Přejít na výpis diskuzí

Hearts of Iron IV se v březnu rozroste o lepší Čínu a Mandžusko

30.1.2018 20:11
Václav Pecháček 12 příspěvků

Drak se probouzí, ale tentokrát si svou zuřivost nehodlá vylít na nějaké nebohé princezně nebo obyvatelích Jezerního města, nýbrž na rozpínavém Japonském impériu. Dost dobře se však může stát, že místo toho sám sebe hryzne do ocasu. Do Hearts of Iron IV 8. března přibude výrazně vylepšená Čína v datadisku...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem opravdu zvedav zda-li tato hra bude opravdu odpovidat tomu, jak hype neustale ukazuje, fakt jsem na tohle zvedav a trochu se obavam, ze je to jen nafouknuta bublina, jelikoz se jedna o ceskou hru.
    • To bude vedle
  • Ten Paradox nějak poslední dobou jde do tý Číny. CKII, teď HoI4. Dobrý, jen houšť...
  • Já bych spíš uvítal, aby jejich produkt byl hratelnej po roce 44, zatim je to spíš s každou verzí horší. Poslední co sem hrál byl čerstvej Oak a při něm AI začla v lategame spamovat neskutečný množství slabejch divizí a hra v neustálym lagu.
  • Jen škoda, že se tu zase projevuje ta jejich neskutečná politická korektnost a focus tree Německa a Japonska vás skoro nutí nebýt tím krutým dobyvatelem a utlačovatelem jakým jste vždycky chtěli být. Nehledě na to, že nové focus tree obsahují vyloženě nesmysly jako dosazení císaře na trůn (což je historicky holý nesmysl zrozený v hlavách několika šílenců) nebo Japonsko, které se vzdává svých držav v Tichomoří (příště patrně půjde propustit i Koreu, která však byla součástí Japonska už od roku 1910). Vážně bych si přál, aby Paradox alespoň jednou udělal hru, která bude vážně historicky nezaujatá a nebude podléhat moderním "populárním" trendům.
    • Neříkám, že je špatné, že u paradoxu můžu měnit historii. Kvůli tomu naopak jejich hry hraju. Problém je v tom, že místo toho aby se soustředili na mechaniky a události které jsou nedodělané nebo nereflektované, zabývají se strašně brzo po tom co hra vyšla (na paradoxí poměry) úplně ulítlými možnostmi a místo toho nutí hráče směřovat cestou, která se jim zdá v pohodě. Takže jestli je nutnost cpát tyhle alternativní možnosti do focus tree, chci je vidět i u Spojenců a Sovětů...wait...není potřeba, ti vyhráli válku, Tohle jsem myslel tou nezaujatostí
      • Nevím jak HoI4, ale 3 měla většinu zdrojových souborů čistě textových a nebyl problém přidat/změnit nějakou událost. Stačilo jen editovat pár souborů.
    • Přijde mi zvláštní stěžovat si u Paradox hry, že můžeš měnit historii...
      Ostatně možnost udělat z Československa fašistický stát, nebo možnost vyhrát 2.sv.v. by měly být stejně zavrhovány, protože přece neodpovídají historii...
    • Myslim si, ze moznost trochu zmenit historii neni na skodu, mohlo by to byt zajimave. MOHLO. Jenze HOI4 by neskutecne potrebovalo verzi 2.0 (jako Stellaris), nektere veci by bylo potreba od zakladu prekopat (logistiku, spionaz, spravu dobytych uzemi...). Nejhorsi je, ze az tohle treti DLC bude konecne alepson k necemu, predchozi byli v podstate jen placene focusy.

      Osobne mi nevadi predelane Nemecko a Japonsko z historickeho, ale spis z herniho hlediska. Kazdy kdo kdy hral HOI4 vi, ze hrat za demokracii je strasna nuda. Hrat za USA je utrpeni dokud nezacne valka. Ukazuje to na halvni problem HOI4 - frontova linie, managment divizi je super, ale vsechno ostatni neni dodelane. Pokud budu hrat za demokraticke Nemecko, tak muzu jen doufat, ze Sovetsky svaz nekdy vubec napadne Evropu. Jinak si budu moct jen stavet armadu k nicemu...
      • za demokracii jsem to zkusil jednou a dlouho to nevydržel.... hezky i USA se rychle stalo fašistický, první padla kanada, poté mexiko a hurá směr patagonie ....a jako vedlejšák jsem držel pacifik a hnal spojence z indonésie *4*
    • TheGGG
      udělají to a pak je existence jako ty co přebývají na polygonu sežerou...
  • až v březnu pane bože..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit