Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V tom traileru mě nejvíc zaujal záběr v čase 01:25...
    Hlavně ty lesy udělané formou ploché zdi (a navíc hned u trati)... Aby to nevypadalo až tak okatě, tak tam pro sychr dali řadu 20 úplně stejných stromů, prostě jen copy&paste...
    Opravdu mi z té grafiky spadla čelist *1* *1* *1*
    A ty zvuky? Polyphony digital už ukázali, že umí dokonale napodobit zvuky vysavačů Elektrolux a v tomto díle se možná poprvé v historii pokusí o zvuk motoru aut.
    Jo, holt ty doby, kdy jsem slintal u PSmagazínu nad screenama z GT, jsou dávno pryč. Když tu jsou tituly jako pCARS, Assetto Corsa, Raceroom apod. tak vedle nich to Gran Turismo působí opravdu zoufale.
  • Kozy
    Zatim to spis vypada jako software pro automobilky k tvoreni promo obrazku ale tesim se.
    • A nebylo to tak i dřív? *3* Já ho teda nikdy nehrál, ale co jsem vídal obrázky z Prologue a poté GT5, měl jsem v podstatě stejný pocit. *4*
  • Tak po zhlédnutí pár gameplayů jsem mírně na rozpacích. V době PS4 verzí her jako Project Cars, Dirt či Assetto Corsa vydávat něco takového a chtít za to skoro dva litry?
  • Tohle je těžkej fail... *7*
  • Hanzales
    Já nejvíce ocením, pokud vyperou pryč ty obludné staré modely (non-premium cars), fakt radši 150 aut pořádně, než 1000 z čehož je hromada low models v různých variantách.
    A zvuky motorů.
    Pokud obojí proběhne hladce, budu se na to tešit zase nejvíc (a to prosím 99.9 procent času hraju Assetto Corsa, R3E a pCars).
    Polyphony na té stařičké PS3 vykouzlili nádheru, jsem fakt zvědavý co vymáčknou z té PS4ky.
  • "Vypadá skvěle", hmm jenže takto už vypadá dneska každá závodní hra a Driveclub ještě lépe. Toto je těžký průměr, PD zamrzli v době někdy před 10ti lety a nějak si nevšimli, že jim ujel vlak...
    • No, Forza takhle nevypadá, podívej se, jak vypadá Forza, budeš nemile překvapen, takový remaster z 360. Project Cars vypadá slušně, jinak je to poměrně zklamaní(hlavně obsahem). Driveclub je samozřejmě suverénně nejhezčí jenže bez fyziky a v 30 FPS.
      • A GT mělo někdy nějakou fyziku když se auto zastaví na fleku o zeď bez poškození?
        • A pokud mají hotovo 50% tak to stejně za půl roku nemůže vyjít a bude několik odkladů jak je klasika u Sony...
          • to samozřejmě nemá a předpokládám, že ani mít nebude, jelikož by se to nelíbilo automobilkám, ale fyzika není jenom model poškození, ale i chovaní vozu na traťi a to samozřejmě GT vždy mělo kvalitní.
  • hezky, ale proc ty menu vypadaj jak Win 10? .)
  • Za poslední dobu opravdu povedený Trailer ke hře. (nesoudím hru. proč také když ještě nevyšla)
  • No když to vidím tak si asi počkám na "čistokrevný" GT. Taky to je takový větší demo podle počtu aut, tratí... Předchozí díl GT6 pro PS3 nabízel více než 1200 vozů...
    • To sice ano, ale naprostá většina byl import ze starších dílů a jen malá část byla skutečně propracovaná do patřičných detailů, co jsem tak slyšel, takže se to těžko porovnává.
      • frantisek_nejezchleba
        nebyla to taková hrůza, jak se povídá. Největší rozdíl oproti „propracovaným“ autům byl ve zpracování interiéru („nepropracovaná“ auta interiér neměla vůbec). Co se modelů z vnější strany týče, nebyly tam propastné rozdíly.
        • v tom pripadne doporucuji vygooglit jak vypada Suzuki Alto Works v GT6 ty propastnej rozdíle :D

          jedná se o ten samy polygonovy model jako byl uz v GT3 z roku 2001
          • frantisek_nejezchleba
            :DDD
            takových tam je víc? Že jsem na to nenarazil (ale je pravda, že koupených aut tam mám tak asi 50)
            • jojo je jich tam víc, ale tohle je takova legenda. Na GTplanet je cely vlakno o tomhle.
              V GT5 jich bylo jeste o neco vic, ale pred vydanim GT6 nekterym autum aspon opravili textury a nekterym autum opravili i zubatost (svetla, blatniky). Ale nektery jsou stejne hnusny uz druhym dilem.
        • double post...
  • autopornoo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit