Přejít na výpis diskuzí
Hardwarové požadavky PC verze Assassin's Creed Syndicate se nezdají být přehnané
10.11.2015 | Petr Poláček
26 příspěvků
-
Ten kdo to myslí s hraním na PC trochu vážně už má core i7? Tak to nevím v jakých relacích Petr žije. Když by si člověk pořídil základovku a grafárnu, které by ten procesor nebrzdili tak to je pomalu na úvěr. Nemluvě o všech ostatních komponentech, které jsou sice levnější, ale zato jich je hodně.
-
-
V první řadě to s PC hraním musí brát vážně tvůrci a vydavatelé protože když ti pak doma přistanou skvosty jako Batman nebo nově BO3 zjistíš že ti i7 potažmo HW v ceně čtyř lowzoli je naprosto k prdu. *6*
-
pcmasterrace ... 4K only ... *3*
-
Fuj hrubka *16*
-
ano to skutecne ma.
-
-
Pojede hra slušně, nebo nepojede vůbec minimálně do čtvrtého patche? To se nemusíte ptát jen u Creedu, to platí pro všechny současné tituly a nejen na grafiku. Proč by vlastně vydavatelé a hlavně velcí jako Ubisoft nebo Bethesda pouštěli na trh hotové, odladěné produkty, když jim vy, recenzenti udělíte pozitivní hodnocení bez ohledu na chyby? *1* A někteří hráči jsou taky ovce, předobjednají si produkt podle nějakého obrázku mebo videa a pak to takhle dopadá. Když není tlak na kvalitu, tak kvalita prostě nebude.
-
-
máš pravdu..ale zrovna Bethesda se myslim celkem snaží. Skyrim sem přehrál na studentskym notasu v pohode, ted hraju Fallout 4 na GTX 970 a FX 8320@4.4Ghz a všechno jede na 1080p na Ultra krásně plynule. Nesrovnatelné s AC Black Flag, kde i na i7 a nevim jakych kartach to nejde nad 35FPS kdyz ma clovek zapnuty PhysX na max. proc to tam vubec cpou..
-
-
To že ti hra s grafikou z roku 2005 jede na GTX970 na full HD plynule ti přijde jako vitězství? *8*
-
-
Fallout 4 vyšel včera.. *15* nezapomněl sis deset let otočit kalendář? nebo se jako Sheldon vracíš na začátek éry flip phones? *3*
-
Fallout 4 je z roku 2005?:D
-
-
tyjo za co nás tu dislikujou? *15* do nikoho se nenavážím, všechno co sem napsal jsou fakta, a přesto borec co tvrdí že fallout 4 je z roku 2005 má 7 lajků.. tyto diskuze by zasloužily psychoanalýzu zúčastněných.
-
-
Výborne. Zadaj do googla heslo "sarkazmus" *3* .
-
-
-
-
-
Ono už i nové call of duty je zmršené po stránce optimalizace, svět jde fakt do hnoje *11* *1* *1* *1*
-
-
kdyz delas deset let to same, tak po jedenacte to chce zmenu, ne? *1*
-
-
Jo a proto kupuju na Steamu, i když to vyjde dráž, protože, když to vývojáři podělají, tak si nechám vrátit peníze zpátky... a mám to vyzkoušené nejednou, že to funguje, stačí se podívat, jak dopadl Batman :)
-
-
na to aby si nedopadl jak s Batmanem staci nepredobjednavat, protoze takova hruza se proflakne hned...a kupovat na steamu novinku - treba Fallout4 za cca 1600, kdyz to muzu mit normalne o 500 levnejsi...tomu rikam sakra draha pojistka
-
-
-
zminil bych, ze vyvojari pred nejakou dobou oznamili, ze se budou snazit, aby si hra na pc na doporucene sestave udrzovala 30fps...tak pozor na to
-
-
Spíš bych řekl že GTX 760 je pro 30fps/1080 a GTX 970 pro 60fps/1080p viz Geforce stránka .. a aji by ot dávalo smysl .. každopádně pokud je to na GTX 970 60fps s dropama tka je to k ničemu.
-
lol to jako fakt ? :D
-
-
...Podle Kovaleva doporučená sestava cílí na stabilní výkon v 30 FPS a 1080p...
byl o tom tady clanek: http://games.tiscali.cz/datum-vydani/assassin-s-creed-syndicate-se-na-pc-zpozdi-kvuli-optimalizaci-265818
-
-
-
U her od Ubisoftu je úplně lhostejno na jakém stroji hry hrajete, požitek bude vždy stejný.
-
Hmm... Je jasné, že líp to pošlape na Nvidia kartách. i7 opravdu není samozřejmostí pro lidi, kteří to s hrami myslí vážně, pro ty je cokoli nad aktuálnější i5K naprostá zbytečnost. Na konzolích je to slušně optimalizované, hýbe se to lépe, než předchůdce...
-
Vzhledem k tomu, že vloni jsme se - díky prů*eru s Unity - mj. dozvěděli, že je to takový malý-velký test nové nastupující egenerace Ubisoftího proprietárního enginu Anvil, tak předpokládám, že v Ubi od dob Unity už všechno odladili a Syndicate poběží bezchybně jako čerstvě naolejovaný strojek hodin (samozřejmě je to relativní, protože je jasný, že Syndicate se vyvíjel už ve chvíli vývoje Unity - sdílení assetů jako jsou modely, textury, efekty apod.). Otázka je, jak to zase kluci a holky v portačním studiu v Kyjevě očůrali. Nicméně když se zadívám na screeny z Unity a na screeny ze Syndicate, tak hladšímu běhu Syndicate objektivně nic neschází - řádově tak 1/10 NPC v ulicích oproti Unity, žádné interiéry a dohlednost očesaná milosrdnou jakože Londýnskou mlhou.
-
Krásně napsaný úvod
-
No když to nebude mít lock a propady ( neměl jsem s UNITY problém ale hrál sem asi až s patchem nevím). Tak je to ok. Tak už jen zbyde to tupé mlácení...
-
Jj, ráno to už fičelo, tak po práci se do toho pustí.
Nastavení je vše na max s výjimkou AA, kde mám jen FXAA protože 2xMSAA už překračuje 4GB video paměti... Holt si to s 4xMSAA nezahraju, a jiné věci ubírat rozhodně nehodlám. A kupovat si 980Ti nechci neb příští generace bude výrazně výkonnější. 4GB na 980 musí stačit...
Je tam 60FPS lock, ale to mě neva, stejně vždy zapínám VSync. Proběhl jsem se v tom pár minut před cestou do práce a zdá se, že to poběží krásně. Držím poctivých 60FPS :)