Přejít na výpis diskuzí
Herní magazín LEVEL 273 nabízí rozhovor s tvůrcem Monkey Island a ohlédnutí za prvním rokem virtuální reality
26.3.2017 | Redakce Games.cz
8 příspěvků
-
Ano mluvím o své vlastní zkušenosti a ta je pro mě nejdůležitější. Kupodivu!
-
Ikdyž uznávám že AMD není leadrem na trhu, tak hodnotit celou značku na základě zkušenosti s jediným kusem je také poněkud k smíchu... A nevytahuj na mě nějaké srovnávačky co sis teď dohledal na netu, bavil ses o své osobní zkušenosti a ta ja víceméně nulová..
-
:D:D:D:D:D AMD :D:D:D:D Na to se opravdu nedá použít jiných výrazových prostředků. Ve svém životě jsem vlastnil jednou jedinkrát grafickou kartu řady Radeon, zbavil jsem se jí zhnusen naprostou absencí profesionální podpory ovladačů, která probíhala skrze twitter, na němž jeden programátor skutečně s železnou pravidelností týdny sliboval nové ovladače,které nakonec vyšly po měsíci, kdy už člověk rozbitou hru s tragickým frameratem protrpěl. Přístup mi připomněl časopis SCORE, které po Honzou Modrákem nevyšlo na čas snad ani jednou.
-
'' jako odborníka přes hardware '' 980 titanium big boss olejnik ani netusi ze existuje nake amd a dx12 a vubec nema ani tucha o hardwaru jako nikto s games.cz lol *15*
-
"Bezvýznamný" je pro mickeyho přílíš insignifikantní slovo, samozřejmě =))
-
Já myslel, že slova jako "insignifikantní" se vyskytují pouze ve skriptech a učebnicích pro pedagogické fakulty. Tady jde vidět, že se Honza snažil zvýšit dojem odbornosti a důležitosti psaného tématu. *1*
-
Díky za rozhovor s Ronem Gilbertem. Velkou radost jste mi udělali!
-
Honza Olejník, kterého můžete z našich článků znát jako odborníka přes hardware a analytika emočních aspektů japonské videoherní produkce, se nám představí ve své další odborné poloze zkušeného experta na poli virtuálních sexuálních orgií. V hlavním tématu tohoto čísla se zamýšlí nad otázkou jejich přínosu do života běžného počítačového hráče a možný dopad na vymírání lidské rasy. A zdaleka to nevidí tak černě, jak byste si třeba mohli myslet! Dochází totiž ke statisticky brilantně vyargumentovanému závěru, že podskupina hráčů, kteří si pořizují virtuální realitu, nikdy netvořila hlavní proud v množině sexuálně aktivních a produktivních jedinců, takže jejich vliv na celkovou reprodukci lidstva zůstává tak jako tak zcela insignifikantní.