Máte námět či připomínku? Napište nám

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na Oculus Rift vse jede bez problemu. Jen bych doporucil mit 3 snimace, nebo to vychytat s dvouma na 360° (viz youtube).  V tyhle hre se budete hodne ohlizet za zada :) 

  • Johnny

    Nejlepší VR zážitek vubec! treba se nam to VR konečně rozjede...

    • KronosDeret

      jeden pozitivní impuls je, že na torrent webech se začaly objevovat VR tituly

    • Stejně jako po Avatarovi všichni chodí do kina na 3D filmy... heh.

  • BlackenedHalo

    Tak kritická recenzia a nakoniec 9/10.....to je snad vtip

    • Taronyu

      Kde v tej recenzii vidíš kritiku?

      • BlackenedHalo

        od polovice recenzie nizsie... 

        .. pripada mi nanajvys trapne obhajovat chyby ovladania (napr pri prebijani) tym, ze sa Alyx trasu ruky... wtf... 

        • Taronyu

          Ale veď to tam vysvetľuje, že je to dané zlými ovládačmi. HTC Cosmos je najhorši headset, na ktorom to môžeš hrať. Takže to nie je kritika na hru, ale na hardware, ktorý používal.

          • maros.goc

            Ako môže ale vedieť, že ostatné sú lepšie, keď ich neskúšal?

            • Ja hraju na Riftu S, ktery ma stejny princip trackovani jako Cosmos a s ovladanom nemam nejmensi problem. HTC to jeste musi vyladit po softwarovy strance, nedavno pry vysla aktualizace, ktera to zase posunula o krok dal. Nicmene jak pisou lidi nademnou - tohle je vytka spis ke konkretnimu hardwaru nez ke hre.

            • Taronyu

              Nemusí ich skúšať. Cosmos má iný princíp trackovania pohybu, zvnútra von. Prečítaj si tu recenziu celú, opisuje tam ako musel zatemňovať izbu a biele steny zakryť plagátmi aby mu to fungovalo. U headsetov, kde máš stanice, toto vôbec nemusíš robiť, je úplne jedno aké máš svetelné podmienky a farbu stien. Takže tam to funguje perfektne a nič také sa ti nestane, pokiaľ tým staniciam niečo nezacláňa vo výhľade.

            • Duncan66

              Google? ;-)

  • KronosDeret

    Jen ten cosmos moc nezávidím, inside out trackování HTC moc nedala. Jinak super recenze, nemůžu se dočkat na vytoužený balíček až Alyx sám vyzkouším :)

  • Stormangels

    Já mám dohráno a nesnáším Jeffa :D

  • JohnyTheZik

    Je to naprosta pecka, jen si dovolim opravit tvrzeni:

    " Což znamenalo otočit hlavu a poskočit si požadovaným směrem – no a potom jsem mohl začít hádanku znova."

    Ve hre je (alespon na HTC vive/valve index) moznost kroku zpatky pomoci pravyho trackpadu, aniz by se clovek musel otacet.

  • Zatim jeste nemam dohrano, jsem neco malo za  pulkou a verim, ze konec me odstreli, ale zatim to vidim na 8-9/10. Rozhodne me to neposadilo na zadek, tak jako recenzenty, kteri meli na hlave asi poprve VR helmu nebo to zkouseli naposled pred 2-3 lety a strili jednu desitku za druhou. Ta proklamovana interaktivita ma porad svy dost jasny hranice. je sice hezky, ze muzete malovat fixou na okno (dokonce i umazavat palcem), ale je to bohuzel jedinej povrch, se kterym ta fixa interaguje - chteli ste si treba pomalovat headcraba? Smula... Neexistujici boj na blizko byl uz zminen v recenzi. Obcas celkem nesmyslne vypnute kolize obejektu, atd. Dalsi vec, co mi trochu vadi, je samotny prostredi, ktery sice je ve VR pusobivy, ale uz jsem to proste jednou prosel v HL2 a tady neni temer nic novyho (tedy v ty prvni pulce).


    Celkem vzato je to samozrejme pecka a povinost minimalne pro vsechny majitele VR helem, ale objetivne vzato ta hra nenabizi nic novyho - vsechno uz se nekde pred tim ojevilo. Jen je to vsechno vybrouseny temer k dokonalosti a jeste k tomu zabaleny do nadehrny, bezchybne optimalizovany grafiky (tohle je ve skutecnosti asi to jediny, co mi zatim opravdu vyrazilo dech)

  • Taronyu

    Jeden z najlepších herných zážitkov. Pocit zo súbojov je úžasný, hlavne keď je dostatok priestoru, tak som sa v pohode vedel skrčiť, vykláňať, pristúpiť k múru. Bola paráda, keď som si otvoril dvere na aute a použil ich ako kryt. Potom rozbil sklo a cez prázdne okno som strieľal. No a hrať sa s headcrabmi je tiež kopec srandy. Snažil som im uhýbať, potom som ich chytal do rúk a nakoniec počas toho ako na mňa skákali, tak som ich chytal do krabice :D Za mňa 10/10

    Čo mi tam možno chýbalo, ale je to len detail, je spomalenie pohybu počas skrčenia. Hra to detekuje keď sa reálne skrčím, lebo počujem zvuk skrčenia, ale pohyb je rovnako rýchly. Takže mi to prišlo trošku ako cheating, keď som sa skrčený presúval z úkrytu do úkrytu rýchlym krokom :D

  • WortexCZ

     Super recenze! Jen Pro Vive Cosmos nic moc reklama teda. S "klasickou sadou" VIVE + VIVE Pro jsem nemel jediny problem s trackovanim. At bylo jakykoli svetlo, nebo tma. Pro hrani mam prostor cca 2 x 2 metry a darilo se mi drzet uvnitr. Ani sem se moc neomlatil o nabytek :D Ale k soubojum na blizko: Ja to mam naopak. Byl jsem rad po zjisteni, ze ho ve Valve zcela vypustili. Kdo zkousel ve VR jakoukoli "rubacku" kde se mava... cimkoli, tak zna ty situace kdy se mu zbran zachytava uplne o vsecko kolem vc. podlahy i stropu a protoze neexistuje hmatova odezva, tak vetsinou po takovem mohutnem naprahu prichazi rana prekvapive prazdnou pazi s treskem zbrane, ktera mi upadla na zem nekde za zadama. Alyx ma prostredi stisnene, vsude samej nabytek, uzke chodby a steny porostle tim... svinstvem. Nechtel bych se v takovem prostredi zkouset rozhanet pacidlem. Asi bych se brzo vzteknul a prekous ovladac. Mozna bodat kopim... asi "takhle" dlouhym. Aby se veslo do vytahu o velikosti telefoni budky.

    Za me naprosta pecka! A to jsem s nakupem dost vahal. Vlastne se mi do toho vubec nechtelo. A pak - po prvni pul hodine jsem mel naprosto jasno. Kde ve VR selhal takovy NMS se svym "vychytanym" ovladanim, nepresnym trackovanim a celkove PC nepratelskym nastavenim kde bylo jasne, ze cele je to postavene pro PSVR, tam Half-Life valcuje naprosto cokoli, co se pro virtualni realitu doposud objevilo. Pevne doufam, ze to neni posledni AAA pecka pro VR! Ta atmosfera je jednoduse nepopsatelna.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit