Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nepovažuju to za návrat k hardcore přístupu, pro mě tohle neni hradcore ale samozřejmost, která už tu byla, hardcore si představuji jinak, prostě mě to nějak nevzrušuje, pindy pindy pindy.
  • Dm vyslo v 89 na PC, ale myslim ze na Atari vyslo o 2 roky skor

    A asi mas pravdu, nikam to nevedie, takze ci to bolo HC alebo nie nechavam plavat
  • Tak snad budu rád, že se k hardcore přístupu vrací namísto toho, abych pindal, ne?
  • upřímně, já F3 hrál jsen chvíli a měl jsem za to, že tohle tam normálně je, netušil jsem, že to tam vůbec neni a dnes se to tam implementuje pod názvem "hardcore mod"

    ani ve snu by mě nenapadlo, že tyhle samozřejmé věci ze starých dílů jsou pryč.

    Kdyby to tam bylo na pevno, vůbec bych se nad tim nepozastavil, protože to k Falloutům vždy patřilo a jestli umíš číst, přečti si mojí první reakci v této diskuzi, o tom zda tam tato volba má být nebo ne, o tom jak je dobrá nebo špatná neni NIKDE ani řeč, ty se o tom klidně bav, ale já tohle nikde neřešil. Já od začátku psal o podivení co je dnes hardcore, když tohle dávno bylo ve starších dílech.
  • jak na tebe působim je mi celkem jedno, důležitý je jak si stojí Fallout a jak tebou zmiňované tituly, jejich kvalita je nesporná, ale přeci jen, težko dosahují kvalit jako Fallout, mimochodem, DM vyšel 89, a dvojka 95.

    Pravděpodobně ti nedochází, že Fallout nebyl žádným survival rpgčkem, stejně tak já můžu říci, že akční stránka v Fallout je milionkrát lepší než v tom DM, a takhle se tu můžem hádat jak blbci donekonečna, odmítám se tu hádat a slovíčkařit o propracovanosti survival prvku ve Fallout, na to si najdi někoho jiného, já pouze napsal, že tam byly a nejednal se o žádný hardcore mod jak to dnes prezentují v FNV. Mimochodem nikde nepíšu ,že byly Fallout dokonalý, to je tvůj výmysl : )

    Ty na mě zase působíš jako prudič, každej jsme nějakej že.
  • Jo, je. Protože podle toho, co píšeš, kdyby to prostě implementovali na pevno, tak je to naprosto v pořádku.
  • 23 rokov stary Dungeon Master to ma premakanejsie a to bola iba primitivna dungeonovka. To iste plati skoro o kazdom Dungeon Master klone. Robinson's Requiem je z ktoreho? 94? Ten je niekde uplne inde ako Fallout, na GOG to maju, tak mozes skusit :) To iste plati aj o Realms of Arkania. Nema to nic spolocne s mojimi predstavami. V New Vegas to je jasne vylepsenie.

    Neuraz sa, ale posobis na mna ako zaryty fanboy. Ja mam tiez stare Fallouty rad, ale to neznamena, ze boli dokonale, miesta na vylepsovanie tam je :)
  • o tom jakou volbu komu dát a jestli ji tam dát, o tom tu řeč opravdu neni, víme?
  • ale prosim tě, jde o to, že to tam bylo, neřešim jak dobře to bylo propracovaný, ta hra je stará 13 let, tak se z toho prosím nezblázni, že to už tehdy nebylo promakané podle tvých představ *7*
  • Robinson's Requiem BYL survival element sám o sobě :D

    Jinak oběvil ... Fuj, za to se omlouvám
  • Tak tak ... Podobne tituly som mal na mysli aj ja. Nehovoriac o hrach ako Realms of Arkania ci Robinson's Requiem. V F1 bol cely survival len pretvarka. Takze v ramci Fallout serie to rozhodne povazujem za krok k dobru
  • Když jsem o tomhle četl, tak jsem měl fakt radost a je to jedna z věcí, kvůli kterým bych si NV eventuelně chtěl koupit. Člověku to ukazuje, že NV dělají pro hráče.
  • Takže namísto toho, abys byl rád, že myslí na hardcore hráče (protože to JSOU hardcore prvky ať říkáš cokoli. Chci vidět casual hráče, který by z nich byl nadšenej), tak nadáváš, že to tam není defaultně, jo?
  • ale proboha, že musíš mít vodu jsem si všiml až při třetím hraní hry, jinak jsem se prostě oběvil v poušti, doběhl na okraj a pokračoval. Jestli je tohle survival element tak jsem čínský bůh srandy. Betrayal at Krondor a jeho rations: to byl survival element, kupříkladu
  • Takže dát hráčům možnost volby jak chtějí hrát hry, co hrají, je špatně? Češi prostě frflou na všechno.
  • Blbost mám PC i PS2 a fps mi s ovladačem nedělaj problémy i když je to s myší a klávesnicí monohem lepší.
    Každopádně je blbost to svádět na konzole, spíš nadávej na majoritu hráčů který potřebujou mít všechno zjednodušený.
  • jeho průhlednost lze nastavit prostřednictvím změny INI
  • No to už je len hardcore, omg. Sa divím, že "normálny" mód nemá jeden druh munície pre všetky zbrane :-P Za čas sa v hrách určite dočkáme aj automatického zameriavania, aby to chudáčik hráč nemal moc ťažké. A za tieto stavy môžeme ďakovať homosexuálnym konzolám *11*
  • Hej, keď ti spadne na hlavu atomovka, tak ti tá tvoja gumipuška nepomôže *2*
  • to je sice pěkné že munice bude něco vážit (není), ale mě by spíš potěšilo, kdyby tam zmizel HUD

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit