„Historie Bethesdy mohla skončit s Morrowindem,“ říká Todd Howard
-
Pro mě je Morrowind nejlepší díl série a to říkám přesto, že jsem zabil v Oblivionu a Skyrimu stovky hodin.
-
Morrowind bol pre nich vrchol. potom to uz islo dole z kopca. Zjednodusovanie, zjednodusovanie, a este raz zjednodusovanie
-
-
Z pohledu Daggerfallu byl zase zjednodušený Morrowind.😛
-
-
pravda, len Daggerfall sa nedal dohrat :D
-
-
-
Morrowind byl snad jediný TES bez level scalingu, takže velký plus. Osobně ale preferuju omodovaný Daggerfall (Unity). Komplexnější tvorba postavy/kouzel/itemů, lepší atmosféra.
-
-
Morrowind měl level scaling. Jenom trochu zamaskovanější (a lepší). Slo tam o to, že plno težších nepřátel bylo omezeno hráčovým levelem. Takže od nějakého levelu se začli objevovat třeba "pokročilý" kostlivci i mimo základních.
Ale těchto mezních levelů bylo relativně málo, takže to hráč skoro nevnímal a zároven to dobře dělalo to dobrou část level scalingu.
-
-
Zachránilo?
-
Konečně se člověk dozvěděl, proč má prioritu jakýkoliv fallout a na TES6 se kašle... Škoda, že tehdy nevzali někoho jiného :/