Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jarisko84

    Kde hovori o tom raytrancing mode ze 60 fps alebo raytrancing? Lebo co som pozeral tak povedali ze ps4 je normal a ps5 ma raytracing a nepovedal ze iba v replay...a inak vie sa ci to bude ak cz ako sport?

    • Jarisko84

      Uz som videl druhy clanok rozhovor a tam to bolo povedane ako sa pise tu vyssie... ale to nic nemeni na tom ze clenok obsahuje vexi ktore vo videu vobec nie su...

      • ales.smutny

        Patrik byl totiž na samostatné prezentaci, nevychází z nočního videa, ale předváděčky pro média.

        • Jarisko84

          Jaj tak ... treba napisat lebo som to sledoval 3x ci mi daco neuniklo...lebo vo vidu je ps4 normal a ps5 ray a pred tym bolo povedane ze ray je iba v replayoch tak kto sa v tom ma vyznat ... ale diky za info

  • vonTossis

    No, předpokládám, že na Forzu to mít nebude.  Zatím se mi to ani nijak zvlášť nelíbí. Nechápu to nadšení.

    • Derp_1337

      Tak Forza je arkáda, GT je (pseudo) simulátor. To je zásadní rozdíl.

      Lidi, co mají ke svému PC nakoupené příslušenství jako volanty a pedály, si většinou chcou zahrát simulace.

      Ve Forze nepoznáš rozdíl mezi asfaltovou silnicí a polem, snad jediná závodní hra, kde člověk projíždí kukuřičným polem rychlostí 300km/h 😂

      • vonTossis

        Ani ne. 

        • Derp_1337

          To byla drobná nadsázka s tím 300km/h na poli , ale do pravdy to nemá daleko 😉

    • uher

      Možná je to proto že Forza není simulátor. 

      Ale já osobně nechápu nadšení ani u jednoho 😀

    • unicz

      To nadšení je jistě v PS komunitě. Tam totiž Forza není (btw ona (tedy Motorsport) aktuálně není ani v X/PC,7 ukončena, 8 nevydána, slušný lapsus).

      Takže u ne PS hráčů také není moc co slavit, na Motorsport se čeká a mění nic víc než teaser?

  • Aerodynamika počítaná v reálném čase pomocí CFD? Wow! O tom bych chtěl vědět víc.


  • Za me teda zadny nadseni... Nocni zavody jenom nekde, to samy dest. Prostredi trate strasne staticky - napriklad ty stromy to je primo pest na oko, ani listrk se nepohne. Hra simuluje udajne pocasi, ale vitr nezna? Vsak ty zavody v pohybu diky tomu vypadaji strasne umele, jakoby na zelenym platne. To samy publikum v budovach - je to jen textura, v dnesni dobe, od takovy znacky, jsem uz cekal neco vic... Pro nekoho mozna nepodstatny detaily, ale tohle je presne smer ve kterym by meli jit dal, protoze co jinyho zdokonalovat na okruhovym zavodeni - vsechno ostatni od simulace jizdy, po simulaci pocasi bylo uz v jinech hrach a lip. 

    • Derp_1337

      Ale zase abychom byli upřímní, ta je potřeba uznat, že lidi hrajou závodní hry kvůli autům. Ne kvůli tomu, jak detailně je zpracované okolí.

      Navíc je potřeba ještě vzít v potaz, že během závodu prostě člověk nemá čas se rozptylovat tím okolím a nevšimne si detailů. To jenom na videoprezentacích a replay módu má člověk čas si všimnout umělého okolí.

    • Je fakt, že ač si netroufám hodnotit jízdní model, tak to okolí z těch videí vypadá prostě strašně uměle. Což je v dnešní době hrozná škoda.

  • unicz

    Prezentaci jsem nestihl celou, nicméně prý se vůbec nezmínilo AI a model poškození. Zdá se, že článek potvrzuje.

    U závodní hry, to vzbuzuje.... nervozitu.  Snad autoři pro samá auta nezapomněli na závodění.

  • Jarisko84

    Je tam citit lasku k autam asi ako z kazdeho gt...len skoda ze mi to pride ako vylepseny gtsport. Dokonca aj menu maju rovnake...Okolie zas ako vzdy umele a sterilne...To ze si mozem dat hudbu pri replay a jazde je pre mna uplne nepodstatne ... Auta vyzeraju krasne...Ak nahodou vratia ruletu z GTS tak ju dufam opravia lebo na 99 percent padla vzdy ta najhorsia moznost...Vyzera ze nakoniec bude RT aj v hre a nie iba pri replayoch...to bude asi dan za to automatove sterilne prostredie... Mohli aspon vr predstavit.. povedat co to o simulacii pneumatik atd.... 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit