Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sukovf

    Tady je potřeba uvést věci na pravou míru. Ono demo od Cryteku ve skutečnosti ukazuje, že pro prakticky použitelný RT potřebujeme specializovanej HW dnes, budeme jej potřebovat i zítra a dost možná už vždycky. Oni implementovali pouze RT reflections, který ale nejsou spolehlivě funkčním na ničem, než jen na perfektně hladkých a lesklých površích, což je v tom demu ostatně dobře vidět. Co oni ukazují, to odpovídá nějaké abstraktní scéně, ale ne reálnýmu světu. Jakmile tuto techniku použijete na nějakým matným povrchu, náročnost na výkon exponenciálně vzroste a bez specializovanýho HW nemáte šanci.

    Další věcí je fakt, že RT implementace od Cryteku vyžírá GPU až do samého dna, takže kdo si zapne tohle, přijde o několik dynamických světel, přijde o část stínů (či jejich kvalitu) a podobně, protože tohle RT vyžírá výkon tam, kde bývá běžně potřeba pro efekty, na který jsme si za ty léta zvykli. Tohle je další důkaz, že potřebujeme specializovanen HW, kterej se stará o RT, zatímco zbytek GPU dělá to, co dělalo doteď a co dnes všichni známe.

    Do určité míry rozumím snaze některých snažit se za každou cenu rozjet moderní technologie i na starém HW, protože absurdní neschopnost AMD přijít s vlastním HW, prakticky vylučuje skoro polovinu hráčů z RT ligy, je ale potřeba uvědomit si, že v určitým bodě prostě přichází okamžik, kdy musí být to starý nevyhnutelně odstřižený a nahrazený novým. RT podpora u pre-RTX karet, kterou avizuje Nvidia, je taky jen blud a líbivá nálepka. V praxi zase bude muset ten samej kus HW zvládat rasteritzaci a k tomu RT, takže to bude celý perfektně nepoužitelný.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit