-
Když jsem o tomhle četl, tak jsem měl fakt radost a je to jedna z věcí, kvůli kterým bych si NV eventuelně chtěl koupit. Člověku to ukazuje, že NV dělají pro hráče.
-
No to už je len hardcore, omg. Sa divím, že "normálny" mód nemá jeden druh munície pre všetky zbrane :-P Za čas sa v hrách určite dočkáme aj automatického zameriavania, aby to chudáčik hráč nemal moc ťažké. A za tieto stavy môžeme ďakovať homosexuálnym konzolám *11*
-
-
Takže namísto toho, abys byl rád, že myslí na hardcore hráče (protože to JSOU hardcore prvky ať říkáš cokoli. Chci vidět casual hráče, který by z nich byl nadšenej), tak nadáváš, že to tam není defaultně, jo?
-
Blbost mám PC i PS2 a fps mi s ovladačem nedělaj problémy i když je to s myší a klávesnicí monohem lepší.
Každopádně je blbost to svádět na konzole, spíš nadávej na majoritu hráčů který potřebujou mít všechno zjednodušený.
-
-
to je sice pěkné že munice bude něco vážit (není), ale mě by spíš potěšilo, kdyby tam zmizel HUD
-
-
jeho průhlednost lze nastavit prostřednictvím změny INI
-
-
HC není obtížnost ale mód, který je od obtížnosti zcela oddělen. Stále můžete mít HC a nízkou obtížnost.
-
Ó ano, slovíčkaření to je. Ale napsat, že munice je těžší zbraně bez onoho 'efektivní množství' je zavádějící. Nebo, jak je napsáno někde výš, že munice v batohu zabírá víc místa než zbraně. A to k dehydrataci, Fallout 1 jsem bohužel nehrál a myslím, že takových je víc, tak to upřesnění by nebylo na škodu. No nic, tento dům je čistý.
-
-
Možná by neškodilo lépe číst viz
18.10.2010 15:52 Stan (anonym)
zapomněl jsem na náboje, munice měla vždy váhu, některé druhy sakra velkou, nejdrsnější byla asi vylepšená munice do Browning M2 v Tactics, která při sto kusech vážila víc než většina zbraní, to se rovnalo tušim tři dávky, takže hodně malé množství, ale velká váha.
Podotýkám, že tvoje reakce přišla v 18.10.2010 16:10. myslím, že z toho se dá snad poznat, že nepíši ani o 1 kulce, ani milionu krabic nábojů, ale že slovem 100 myslím jen 100 což je dokonce sotva efektivní množství pro tuhle zbraň.
K tomu pití, lidé co mi oponovali se také vyjadřovali o Falloutech či Falloutu 1, tudíž asi byli na stejný vlně jako já, přišlo mi zbytečný to přesně rozepisovat, evidetně se vyjadřovali k tématu, nečekal jsem ,že se k tomu vyjadřují s tím, že Fallout vůbec nehráli, skutečně moje chyba, přecenil jsem je. -
-
No jo, vlákno na které jsem nereagoval a které jsem zrovna nevnímal. Hm, až mě z těch řečí kolem toho chytá chuť znova F2 nainstalovat.
-
-
tak ono je to to samé vlákno jen to toho na kterýho jsem reagoval hodilo taky takhle nahoru jako ten tvůj příspěvek, ale hlavně, že už si rozumíme :)
Nainstalovat F2 jedině schvaluju, sám ho pro jistotu nikdy nemažu a mám ho tu pro každý případ nainstalovaný :)
-
-
-
-
Minule jsem dostal chut zahrat si kvalitni rpg ze sveta falloutu a co myslite ze si nainstaluju? Urcite to nebude trojka od Bethesdy. Tak tomu ja rikam "uspech"
-
-
nevim preco ale trojka je fajnova a vypravaj si co stes je to zabavna hra
-
-
No ja jednicku i dvojku dohral kazdy dvakrat ale taky si nepamatuju ze by musel clovek pit. Stimpacky taky podle me ucinkovaly okamzite a s tou vahou naboju si taky nejsem tak jistej.
Ale je to uz vazne davno co jsem je hral.. Treba to bylo jak rikas. Rozhodne se ale z podobnejch veci nikdo nepos**e - v tom jsi asi sam.. -
-
zapomněl jsem na náboje, munice měla vždy váhu, některé druhy sakra velkou, nejdrsnější byla asi vylepšená munice do Browning M2 v Tactics, která při sto kusech vážila víc než většina zbraní, to se rovnalo tušim tři dávky, takže hodně malé množství, ale velká váha.
