Hideo Kodžima: Legendární vývojář, který 40 let nešlápnul vedle
-
😍.
Taneček jako lidský boj proti upjatému A.I bude jednou dobré memento.
DS2 mě dostal v tom, jak je to jiné než jednička a přitom pořád neskutečné dobré.
-
"Vedle těchto snímků zmiňuje vývojář i konkrétní filmy, které přímo inspirovaly herní mechanismy. Útěk z Alcatrazu a Děla z Navarone mu vnukly základy konceptu plížení pro sérii Metal Gear. Horor Halloween ovlivnil způsob, jakým v jeho hrách sledujete okolí při skrývání. Útěk z New Yorku posloužil jako zdroj pro jméno Solid Snake a estetiku některých postav. Psycho Mantis je zase inspirován postavou z filmu Zuřivost, zatímco struktura úrovní v některých hrách čerpá z Úsvitu mrtvých George A. Romera."
Jen poznamenam, ze kdyby toto udelalo AI, tak nikdo nepochybuje o tom, ze vykrada, nebo nekoho okrada.
No a pisu to proto, ze s tim jak se AI vyviji, tak by se meli vyvijet i nase predstavy o nem a mozna by stalo zamyslet se nad tim, co "kreativita" ci "originalita" vlastne znamena.
The secret to creativity is knowing how to hide your sources