Hardware Club #13: Virtuální realita s Markem Ďurišem
-
Ten kopanec do Muska si mohl host odpustit. Jinak dobrý.
Podle mě se VR hodí vesměs jen do heren a k opravdovým fajnšmekrům, co mají klid na hraní. To já bohužel nemám.
-
Já se těším, až to bude takové téměř dokonalé, tzn.
* Bude to mít vnitřní schopný HW, který by efektivně dopočítával snímky, případně upscaloval a obstaral dokonalý antialiasing.
* Zorné pole (FOV) věší, než má člověk. Tedy i když si vykroutím oko, uvidím pořád všude obraz
* Zajištění úplné eliminace viditelností mřížky a pixelů (techologií lcd a optiky)
* Bezdrátové připojení, maximálně malinký kablík na malinkou krabičku s baterií a vysílačem, třeba na rameni.
Na všem už se pracuje a můj odhad klidně i do 4-5 let to bude v podstatě bez berliček :)
-
-
Mne včera prišlo HTC vive, tak som odskúšal pár hier, hlavne teda Elite Dangerous, ktoré budem hrávať najviac. Nie je to zlé, tie prvé zážitky s tým sú fakt bomba, ale ako píšeš, presne tieto neduhy ten zážitok oddialujú od dokonalosti. Ale na niektoré veci sa dá zvyknúť, napríklad tú mriežku, pokiaľ som sa na ňu priamo nesústredil, som po pár minútach už ani nevnímal.
-
-
Vyzkoušej Beat Saber, luxusní.
-
-
Moje řeč( meanwhile...) stále čekám na dobu kdy to uvidíme celé a bez helmy v které se potí hlava.
-
-
Já nechápu proč se musí u každé VR hry stát jak blbec uprostřed pokoje. To nemůžou udělat VR kdy hráč bude hýbat pouze hlavou do stran a ne celým tělem?
-
-
Proč jak blbec? Spíš mi přijde jako blbost vyhodit 14k za set a dalších pár desítek tisíc za pc, abys u toho pak seděl a ovládal to klávesnicí a myší. Ano, pro závodní simulátory tohle využití chápu, ale u jiných her by mi to přišlo jako uplně zbytečný vyhazování peněz.
Sice existují hry, u kterých se jen sedí, ale já osobně takové (zatím) nekupuju. Abych řekl pravdu, tak pokud hra nepodporuje "room scale" tak se ji vyhnu.
-
-
Je plno VR her kdy sedíš na zadku a ani se nehneš.
-
Protože chtějí abys využil celé své tělo? ;) Což si umím dobře představit, konečně by se bolest ve hře stala realitou třeba ten pocit když tě strefí do frykulínna to musí být k nezaplacení, i u bojovek byl to hned mělo nový rozměr a o tom dalším ( sexu) ani nemluvě😛
-
-
Zhlediska běžného hráče se VR prostě zatím tuze moc nevyplácí, podpora her je téměř nulová potom vyoké náklady jak do zařízení tak do pc ? celkově dost mínusů a hry za to ve finále až na pár vyjímek nestojí, to ani ty PSVR.
-
-
Co je to bezny hrac? Nulova podpora? Vzdyt to podporuje vysoke desitky titulu.
-
-
Které jsou povětšinou blbosti, náklady na pořízení stále moc vysoké, co ještě mám napsat abys pochopil že to je znouze ctnost co využije jen někdo navíc... neúplně.
-
-
Pro lidi hrajici vsemozne simulatory, tedy lidi tvorici desitky procent hracu je to velka pridana hodnota, ktera to hrani posunuje na novy level. Zadna z nouze cnost.
-
-
Ano pro 15-20% max učiněnej zlatej důl ptraktické využítí jinak 00.
-
-
-
-