Hellgate: London: Smrt a zmrtvýchvstání pekelného nástupce Diabla
-
Unikatní počin kterej byl tak broken že 1 fps bug existuje i ve verzi 2.0 z minulýho roku
vyjma všech tech technických problému to byla nejvetší nadčasovka s unikatnímy mechanikami
která by si zasloužíla klidně i remaster či pokračovaní
-
já jsem si tu hru docela užil, prostě Diablo ve 3D. Už nepamatuju za co přesně jsem to hrál, jen vím že jsem to hrál jako FPS s nějakýma puškama a bavilo mě kosit ty démony.
-
Mi by se to i libilo, vymyslene to bylo dobre, jenze: pocit z pohybu a strelby byl zoufale tragicky. V porovnani s hrami na Unreal enginu 3, pripadne Unreal tournament 3 samotnym, to proste neslo hrat. Kdyby (no jo, kdyby...) autori pouzili unreal engine, mohla to byt vynikajici herni rarita s unikatni znovuhratelnosti.
-
Hrál jsem asi měsíc po vydání. Jedna z mála originálek, které jsem si kupoval za našetřené peníze na základce a ještě bych ji doma někde našel. Můžu říct, že tehdy to byla pecka a nevypadalo to vůbec špatně. Atmosféru to mělo skvělou, až takovou, že jsem si kupoval i ty 3 knížky, co jsou u nás k dostání. Hratelnost byla tehdy taky výborná, prostě 3D "Diablo" a k tomu repetetivnost a podobné neduhy patří. I ve skoro všemi milovaném Diablu 2 děláte furt dokola to stejné a nikomu to očividně nevadí. Škoda že to co vyšlo na steamu je nehratelná okleštěná verze toho pokusu o MMOčko. Ta verze je pouze singleplayer a nechali tam všechny věci jako je chat apod. Navíc to má/mělo naprosto šílený 1FPS bug, který to dělal nehratelné. Takže jsem to po hodině refundnul. Takhle si oživování mé oblíbené hry z dětství nepředstavuji. A to tam přidali to co jsem tehdy tak chtěl a to obouruční meče, které šly vidět už v jednom traileru a z nějakého důvodu se nedostaly do hry.
Komu se líbil Hellgate tak doporučuji Remnant from the Ashes. Po zapnutí jsem z toho měl podobný pocit a hned si na Hellgate vzpomněl.
-
-
Jenze repetetivnost v Diablu ti aspon vynahradili jinym prostredim, a rozdilnymi neprateli kteri se tam vyskytovali, to se jaksi v Hellgate nestalo. Ponevadz to ze najednou clovek byl v parku, nebo namesti, porad pusobilo stejnym dojmem.
-
-
Metro, koryta řek, ulice, náměstí, park, různé budovy jako muzeum a dál se člověk dostal do těch pekelných dimenzí a to jen tahám z hlavy věci co si vybavuju 12 let zpět. Jasně něco se tam furt opakovalo, ale furt v tom nevidím rozdíl . Navíc zničený Londýn plný démonů má pro člověka daleko lepší atmosféru jak vymyšlená bažina...
-
-
Prostredi pusobilo furt stejne, porad to bylo na jedno brdo, neco jako v Diablu 2 baziny, sice tam byly rozdily, ale porad to pusobilo stejne. Navic to ze clovek prochazel po tisici tim stejnym barakem, tou stejnou ulici a tak dale ...
-
On mysli ty generovane urovne, kde se jen levelilo. Pak byly ty unikatni, pamatuju vyschlou Temzi (podezrele hlubokou jako morsky pruliv, ale co uz). Jenze jak pisu vyse, zazitek z pohybu a strelby byl nicotny (na rozdil od Unrealu 3, Bioshocku, Doomu), tak jsem prilis daleko za tuto uroven nedosel. Skoda.
-
-
-
-
jeste mi to pripomnelo Timeshift...bych na ty hry zapomnel
-
perfektná atmosféra, skvelé trailery, ktoré som videl mnoho a mnohokrát a vždy, ke´d počujem King´s Cross viem, že už som tam bol!
-
Mate v clanku chybu, Templari byli ve treti osobe a vsichni ostatni v prvni, a problem byl v tom ze kamera treti osobu nedavala, kdezto prvni osoba byla naprosto skvela a atmosfericka. Navic problem Hellgatu nebylo to ze byl skaredy (obsahoval podporu DX10 a na plne detaily to bylo super), problem bylo to ze byl silene repetetivni, byl hrozne narocny na dobu kdy vysel a nejvetsi problem byl ze byl silene roztahany.
-
-
Díky za upozornění, po konzultaci s autorem článku upraveno:)
-
Templari jdou jenom v third-person ale u ostatnich se dalo prepinat mezi first a third-person
-
-
Zrovna včera jsem to znovu rozehrál. Pořád dobrá hra a ta hudba, masakr.
-
tolik prace a pritom takova pitomost...