Přejít na výpis diskuzí

HádejHru: otestujte své znalosti StarCraft série v našem kvízu

31.3.2016 8:39
Redakce Games.cz 10 příspěvků

Hlavní příběh série StarCraft uzavřel po sedmnácti letech datadisk StarCraft II: Legacy of the Void, ale tvůrci z Blizzardu si připravil pro hráče ještě jednu specialitku: dodatečné mise Nova Covert Ops. Tvůrci je vydají ve třech balíčcích a první už je čerstvě venku. Než se do něj pustíte, proč si...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co ja viem, nemyslim si ze je to uplne nezaujem hracov. Staci sa pozriet par rokov dozadu ako sa zdalo ze je uz nezaujem o Dungeony a dnes je to uplne inak (aj ked fakt ze velky aaa vydavatelia ich stale ignoruju). Skor mi pride ze chyba nejaka zabavna a chytlava strategia, nie prehnane prekombinovana a hlavne dobre hratelna. Dnes sa casto vyvojar zamera na jednu vec a ostatne ostane nedomyslene.
    Ostatne vidiet aky je zaujem o Dotu a podobne tower defense hry. Ja ich osobne neradim k strategiam, je to asi skor vlastny subzaner ale ludi to taha. Uplne napriklad vykapali takticko strategicke hry typu Commandos. Samozrejme v tom dizajne a hernych mechanizmoch ktore tie hry mali by to uz asi dnes hral malo kto, ludia su netrpezlivy ale pri vyladeni ovladania a mechanik, najdeni noveho pristupu si myslim ze by tie hry mali sancu. Alebo tahove strategie.Vojenska strategia kde kazda jednotka ma 100 poloziek v tabulke a jeden tah trva pol hodinu je dnes asi fakt totalne okrajova zalezitost ale nieco v style Jagged Alliance by malo aj dnes polda mna sancu. A posledna poznamka, zrovna v strategiach je casto menej 3d vlastne viac. Netreba hned vsade tlacit prehnane 3d a kopec efektov, strategia ma byt hlavne prehladna a na tom zakapava dost hier.
  • no v rozdeleni na region by som az tak problem nevidel. To ma Battle.net v podstate od zaciatku (jedine kde tusim neboli regiony bolo Diablo 1 ale vtedy sa Battle.net len tvoril). Trochu idiotske je ze sa nedaju prenasat konta z regionu do regionu ale to je skor problem D3 kde ma hrac postavicky nez SC2.
    U SC2 vidim skor problem ze to zbitocne natahovali a hlavne to ich otravne ladenie MP. Je fajn ze Blizzard sa tvari ako na tom pracuje ale vysledok byva casto tristny. Dlhodobo nefungujuci ranking system a celkovo ligy (rozdelenie na bronz,silver, gold atd. je uplne zbytocne a realne to aj tak o hracovy v ich aktualnom systeme nic nehovori). A tak isto silne zameranie Blizzardu na pro 1v1 hry. To vyladenie ktore funguje v 1v1 uz nieje tak super v 2v2 alebo v inych modoch.
    Ale celkovo vidim problem v MP hrach, a to nie len strategiach ale skoro vo vsetkych, dost nelogicky sposob vyberu spoluhracov a superov. Iste vzdy sa bude dat system nejak odrbat, ale principialne je na chuja ak zacinajuci hrac , ktory si prave kupi hru, zacne hrat a ako supera mu to vybera niekoho ktore je o niekolko tried za nim. Ano na zlepsenie treba trochu lepsieho supera, ale ak takehoto zaciatocnika bude niekto davat v kuse dolu s prstom v nose, tak bude len frustrovany a po case sa na tu hru vybodne.
  • ano to je velky problem SC2 nizky zajem hracu a ty idioti to jeste rozdelej na regiony a ne NENI to o laaagu pres ocean technicky je uplne jedno jestli hrajete s nekym ze sousedniho statu nebo s nekym na druhe strane planety kdyz jsou kontinenty propojene optikou. (ono taky neni zadny problem zvolit a hrat v jinem regionu, nepozoruju zadne vyraznejsi laagy na US serverech) Rozdeleni na regiony je jen diky marketingu a moznosti mit ruzne ceny hlavne 10USD = 10€ *11* *10*
  • nemej peci moje firma vydelava na dlohodobe peci o zakazniky mne nejde o to vydelat ted hned co nejvic, ja buduju firmu tak aby prinasela zisk co nejdele takove to dnesni moderni po nas potopa pac manager se meni po 2 letech to je jen marketing zmrdich firem
  • Tak hlavní duvod je nizky zajem hraču. Ted je docela kvalitní strategie Act of Agression a online je jen 200 hraču cca. Pak indie zaležitost Executive Assault, online byl jeden človek (ja). Brzy ma vyjit ta rts uz jsem zapomel neco jako supreme commander tak uvidíme co to bude a kolik lidi to bude hrát.
  • Posledny Legacy of Void bol poslabsi, teda nie ze by aj tie osatne 2 diely/casti boli nejaky trhak, ale tak nejak sa rata pri SC2 ze pojde hlavne o MP. Ak budu tieto SP misie dobre tak len faj, ale trochu nechapem tento postup Blizzardu, kedze jeden "diel" do SC2 bol v podsate to iste ako tieto misie (z hladiska SP) a aj tak to vydavali ako samosatny diel. Mimochodom zberatelska edicia LoV je od Blizzardu vyslovene odflaknuta.
    Smutne je ze realtime strategie takto zakapali. Mimo tych par drobnych co paberku je tu uz v podsate len SC2 ktory aj tak pomalicky upada (a Blizzard si za to moze sam) a potom uz len rozne Dota/Lol a podobne.
  • Knížky Duna nebo zaklínač se taky mohli splácnout do jedný.
  • jop, tomu se říká dobrý marketing, dívej se a uč se a až jednou vyrosteš a budeš velký chlapec, možná taky vyděláš spousty peněz *4*
  • nejdriv rozdelit hru na tri casti a inkasovat 3x vic a kdyz uz je hra hotova zacnem vydavat placene DLC co na tom ze doted byly vsechny updaty a vylepseni zdarma za tu 3x vyssi cenu, jojo nenjni nad spojeni Activision-Bližidzard
  • Hele, takova pitomost, taky se vam zmenily na games.cz fonty? FF 45.0.1.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit