• Hi všichni, nejsem sice odborník ani na novinařinu, ani na vývoj her, ale HAWX 1 jsem hrál rád a doufal jsem, že se z recenze na dvojku dozvím to podstatné o dvojce. Dozvěděl jsem se bohužel jen velmi málo. Vím, že Ace Combat 6 je šleha na XBOX (který nemám) a už vím i to, že HAWX2 je ve všech ohledech horší. Supr. Co jsem ale nezvěděl je, jaký ten HAWX2 tedy vlastně je, že.... hehe. No nic. Zkrátka to není recenze, ale negativní vymezení HAWX2 vůči AC6. Pro mne zcela invalidní informace.
  • víte co je epic fail? že redakce je na tak žebrácký úrovni, že si nemůže dovolit PRŮMĚRNÝ gamepad za 4 stovky. to samé recenzent, může si vzít vlastní. a co je další epic fail? hrát letadla a sport (minimálně) na klávesnici *1* to je epic fail na mozku. tyto hry jsou prostě "stavěný" na gamepad a kdo to zkouší na klávesnici a následně nadává, je prostě vymaštěný... *12* *12* *12*
  • PRODÁM kupón na originální verzi této hry za 790 Kč. V případě zájmu pište prosím na filip.dostal@karneval.cz.
  • Mě je velice sympatický, že redaktoři a šéfredaktor se tady promptně ozvou a reagují na kritiku, dokonce někde ve 2 ráno, to je skutečně zápal pro práci:) Nicméně prostě ta recenze není dobrá, je zaujatá a vzbuzuje proto ambivaletní reakce, to je možná žádoucí u nějakého jiného novinářského žánru, ale ne u neutrálního hodnocení, jehož primárním cílem je, aby se lidi rozhodli jestli si hru koupí/nekoupí...

Chtěl bych jen k tomu argumentu, že mezi leteckými arkádami není jiná konkurence než AC6, tam je totiž podle mě trochu nešťastné to dělení na arkády a normální hry. To samé panuje třeba i u automobilových her. Podle mě když si vezmu super letecký simulátor a osekám ovládání a obtížnost na minimum, tak je z toho taky arkáda ne, tak proč se držet tohohle dělení, kor v případě, kdy to pak neumožňuje se odlepit od AC6 a pořád se k němu vracet...
    • kotty
      At uz by to nazval jakkoliv, ve vysledku by to bylo stejne jedno, musel by to srovnat s titulem, ktery je podobny jak naplni, tak ovladanim (ci obtiznosti). Srovnavat H.A.W.K. napr. s MSF X by asi nebylo zrovna na miste :)
  • ano Ace Combat 6 je lepší HAWK 2 sa snaži ale stale mu chyba niečo k dokonalosti
    hral som obe na Xbox360 a ovladanie je slabe na HAWK 2 a na myši a klavesnici to musi byt strašné *1*
  • Já se spíš divím že tu nejsou ty rádoby intelektuálové pro který sou hráči arkád banda primitivů :)
  • Trochu sa to tu rozpísalo :) aby sme sa nechápali zle,vôbec nehovorím že tá recenzia je zlá a viac menej sa s verdiktom stotožňujem.Iba som poukázal na istú nezrovnalosť dvoch porovnávaných hier,to je všetko.
    • EDIT: Sorry za nový post,bolo to reagovanie na diskusiu pod mojím príspevkom,viac menej som tu do komentov ešte nový.
  • máš naprostou pravdu Kumbale
  • Dan Vávra coby herní novinář teprve začíná, takže pokud se někomu něco nezdá mějte trochu strpení až se vypíše a získá zkušenosti, Petr Poláček si v redakci určitě nenechá špatného autora....na druhou stranu špatní autoři jsou výsledkem toho, že výběrové řízení u nás probíhá stylem - hele kámo, ty hraješ hry a nechceš o nich psát? paráda, jseš přijat....proto je herní žurnalistika u nás na amatérské úrovni
    • ja mam rad jeho recenzie, uplne vystihol aj moj dojem z New Vegas, spomenul to co vadilo aj mne, pochvalil co by som pochvalil aj ja, ked sa ma niekto pytal ze aky je ten New Vegas, tak som ho odkazal na jeho recenziu tu, pretoze presne povedal to co by som povedal ja, tato recenzia vobec nie je zla, len mne osobne nesedi cislo k textu, ale inak je fajn a uz sa tesim na dalsie ;)
  • Hlavne že ak si pozrieme recenziu na tolko vychvalovaný AC6 (skvelá hra),má hodnotenie len o 1 vyššie ako HAWX 2 a pritom v recenzii je napísané asi 4 odstavce o tom ako sa táto hra na AC6 ani nechytá....chlapci máte v tom trochu bordel
    • Mopped
      Ta recenze byla napsána před dvěma lety, jiným autorem a prakticky jinou redakcí.
      Takže v tom máš trochu bordel ty Jánošíku.
      • no a co, podle mě má naprostou pravdu. Když se k tomu co bylo napsáno před 2 lety nechtějí hlásit, tak ať tam nedávaj odkaz, nebo notabene ať to uplně smažou. Obecně mám z tý recenze špatnej pocit, autor se evidentně zhlédl v AC6 a nechová se zrovna kriticky - napsat půlku recenze o hře způsobem, propagujícím jinou hru je novinářský amaterizumus. Navíc když už chce srovnávat, tak ať srovnává i s ostatníma leteckýma simulátorama a ne jen s jedním, který se zrovna jemu zalíbil. To je jak kdyby mě nechali psát recezi na NHL - budu pořád propagovat NHL 96, protože mě od té doby žádné jiné nechytlo...
        • máš naprostou pravdu
        • Mopped
          Proč by se k tomu neměli hlásit, vždyť je to super, prohlídnout si staré recenze, porovnat hodnocení, styl psaní atd. Prostě to napsal jiný recenzent s vlastní hlavou a s jiným stylem hodnocení. Až Vávra napíše za rok, za dva recenzi na H.A.W.X. 3, nebo na Letadélko Káně 1 a bude ty hry porovnávat, tak mu to můžeš omlátit o hlavu jaký je amatér.
          Jo a mě ta recenze přišla v pohodě.
        • sleepless
          Bohuzel v tomto ranku zadny velky pretkal neni...simulatory jsou, ale techto radoby simulator arkad je jako safranu. Je tedy logicke, ze autor prirovnava k tomu nej, co zatim je. Ad NHL..kdyby NHL 96 byla nejlepsi verze i dneska, tak by se srovnavalo s tim, na tom neni nic divneho.
          • Vzhledem k tomu, že musím vysvětlovat co jsem vlastně napsal došlo zřejmě k určité nevyváženosti textu na mé straně a sypu si popel na hlavu. Nic to ovšem neměni na faktu, že kdybych recenzoval AC6, dal bych mu bez váhání 9 a možná bych přemýšlel i nad desítkou. Hawx je prostě jeho slabší kopie, ale i když má dost pomatené ovládání, určitě stojí za pokus. Protože byla recenzovaná verze pro PC, kde prakticky nemá konkurenci, tak si zaslouží hodnocení na pomezí 6-7. Tečka.
            • keny11: (neda sa reagovat na sub-5 vlakno tak musim pisat o 1 vys), recenzent predsa nepotopil hru, nepovedal ze je to priemerny shit ani ze za moc nestoji. Navyse vzal do uvahu ze Ace Combat serie neni na PC a ze HAWX je viac menej jedinecny na tejhle platforme uz koli tomu. Preto dal viac nez si hra zasluzi(a preto si to mnohi zahraju). To ale neznamena ze by nemohol vytknut veci v porovnani s onou AC serii ked je to rovnaky styl. Hra je tak na 6 podla texu ale vzal do uvahu moznosti pre PC hracov, to je normalne. Vacsinou kritizuje ovladanie ktore sa urcite da nastavit a hra by sa stejne mala hrat na x360 gamepade nakolko bola nan navrhnuta.
            • elite: no hlavně že jsi se tu zmínil o dětech ty dítě. Takže když se někdo ozve že se mu zdá ta recenze trochu nevyvážená a číslo nesedí k textu tak je to hned proto že jsme děti a ještě jsme nic nehráli? To je dost debilní argument. Jenom proto že udělal Mafii tak to neznamená že umí všechno tato recenze se mu moc nepovedla. V jednom kuse tam něco kritizuje a nakonec dá 7 bodů i když to podle textu vypadalo na 5. Když se mu tam tolik věcí líbilo že tomu dal takové hodnocení tak to tam měl ale i napsat. A pařanský duch rozhodně nestačí na psaní recenzí jsou potřeba i jiné věci které bohužel většina recenzentů neovládá a proto to jde s nima z kopce.
            • Hi Dan, nic si z nich nerob. Tu je to bezne ze sa par deciek ide posrat koli kazdemu detailu. Ja vidim tvoju recenziu spravne. Bol si trochu viac ohladuplny a dal 7 co dava tiez zmysel lebo na PC tohohle moc neni a zaroven naznacil ze su ovela lepsie hry daneho zanru - byt na konzoliach. 70% je svetovy priemer pre tuto hru(gamerankings) takze si sa ani nejak moc nekopol.
              A pre ostatnych, myslim ze clovek ktory sa podielal na takovej pecke ako Mafia uz z principu VIE co definuje skvelu hru, nepotrebuje byt skuseny novinar staci ze ma spravneho paranskeho ducha! Urcite budem verit viac jemu nez nejakym mladym lamerom ktori asi nic poriadneho este nerhali, vytikaju mu kazdy detail a dokonca nazyvaju tohle: "simulator" lol ;))