Stačí si vzpomenout proč si neměl plný inventář střeliva a muselo se dokupovat nebo vozit v kufru apod., logicky proto, že munice hodně vážila, nebo si snad vzpomínáš že by si měl inventář nacpanej střelivem? -
hádám, že to bylo na mě, pokud si nejsi jistej, tak si to zahraj znova a jistej si budeš, když si neměl pití, hra tě zastavila při cestování, nebylo to samozřejmě pravidlem, pokud jsi měl vodu, pití bylo automatické, jinak si musel zastavit a hledat vodu v poušti (automat), o tom, že by stimpaky léčily v původních dílech po nějaké době jsem nepsal ani ň, protože samozřejmě léčily okamžitě, super stimpaky ale s pozdějším možným devastačním účinkem hlavně při jejich vyšším použití.
Nevim o jakém pos**ní to mluvíš, ale mně se skutečně netýká, jen jsem vyjádřil podivení, že něco co bylo před 13 lety samozřejmé je dnes vydáváno za novinky a hardcore mody, ale pokud to znamená být pos**ný, tak jsem tedy pos**ný, shame on me. -
-
ale proboha, že musíš mít vodu jsem si všiml až při třetím hraní hry, jinak jsem se prostě oběvil v poušti, doběhl na okraj a pokračoval. Jestli je tohle survival element tak jsem čínský bůh srandy. Betrayal at Krondor a jeho rations: to byl survival element, kupříkladu
-
-
ale prosim tě, jde o to, že to tam bylo, neřešim jak dobře to bylo propracovaný, ta hra je stará 13 let, tak se z toho prosím nezblázni, že to už tehdy nebylo promakané podle tvých představ *7*
-
-
23 rokov stary Dungeon Master to ma premakanejsie a to bola iba primitivna dungeonovka. To iste plati skoro o kazdom Dungeon Master klone. Robinson's Requiem je z ktoreho? 94? Ten je niekde uplne inde ako Fallout, na GOG to maju, tak mozes skusit :) To iste plati aj o Realms of Arkania. Nema to nic spolocne s mojimi predstavami. V New Vegas to je jasne vylepsenie.
Neuraz sa, ale posobis na mna ako zaryty fanboy. Ja mam tiez stare Fallouty rad, ale to neznamena, ze boli dokonale, miesta na vylepsovanie tam je :) -
-
Dm vyslo v 89 na PC, ale myslim ze na Atari vyslo o 2 roky skor
A asi mas pravdu, nikam to nevedie, takze ci to bolo HC alebo nie nechavam plavat -
jak na tebe působim je mi celkem jedno, důležitý je jak si stojí Fallout a jak tebou zmiňované tituly, jejich kvalita je nesporná, ale přeci jen, težko dosahují kvalit jako Fallout, mimochodem, DM vyšel 89, a dvojka 95.
Pravděpodobně ti nedochází, že Fallout nebyl žádným survival rpgčkem, stejně tak já můžu říci, že akční stránka v Fallout je milionkrát lepší než v tom DM, a takhle se tu můžem hádat jak blbci donekonečna, odmítám se tu hádat a slovíčkařit o propracovanosti survival prvku ve Fallout, na to si najdi někoho jiného, já pouze napsal, že tam byly a nejednal se o žádný hardcore mod jak to dnes prezentují v FNV. Mimochodem nikde nepíšu ,že byly Fallout dokonalý, to je tvůj výmysl : )
Ty na mě zase působíš jako prudič, každej jsme nějakej že.
-
-
-
Tak tak ... Podobne tituly som mal na mysli aj ja. Nehovoriac o hrach ako Realms of Arkania ci Robinson's Requiem. V F1 bol cely survival len pretvarka. Takze v ramci Fallout serie to rozhodne povazujem za krok k dobru
-
-
Robinson's Requiem BYL survival element sám o sobě :D
Jinak oběvil ... Fuj, za to se omlouvám
-
-
-
-
Jaktoze se to hodilo nahoru? Daval jsem REAGOVAT na prispevek trochu niz..
-
-
Spíš by mě zajímalo, co všechno tenhle 'hardcore' mód ovlivní -mimo- boj a poškození. Dehydratace znamená, že budu muset jíst a pít jako v Arx Fatalis, nebo že když náhodou vstoupím do nějaké horké zóny a chvíli tam setrvám, tak to mou postavu zdehydruje? A co když budu ve hře pít alkohol, budu dehydrovaný a opilý? Kdybych náhodou chtěl použít plamenomet v uzavřené místnosti nebo v podzemí, budu se dusit? Půjdou konečné vyrazit dveře? A nevím, co má obtížnost společného s tím, zda jsem fanoušek. Nic ve zlém.
