Přejít na výpis diskuzí
Gran Turismo Sport vyjde v polovině listopadu a vypadá skvěle
20.5.2016 | Aleš Smutný
35 příspěvků
-
V tom traileru mě nejvíc zaujal záběr v čase 01:25...
Hlavně ty lesy udělané formou ploché zdi (a navíc hned u trati)... Aby to nevypadalo až tak okatě, tak tam pro sychr dali řadu 20 úplně stejných stromů, prostě jen copy&paste...
Opravdu mi z té grafiky spadla čelist *1* *1* *1*
A ty zvuky? Polyphony digital už ukázali, že umí dokonale napodobit zvuky vysavačů Elektrolux a v tomto díle se možná poprvé v historii pokusí o zvuk motoru aut.
Jo, holt ty doby, kdy jsem slintal u PSmagazínu nad screenama z GT, jsou dávno pryč. Když tu jsou tituly jako pCARS, Assetto Corsa, Raceroom apod. tak vedle nich to Gran Turismo působí opravdu zoufale. -
Zatim to spis vypada jako software pro automobilky k tvoreni promo obrazku ale tesim se.
-
-
A nebylo to tak i dřív? *3* Já ho teda nikdy nehrál, ale co jsem vídal obrázky z Prologue a poté GT5, měl jsem v podstatě stejný pocit. *4*
-
-
Tak po zhlédnutí pár gameplayů jsem mírně na rozpacích. V době PS4 verzí her jako Project Cars, Dirt či Assetto Corsa vydávat něco takového a chtít za to skoro dva litry?
-
Tohle je těžkej fail... *7*
-
Já nejvíce ocením, pokud vyperou pryč ty obludné staré modely (non-premium cars), fakt radši 150 aut pořádně, než 1000 z čehož je hromada low models v různých variantách.
A zvuky motorů.
Pokud obojí proběhne hladce, budu se na to tešit zase nejvíc (a to prosím 99.9 procent času hraju Assetto Corsa, R3E a pCars).
Polyphony na té stařičké PS3 vykouzlili nádheru, jsem fakt zvědavý co vymáčknou z té PS4ky. -
"Vypadá skvěle", hmm jenže takto už vypadá dneska každá závodní hra a Driveclub ještě lépe. Toto je těžký průměr, PD zamrzli v době někdy před 10ti lety a nějak si nevšimli, že jim ujel vlak...
-
-
No, Forza takhle nevypadá, podívej se, jak vypadá Forza, budeš nemile překvapen, takový remaster z 360. Project Cars vypadá slušně, jinak je to poměrně zklamaní(hlavně obsahem). Driveclub je samozřejmě suverénně nejhezčí jenže bez fyziky a v 30 FPS.
-
-
A GT mělo někdy nějakou fyziku když se auto zastaví na fleku o zeď bez poškození?
-
-
A pokud mají hotovo 50% tak to stejně za půl roku nemůže vyjít a bude několik odkladů jak je klasika u Sony...
-
-
to samozřejmě nemá a předpokládám, že ani mít nebude, jelikož by se to nelíbilo automobilkám, ale fyzika není jenom model poškození, ale i chovaní vozu na traťi a to samozřejmě GT vždy mělo kvalitní.
-
-
-
-
-
hezky, ale proc ty menu vypadaj jak Win 10? .)
-
Za poslední dobu opravdu povedený Trailer ke hře. (nesoudím hru. proč také když ještě nevyšla)
-
No když to vidím tak si asi počkám na "čistokrevný" GT. Taky to je takový větší demo podle počtu aut, tratí... Předchozí díl GT6 pro PS3 nabízel více než 1200 vozů...
-
-
To sice ano, ale naprostá většina byl import ze starších dílů a jen malá část byla skutečně propracovaná do patřičných detailů, co jsem tak slyšel, takže se to těžko porovnává.
-
-
nebyla to taková hrůza, jak se povídá. Největší rozdíl oproti „propracovaným“ autům byl ve zpracování interiéru („nepropracovaná“ auta interiér neměla vůbec). Co se modelů z vnější strany týče, nebyly tam propastné rozdíly.
-
-
v tom pripadne doporucuji vygooglit jak vypada Suzuki Alto Works v GT6 ty propastnej rozdíle :D
jedná se o ten samy polygonovy model jako byl uz v GT3 z roku 2001 -
-
:DDD
takových tam je víc? Že jsem na to nenarazil (ale je pravda, že koupených aut tam mám tak asi 50) -
-
jojo je jich tam víc, ale tohle je takova legenda. Na GTplanet je cely vlakno o tomhle.
V GT5 jich bylo jeste o neco vic, ale pred vydanim GT6 nekterym autum aspon opravili textury a nekterym autum opravili i zubatost (svetla, blatniky). Ale nektery jsou stejne hnusny uz druhym dilem.
-
-
-
double post...
-
-
-
-
autopornoo