Halo vstupuje do nové éry. Studio mění název a hned několik her využije síly Unreal Enginu
-
Já se tyhle problémy ignorovat nerozhodl, jen to samozřejmě neznamená, že je to technologický propadák. Což je totální přestřel.
Ale to ty samozřejmě víš a jen tu ze sebe děláš jožina.. posluž si.
-
ne, to implikují ty odklady, postupný částečný vydávání hry, nedodělky a nakonec stížnosti, že to nevypadá jak v traileru a omluvy studia...
... a samozřejmě vesměs všechno, co ses rozhodl ignorovat 🤡
-
Jj, vzdat se technologii totiz presne implikuje, ze je to technologickej propadak 🤡..
-
sami ohlásili, že se rádi vzdají vývoje technologií .. tak reakce přímo na jejich citát 😘🤡
-
Vygoogli si "odklady infinite" ...
Tohle se furt posunovalo, pak neseděl trailer s výsledkem a hra vycházela na několik částí postupně
Jestli sem ti šáhl na miláčka, tak to pardón, ale tenhle díl prostě maximálně zdrbanej a sám microfost nevěděl, jak z toho vybruslit..
(a bavím se i o xbox verzi 😘)
Samozřejmě, pokud jsi byl dva roky kolem vydání Halo Infinite někde v jeskyni bez internetu, tak bych to chápal.
-
Stuttering již brzy i v novém Halo, tak asi prej hurá 😅
-
Ten ani nezná význam toho slova😀
-
1 lžeš jak Babiš s Okamurou
2 On možná nebyl problém v samotné hře, ale někde mezi židlí a klávesnicí... Spíše než PC, kdy na hru stačí pro rozjetí low-end, bude problém v tvé neschopnosti.
3 No, po Infinite jako technologickém propadáku se není čemu divit. Jo, tak technologickém? Takhke to vypadá, když někdo používá slova u kterých nezná význam. Ty v tom máš totální hokej.
-
Technologický propadák 😅😅 taky dobrý
-
Problémem HALO her od 343 rozhodně není grafika či technická stránka hry, ale špatný gameplay, trapácký příběh na úrovni špatné fanfic, nehezká audiovizuální stránka (ne grafická, ale umělecká).
-
Sice se přejmenovali, ale už se ukázalo, že neschopný management zůstává, takže je třeba v první řadě mírnit očekávání.
-
No, po Infinite jako technologickém propadáku se není čemu divit. Nekonečné odklady, slibování termínů, postupné vydávání a pak neskutečné problémy s PC verzí, která mi ani rok po vydání nejela..