Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
GT Academy: Velké polské finále a rozhovor s nejrychlejšími Čechoslováky
						
							21.8.2013 | Václav Rybář
						
					
					
						 23 příspěvků
					
				- 
            
                	
	JustYYne držíme palce kolegové z práce
máš na to 1 místo je jen tvoje - 
            
                	
	v žebříčku ve hře je přímo vidět na čem to kdo jel... gamepady začínaly myslím někde kolem 20. místa
 - 
            
                	
	Nejspíš ani jeden. Pokud já vím, nejlepší výkon na joypadu byl nějaký Brit ještě v GT5, dokázal se s tím dostat do národního finále. S volantem se ale dá vždy jet rychleji, dokonce i v tak tolerantní hře, jako je Gran Turismo. V nekompromisních simulátorech se s joypadem nedá skoro nic.
 - 
            
                	
	V prvním roce jezdí kdeco, ale třeba onen Ordóñez se velice rychle dostal až k LMP2. A je tam rychlý.
 - 
            
                	
	z klávesnice určitě dostat křeč můžeš.. jen opravdu nevim, kde chceš mačkat u simulátoru s volantem šipky :D nech toho Aliene nebo na tebe pošleme Ripleyovou :D
 - 
            
                	
	mohl by to už zajet nějakej 75 letej děda ;)
 - 
            
                	
	Tak schválně kolik z těch prvních čtyř dodrandilo na piedestal na standardním joypadu ???
 - 
            
                	
	Myslim, ze jazdili aj rozne nizsie serie aby nabrali skusenosti.
 - 
            
                	
	Vetsina hracu by neprezila prvni kolo *1*
 - 
            
                	
	
	A co Arma academy? Nic takového se nekoná?
 - 
            
                	
	Tak to je slušný.
 - 
            
                	
	Dodatek - přehled letošních soutěží: http://en.wikipedia.org/wiki/2013_FIA_GT_Series_season
 - 
            
                	
	Dostanou smlouvu jako začínající jezdci týmu Nissan GT Academy a budou jezdit normální soutěže GT. Po roce se jim slouva buď obnoví nebo ne - viz třeba loňský vítěz Lucas Ordonez
 - 
            
                	
	To roční angažmá u Nissanu spočívá jako v čem ?
 - 
            
                	
	Mimochodem loni se vitezove z Ceska, Slovenska a Madarska utkali na Hungaroringu v GT5 (vyhral Cech, druhy byl Slovak, treti Madar) a vymene pneumatik na cas.... to byla ovsem jen takova bonusova disciplina. A po (velmi, velmi mokrem) okruhu se jezdilo samostatne a jen tak pro srandu, nikoliv na cas. Uvidime, jak to bude letos. Ocekavam nejake dovednosti testy v aute (slalom, presne zastaveni v improvizovanem boxu atd.) spis nez nejake zajizdeni co nejrychlejsich kol. A test fyzicky bude pravdepodobne o splneni nejakeho poctu shybu/kliku do urciteho casoveho limitu. Detaily ale neznam, takze prekvapeni budeme asi vsichni.
 - 
            
                	
	Držim palce oběma :) !
 - 
            
                	
	Být pověšený na volantu s kvalitním Force Feedbackem po několik hodin je fyzicky náročné. Tečka.
 - 
            
                	
	
	Musím říct, že mi celá tahle akce skrze imfovo zpravodajství přijde nečekaně zajímavá. Přitom simulátory nehraju (moje krevní skupina je spíš arkáda typu Horizonu), nemám PS3, progaming mě nudí a na skutečné závody se nekoukám.
 - 
            
                	
	
	Not sure if trolling...
Však tam Václav psal, že musí účastníci projít nějakým blíže neurčeným testem fyzičky. A navíc se GT Academy nejezdí na šipkách... - 
            
                	
	Aha, fyzička, tady skill z TM Hakkimu asi moc nepomůže *15* Každopádně sázím na něj! *5*