-
To čemu se dneska říká hardcore byla tehdy naprosto normální věc, tohle co je tu vyjmenovaný bylo v předchozích starých falloutech naprosto normální, ale dneska už je to hardcore mod. Co bude příště? zapněte si hardcore mod a zbraně nepřátel vám budou ubírat zdraví? Bože, kam to dospělo.
-
-
Asi si to vůbec nepochopil. Tahle hardcore obtížnost je právě pro fandy Falloutu, kteří se už ve světě orientují a ve F:NV můžou využít svoje zkušenosti a vědomosti. Spousta lidí to chce ale hrát na nižší obtížnost, nejsou tak dobří hráči a třeba Fallout nikdy dřív nehráli, nebo si to prostě chcou zahrát jako FPS. Můžeš být rád, že to do hry dali. A kromě toho vyjde zase plno modů už po pár dnech/týdnech, mezi kterými bude určitě i nějaký ten "ultra-uber-hardcore mod", kde se budeš muset pro přežití starat i o ústní hygienu *1* .
-
-
mně je úplně jedno pro koho to je, o tom ani diskuze neni, jen se podivuju co se dnes nazývá hardcore modem či novinkou když už to dávno bylo dříve a nikdo tomu hardcore neříkal, prostě normální součást hry, ve finále je mi to buřt, tohle stejně hrát nebudu, jen se divim co je dneska hardcore, zjišťuju, že jsem byl teda fakt hardcore oldschool mega pařan :D, za dalších 13 let bude hardcore zase automatický uzdravování, protože v budoucnu budou ve hrách všichni nesmrtelní, supr.
-
-
Takže dát hráčům možnost volby jak chtějí hrát hry, co hrají, je špatně? Češi prostě frflou na všechno.
-
-
o tom jakou volbu komu dát a jestli ji tam dát, o tom tu řeč opravdu neni, víme?
-
-
Nepovažuju to za návrat k hardcore přístupu, pro mě tohle neni hradcore ale samozřejmost, která už tu byla, hardcore si představuji jinak, prostě mě to nějak nevzrušuje, pindy pindy pindy.
-
Tak snad budu rád, že se k hardcore přístupu vrací namísto toho, abych pindal, ne?
-
upřímně, já F3 hrál jsen chvíli a měl jsem za to, že tohle tam normálně je, netušil jsem, že to tam vůbec neni a dnes se to tam implementuje pod názvem "hardcore mod"
ani ve snu by mě nenapadlo, že tyhle samozřejmé věci ze starých dílů jsou pryč.
Kdyby to tam bylo na pevno, vůbec bych se nad tim nepozastavil, protože to k Falloutům vždy patřilo a jestli umíš číst, přečti si mojí první reakci v této diskuzi, o tom zda tam tato volba má být nebo ne, o tom jak je dobrá nebo špatná neni NIKDE ani řeč, ty se o tom klidně bav, ale já tohle nikde neřešil. Já od začátku psal o podivení co je dnes hardcore, když tohle dávno bylo ve starších dílech. -
Jo, je. Protože podle toho, co píšeš, kdyby to prostě implementovali na pevno, tak je to naprosto v pořádku.
-
-
-
"tohle stejně hrát nebudu"
Taky jsem si to říkal, ale vzhledem k tomu, že to dělá Obsidian, tak to aspoň zkusím.
-
-
-
nesmysl, to jsi hrál asi nějakej jinej Fallout
-
-
Stimpak ani super stimpak nikdy zlomeniny ani jiná poranění neléčil, jen přidal HP, super stimpak dokonce po nějaké době HP ubíral, zvlášť po více použitích, munice vždy měla hmotnost a zabírala místo/váhu v inventáři, některé druhy munice byly těžší než samotné zbraně, při průchodu pouští nebo delší absenci pití se projevila dehydratace, hráč byl nucen putování přerušit a musel se napít, atd. Než něco napíšeš tak si zméněný hry aspoň najdi na internetu, evidentně si F1, F2, či Tactics vůbec nehrál.
-
-
Dvojku jsem dohrál jedenáctkrát, Tactics jsem hrál. Nepamatuji si ani jeden druh munice, který by byl těžší než zbraň samotná. Nejtěžší munice byla ta do plamenometu, deset liber. Plamenomet měl kolem třiceti. Ani jednou z těch jedenácti dohrání a spoustu rozehrání jsem nepil, ani alkohol.
-
-
některé zbraně atd. vážili kolikrát méně než ty nejtěžší kusy munice, takové fúzní články nebo náplň do plamenometu v inventáři zabíraly větší váhu než všechny zbraně co jsem tam v inventáři měl. Munice do browningM2 vážila v použitelném množství více než browning samotný a to byl jeden z nejtěžších kusů. Nikde nebyla řeč o jednotkové váze munice oproti zbraním, je logické že jedna kulka nevážila víc než zbraně, nic takového jsem taky nikde takto nepsal.
