Přejít na výpis diskuzí

Hardware Club #35: Hraní na Linuxu v roce 2019

19.7.2019 11:43
Redakce Games.cz 1 příspěvek

Bude rok 2019 rokem Linuxu, kdy všichni naformátujeme harddisky svých herních počítačů a pošleme do věčných lovišť zlotřilou službu Windows Update? Pravděpodobně ne. Přesto je zajímavé podívat se, kam se za poslední léta Linux dostal v oblasti hraní, která byla vždy jeho slabou stránkou. Co si dnes...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na HW Club nekoukám, ale Linux mě zajímá, tak jsem si řekl, že udělám výjimku. Předpokládal bych, že když si pánové jako zkušení redaktoři připravují téma, tak si taky zjistí patřičná data a nebudou papouškovat nesmysly z diskuze - Linux má v současné době cca 1,6% a MacOS (žádné OS X už dost dlouhou dobu neexistuje) má už několik let stabilně okolo 12,5%. O celkovém market share Windows ani nemluvě, 95% je údaj z vlhkého snu nějakého MS fanboye, ve skutečnosti je to okolo 75%. O rychle rostoucím Chrome OS nepadlo ani slovo.  Ale opravdovým vrcholem bylo  prohlásit o jedné ze 3 největších technologických firem světa, že je marginální :D To může snad jenom opravdový magor (ale asi to byl předpokládám jen špatný vtip). Jestli to podobně vypadá i s dalšími údaji, které v pořadu uvádíte, tak to potěš koště. Takže za mě vypnuto a vracím se k osvědčenému Fight Clubu. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit