Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hi všichni, nejsem sice odborník ani na novinařinu, ani na vývoj her, ale HAWX 1 jsem hrál rád a doufal jsem, že se z recenze na dvojku dozvím to podstatné o dvojce. Dozvěděl jsem se bohužel jen velmi málo. Vím, že Ace Combat 6 je šleha na XBOX (který nemám) a už vím i to, že HAWX2 je ve všech ohledech horší. Supr. Co jsem ale nezvěděl je, jaký ten HAWX2 tedy vlastně je, že.... hehe. No nic. Zkrátka to není recenze, ale negativní vymezení HAWX2 vůči AC6. Pro mne zcela invalidní informace.
  • víte co je epic fail? že redakce je na tak žebrácký úrovni, že si nemůže dovolit PRŮMĚRNÝ gamepad za 4 stovky. to samé recenzent, může si vzít vlastní. a co je další epic fail? hrát letadla a sport (minimálně) na klávesnici *1* to je epic fail na mozku. tyto hry jsou prostě "stavěný" na gamepad a kdo to zkouší na klávesnici a následně nadává, je prostě vymaštěný... *12* *12* *12*
  • PRODÁM kupón na originální verzi této hry za 790 Kč. V případě zájmu pište prosím na filip.dostal@karneval.cz.
  • Mě je velice sympatický, že redaktoři a šéfredaktor se tady promptně ozvou a reagují na kritiku, dokonce někde ve 2 ráno, to je skutečně zápal pro práci:) Nicméně prostě ta recenze není dobrá, je zaujatá a vzbuzuje proto ambivaletní reakce, to je možná žádoucí u nějakého jiného novinářského žánru, ale ne u neutrálního hodnocení, jehož primárním cílem je, aby se lidi rozhodli jestli si hru koupí/nekoupí...

    Chtěl bych jen k tomu argumentu, že mezi leteckými arkádami není jiná konkurence než AC6, tam je totiž podle mě trochu nešťastné to dělení na arkády a normální hry. To samé panuje třeba i u automobilových her. Podle mě když si vezmu super letecký simulátor a osekám ovládání a obtížnost na minimum, tak je z toho taky arkáda ne, tak proč se držet tohohle dělení, kor v případě, kdy to pak neumožňuje se odlepit od AC6 a pořád se k němu vracet...
    • kotty