Jestli to bylo ve dvojce si nepamatuji, ale v 1 tě hra zastavila když ti hrozila dehydratace a neměl si pití v inventáři, píšu to už asi po milionté a naposledy. -
-
řeč nebyla ani o jedné kulce, ani o 10 krabicích, jestli ti ale to, že 5 náplní do plamenometu vážilo více než několik druhů pistolí, nebo to že 50kulek do browningu trumflo i pušky přijde jako přehnané tak budiž, faktem, ale je, že munice prostě měla váhu a v efektivním množství větší než zbraň samotná a tak to bylo ode mě i myšleno, ani jedna kulka, ani 100 krabic, ani milion, prostě běžné efektivní mnžství co člověk tahal v inventáři. Z článku chápu že v tomto díle to vydávají za hradcore featurku a něco extra, dříve to bylo normální. Ohledně pití, nezmiňoval jsem žádný díl specifiky, jen fallout obecně, 100% to bylo v F1, v F2 si nepamatuji a v tactics to jistě nebylo, přišlo mi hloupé vypisovat kde co přesně bylo a nebylo, to bych rovnou mohl vypisovat kde v jakém díle kolik jaká munice vážila, protože váhá se lišila, nebyla ve všech dílech stejná.
To je asi vše, defacto už je to jenom slovíčkaření. -
Nikde jsem si nevšiml, že bys zmiňoval specificky jedničku ohledně toho pití. A ano, 10 krabic munice váží víc než puška, stejně tak jako 20 pušek víc než deset krabic munice. To je tak v každé hře, kde munice něco váží, že...
-
-
-
V puvodnich Falloutech jsi nikdy pit nemusel *7*
-
-
Samozřejmě, že musel, při průchodu pouště tě hra automaticky zastavila a hodila hlášku "strávil si nějaký čas hledáním vody aby si předešel dehydrataci" nejlepší způsob jak předejít takovým problémům bylo mít u sebe pití.
Jen to dokazuje, že lidi fakt původní fallouty ani nehrály, pak se nedivim, že někdo ty nový vychvaluje do nebes. -
-
1. Tym ignorovat som mal namysli, ze tomu nie je potrebne venovat zvysenu pozornost. Osobne som v F1 este nikdy na dehydrataciu, ci nejaku inu pricinu suvisiacu so "survivalom" nezomrel. Nanajvys som prisiel o par HP, ktore su za chvilu zregenerovane. Z preview o NV to ale vyzera, ze tento survival aspekt bude mat znacne vacsi vplyv.
2. Vylepsenie spociva v tom, ze tie survival prvky maju vplyv, zmysel, nie su len na okrasu.
A aby bolo jasne, ja suhlasim s tym, co si povedal, teda ze dnesne hardcore prvky boli kedysi samozrejmostou, len mi prislo zvlastne, ze si spomenul stary Fallouty (v suvislosti so survivalom), pretoze tie boli v tomto ohlade IMO hrozne :)
A celkovo som rad, ze aj dnes moze mainstreamova RPGcka prijst s niecim takym, mozno dalsia rpg od Obsidianu bude mat Ironman ? :) -
Ignorovat to nešlo, jelikož tě hra zastavila uprostřed pouště a musel si doběhnout na exit, těžko to ignorovat. Že to v F2 nebylo je možné, ale v 1 to bylo na 100%
Fallout je starý 13 let, tohle je novinka jen s tím rozdílem, že hráč musí na flašku pití kliknout a ne že to hra udělá v průběhu cestování sama jako ve starym falloutu, skutečně skvělý vylepšení survival prvku za těch 13 let. je to jako použít argument, že v Doomovi bylo střílení dost mizerně udělaný, protože v Crysis už je možný se krýt *7* -
Skor to dokazuje, ze survival aspekt bol v starych Falloutoch mizerny. Osobne si myslim, ze okrem poctu featur, je dolezite aj ako su implementovane. Vyzdvihovat stare Fallouty za survival prvky, je ako chvalit Fallout 2 za moznost hrat Magic the Gathering. Takze svojim sposobom, je v tomto ohlade Fallout: NV hardcore, kdezto stare Fallouty detske hracky :) Dokonca myslim, ze to z F2 vypustili... :) IMO, ludia si to nepamataju, pretoze to bolo mozne jednoducho ignorovat :)
-
-
-
-
-
-
Dan Vávra píše recenzi a dojmy zatím dobrý - nesnášel questy a příběh FO3, líbí se mu questy a příběh NV (jeho twitter).