Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chtěl jsem tím vyjádřit, že mám zájem pouze o hraní za toxicky maskulinního protagonistu. Ženský v akčních rolích vypadaj hrozně neuvěřitelně. Ikdyž musim uznat, že Rockstar má obrovskej talent na tvoření postav, takže to možná zvládnou udělat správně, narozdíl  od Ubi.

  • tuco

    Mamacita!

  • Velice nechutné, herní serie známá svou propagací zločinu automaticky volí barevnou ženu, prohlubujíce stereotypy ve společnosti. Kdo v tom může vidět cokoliv progresivního, hnus. (/s ffs).

  • No jasne, rekordni mnozstvi prodanich kopii temer vsech dilu, totalni hodnoceni kritiku, milujici hracske publikum…   a pak si reditel rockstaru precte tady na games.cz tvuj comment a trochu se znej pouci, jak jinak

  • skaven

    to by bol stereotyp, jedine keby boli misie ze ochranovat obchody pred policajtami, a  popritom "nakupovanie" topanok,xboxov a televizorov

    sranda by bola aj urobit misiu black friday


  • skaven

    preco nie je fajn, ale preco je tam v nadpise ze konecne? bola azda nejaka peticia u hracov za hispansku protagonistku? cakali sme 10 rokov kym vox populi (miliony hracov) dostanu to co si zelaju?


  • Přesně co "proč tvl?"?

  • twicer

    A proč ne?

  • proč tvl?

  • kkING

    Tak s timto problem nemam, tedy pokud budu moci byt lesbicka :-) od GTA3 je podle me vetsina hlavnich postav dobre napsana. Osobne mi trosku nesednul Niko Belic z GTA 4 a Homies ze San Andreas ... ale i tak jsem si obe hry uzil. 

  • palcov

    Pocitově jsem si ježdění v SA a Vice City užíval více než když potom základ hry trochu zkonzolovatěl. Auta s vyšším těžištěm měla tendenci se překlápět, šla více do smyku, bylo více srandy se skokánky a podobně. Můj subjektivní dojem. A to, jak se ve vyšší rychlosti v GTA4 obraz "natáhnul", aby vyvolal pocit, že jedete rychleji, byl vyslovený podvod.

  • Za ženu hraji od TES: Daggerfall. Měla výhodu jednoho magicky použitelného předmětu navíc. Její podprsenka vrhající fireball nebyla špatná. Od té doby hraji vše co jde za stejnou postavu. Původně temná elfka získala díky Wowku za maminku gnómku, která se s temným elfem pouze spustila. Díky Masseffectu je tak trochu nemrtvá. Díky X-com 2 získala pár kamarádek.

  • JamesFaith

    No, a co třeba za tím nehledat nic složitějšího, než že by to byla první ženská hrdinka po 13 mužských hrdinech? 

  • KronosDeret

    Jop. Vždycky byla. Od zemědělské revoluce.

  • Já asi nechápu tu potřebu zdůrazňovat, že jde o ženu. Rád si za ženskou hrdinku zahraju vždy když to dává smysl a v téhle hře to smysl dává.  Ale proč se to tak musí zdůrazňovat? To je vážně populace tak moc machistická?

  • To jako že v GTA IV byl horší jízdní model nez v SA? To asi ne...

  • Maxianimal

    Tak RDR2 není z velké části sociální satira jako GTA, že jo.

  • palcov

    Jediná věc která mě v posledním GTA autenticky bavila byly "vykrádací" mise (příprava, tvorba plánu, provedení). Zbytek byl rockstáří průměr. Jízdní model od doby San Andreas šel rapidně dolů, řízení šipky doleva doprava jak s jezdícím vysavačem, příběh v obou posledních dílech nestál za řeč a vyzněl do ztracena, a obě města trpěla na monotematičnost - jak New York, tak LA se po čase zajedly a chyběla změna prostředí. Snad se z toho vývojáři trochu poučí.

  • uher

    To máš jistě pravdu. Až vyjde, tak se o tom ještě můžeme pobavit.

  • spoock

    řekl bych, že dokud hra nevyjde, tak je to plácání do větru

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit