Přejít na výpis diskuzí

Historická realita a popkulturní fikce v Ghost of Tsushima

10.2.2020 19:34
Jan Slavík   6 příspěvků

Atraktivní samurajská akce Ghost of Tsushima od studia Sucker Punch bude, zdá se, v zájmu co největšího pohroužení do situace věnovat obrovskou péči detailům. Věděli jste například, že se tvůrci při snaze o co nejvěrnější atmosféru sami vydali do Japonska natočit třeba zvuk šustění větru v trávě a noční...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus

    Naprosto fantastický článek, který musí na GOT nalákat snad úplně každého. Veliká škoda, že se hra PC platformě vyhne. Bohužel kvůli žádné hře konzoli fakt kupovat nebudu ;-)

  • To historické pozadí ve článku je příjemným osvěžením a pomohlo nalákat, díky za to :)

  • CRYPT

    Jen mne mrzi, ze to nema release na pc... Hned bych do toho sel

    • Corvus

      Přesně. Musíme holt být vděčný aspoň za Nioh a Nioh 2...

  • TheGGG

    Japonci dostali na Tsushimě a na tom druhým ostrově nakládačku hlavně proto, že jich bylo pár desítek, proti stovkám/tisícům mongolů, lámající se meče, odlišné zbraně a taktika, to už byl jen detail...

    každopádně GoT je moje nejočekávanější hra v roce 2020 a jeden ze splněných snů v oblasti her, jak zasazením a tématem, tak celkovým stylem. Na toto se šíleně těším a jsem docela rád, že hru z japonské historie nedělají pro jednou japonci, takže se to obejde bez monster a obřích mečů (i když jinak japonskou produkci miluji)

    • MalyZeli

      Naprosto souhlasim, uz od prvni ukazky se na to trepu, "realisticka" adventura z Japonska je sen. Velice nevyuzite prostredi ve hrach.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit