Helldivers 2 po nepopulárních změnách nastiňují plán na další dva měsíce
-
Očividne nemajú premyslenú adekvátnu stratégiu, ako sa starať o túto hru a s tými nepodarenými nerfmi a celkom spackanou komunikáciou s komunitou to vidieť...
Pritom by sa mohli v pohode inšpirovať veľmi relatívne podobným Deep Rock Galactic - stále populárna coop hra, nedávno vydaná 5. sezóna prihnala slušnú kopu nových hráčov, nové overclocky, misie, celkový prístup vývojárov, radosť sa k tomu vracať. (A to ani nespomínam, že DRG komunita je jedna z najpozitívnejších)
Malé rypnutie - to, že ste DRG vôbec nerecenzovali a pritom hra je vonku už pár rokov, je veľký prehrešok! ;)
-
Konečně si posypali popel na hlavu. Nepamatuji si hru s tak komplexními problémy . Vzhledem k velikosti studia sem to z počátku chápal a respektoval. Nicméně na to, jak je tahle hra dlouho vydaná obsahuje stále mnoho chyb, které dokáží hru znechutit a o komunitě nemluvě. Namísto, aby vychytávali bugy přidávají stále nový obsah a rejpají se v blbostech. Sem za to prohlášení rád a doufám, že sliby dodrží a těším se!
-
Z 274 000 padli na 24 000. Sám som to prestal hrať a príliš rýchlo sa to stalo repetetivne.
Hral som len sólo , ale verím, že ak má niekto partiu ľudí tak to je stále zábava.
-
-
Tak hrát kooperativní hru sám je trochu bezpředmětné. Největší sranda je to fakt v týmu 4 lidí.
Pokud nemáš kámoše, kteří by si to chtěli zahrát, tak to klidně můžeš hrát i s náhodnými hráči. Občas člověk chytne dobré spoluhráče a hned je sranda. Mám tak spoustu dobrých vzpomínek a některé ty random lidi jsem si přidal do Friend listu a občas si spolu znovu zahrajeme.
-
Neda sa povedat, hrali sme partia 8 ludi, obcas to zapne uz len jeden z nas. Z komunitneho serveru tiez zmizla vacsina ludi. Za ten pokles hracov si mozu sami. PSN ucet, cim odstrihli cast hracov od hrania a dalsie kvantum totalne nastvali..to bola proste totalna ubohost zo strany sony aj arrowhead, uz minimalne ze to predavali vedome v krajinach, kde vedeli ze stratia pristup.
A ked chce niekto udrzat live servicu hru aktivnu, tak musi pravidelne pumpovat novy obsah. Ten pribuda minimalne a ked sa hraci nahodou bavia, tak im ponerfuju zbrane, ktore pouzivaju.
-
-
tam myslim ze budu obrovske interne problemy a rozdielne pohlady kam smerovat hru...od vydania nepribudol takmer ziadny kontent a hra je viac rozbita nez na zaciatku...kazdym updatom riesia neustale primarne nerfovanie zbrani a buffovanie nepriatelov...prestal som hrat uz pred nejakou dobou a vyzera to ze tak skoro nebude dovod sa k hre ani vracat...po kazdom update hra bezala horsie, neustale padala a viac problemov vzdy pribudlo ako sa vyriesilo...
je to skoda, hra je v jadre kralovsky zabavna a mala velky potencial...zial jej dalsie smerovanie tragicky nezvladli a klinec do rakve pridalo Sony s ich genialnym tahom... nacuvanie komunite je v tomto bode doslova nulove a robia si veci podla seba, bohuzial takmer vsetky k horsiemu
-
-
"od vydania nepribudol takmer ziadny kontent a hra je viac rozbita nez na zaciatku"
Tak to není pravda.
1.) Pořád přidávají nové nepřátelé, nové budovy, nové planety, nové cíle na mapě. Problém bude v tom, že to přidávají po trochách a postupně, takže hráči to moc nevnímají. Asi by to působilo lépe, kdyby to přidali naráz nějakým větším updatem (nová Sezóna?).
Z nového obsahu osobně nesnáším Walkera, chodec na špatném místě dokáže Helldiverovi pěkně zkazit den. 😂
2.) A s těmi bugy je to čistě jen subjektivní. V únoru a březnu se mi pravidelně stávalo, že hra spadla do Windows. A teď mi hra spadne tak maximálně 1-2x za měsíc aktivního hraní. Podobné to bylo s propadáním do textur. Za poslední měsíc ani jednou. Takže za mě očividné zlepšení.
-
-
No uvidim, tak o pol roka tomu dam zase mozno sancu ak pribudnu nejake vacsie updaty. Navyse tam je stale ta pachut po podraze od sony aj arrowhead s psn uctom(nie koli mne ale ako sa zachovali voci hracom, co uz nemozu hrat).
Jako par nepriatelov, zbrani a drobnosti pribudlo, ale uprimne som cakal ze uz budu v hre v tuto dobu minimalne illuminates a nie ze sa kazdym patchom bude riesit ci nahodou nie je v pve hre nejaka zbran dobra alebo ci sa nahodou nespawnuje malo nepriatelov. Predsa len predaje mali obrovske, medialnu masirku tiez a este ich zastresuje sony.
Hej tie bugy a pady som videl ze je to RNG..niekto nema ziadne problemy a niektori sme na ne narazali neustale. Ta hra mi fakt po kazdom jednom update den, dva neustale crashovala a mal som minimalne totalne rozbite spawny. Doteraz si zivo pamatam ako som s kamosom zapol diff 6 a hned pri starte spawn 4 bile titani a 2 chargery...a to bolo doslova po update, ktory mal nerfovat spawn vacsich nepriatelov. To sa mi predtym nestalo ani na 9ke nikdy.
-
-
Tak nejak. Podle me od sameho zacatku vubec nepochopili, proc je jejich hra tak uspesna a proc hrace bavi a snazili se jim postupne navnutit nejakou svou vizi jak by se hra mela hrat a zrejme az ted jim konecne dochazi, ze to bylo spatne. Jestli ale dokazou zmenami zvratit trend klesajiciho poctu hracu je otazka, aby to nebylo takove to povestne "prilis malo a prilis pozde".
-
-
Na zaciatku som bol este na ich strane ked vsetci plakali na nerf railguny, ten fak bol OP...ALE taktiez ta hra bola omnoho jednoduchsia a spawny mnohonasobne mensie. Ked som solo na 8diff narazil tak na 2 bile titanov a 5 chargerov. Teraz su spawny totalne rozbite a prehnane a oni nerfuju kazdu jednu zbran ktora je pouzitelna. Dnes by ani railguna v povodnom stave nebola nijak zvlast silna. Miesto toho aby spravili ostatne zbrane pouzitelne, tak nerfuju kazdu, ktoru zacnu hraci pouzivat. Proste v pve hre nechapem tu posadnutost neustalym nerfvovanim zbrani, hlavne ked o to absolutne nikto neziada. Keby tolko usilia venovali radsej optimalizacii a novemu contentu. Hra mi bezi asi o 30-40 fps horsie ako pri vydani.
-
-
-
Takže nerf plamenometu vedl k (částečnému) rozbití balancu při bojování proti broukům. A řešení vývojářů: nerf Chargera. 😂
Tak na jednu stranu ta jejich snaha všechno nerfovat je komická.
Ale zase na druhou stranu ten nerf Chargera by mohl vyřešit problémy v dlouhodobém horizontu. Hráči si nebudou muset vydržovat jeden stratagem slot jenom zabíjení Chargera, takže budoucí změny už nebudou tak ničit balanc.
Tak snad to protentokrát vyjde a nepřeženou to s tím nerfem až moc. 😂
-
-
Ta jejich logika je k smíchu. Vydají warbond který se zaměřuje na oheň ale zároveň nerfnou oheň.
-
-
Jako pochopil bych, kdyby změnili fyziku u nové zbraně. Aby ta primární ohnivá zbraň nebyla až tak OP jako podpůrný Stratagem: Plamenomet. Ale nerfnout i všechny původní zbraně je dost špatný krok.
-
-
Kdyby ten plamenomet jenom nerfli, tak by to člověk ještě přežil. Jenže přepracovali celý model, kdy z úžasného a zábavného grilovače brouků udělali vrhač desek s namalovaným ohněm. Ten nový model, kdy oheň je v podstatě střela je odporný.
-
-
Jo, vývojáři sice říkájí "je to reálnější" , ale většina hráčů nesouhlasí.
-
-
-
-