Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • myslím, že vývojáři to myslí tak, že u novýho hitmana si přijde na svý každej... hardcore hráči si pomaličku potichoučku projdou celej level bez zbytečných ztrát na životech civilistů, zatímco ostatní akčněji naladění hráči to projdou trochu hlučněji a nechaj za sebou akorát hromadu mrtvol, za to ale dostanou značně sníženou odměnu, jak tomu bylo i v minulých dílech...
  • Ta náročnost hry byla ta její pravá krása. Tenhle díl mě tím pádem asi nijak zvlášť neosloví. Ale vývojáře dobře chápu.
  • btw kdyby udelali multiplayer (online) s nutnosti koupi originalniho cdkeye, hned by jim to sypalo i pro tu uzsi cilovou skupinu. on totiz nikdy neni zadny problem si stahnout jakoukoliv ciste singleplayerovku. autori stale nechapou, ze jisty financni uspech prinese kvalitni multiplayer...
    • Masa-san
      no ten si moc u hitmana neumim představit, možná nějaký pro dva až 3 hráče, kde každy pujde zajistit v misi jinou oblast(jeden vipne proud, druhy po tme rychle zabije, takový vzdálený coop, ale jakmile tam bude běhat 6 na 6 plešatech maníku proti sobě, už je z toho špatná střílečka *4*
  • hm, skoda. hardcorovost hitmana byla na cele hre tim nejlepsim. nedalo se to projit jen tak. clovek musel premyslet. jsem zvedav jak to bude vypadat ted. hitman patril k mym nejoblibenejsim hram, srdcovka!
    • přesně, už ani nepamatuju kolikrát jsem některé části Hitmanů hrál abych se dostal na naprosto čisté skore... *5* kolikrát jsem jen resetoval kapitolu těsně před koncem, protože jsem udělal drobnou chybku a někdo mě uviděl... čas co normálně strávím nad celou hrou jsem byl schopný strávit nad jednou jedinou misí v Hitmanovi... *1*
  • Trochu i autory chápu. Pořád dělat jednu hru pro menší okruh hráčů i když víte, že děláte vynikající hru, tak je to demotivující.
  • Smutná zpráva *9*

    Ale trochu mě překvapuje, že to vydali jako PR. To bude asi chyba marketingu. Přece jen pochybuji, že by si někdo řekl: "OMG COOL!!! Předchozí Hitman byl strašně hardcore, takže novýho Hitmana si určitě koupím, protože to bude jednodušší a konečně budu moct všechny postřílet. A možná dostanu i achievement za zabití 250 lidí."

    Spíš by měli říkat, jak to bude otevřené, se spoustou možností, stealth akce atd. Lidi se budou více těšit. Nakonec z toho udělají akci a fanoušci série si to pak z nostalgie stejně koupí...
  • další hra která padla (padne) za oběť trendu stupidizace her ... njn, prostě dnešní cílová skupina pro kterou jsou vyvíjené hry je kdokoliv kdo zvládne najít a držet tlačíko pro pohyb dopředu
  • omg naco to chcu zlahcovat????? sak hardcore dodaval hitmanovi vzdy to co potreboval, sak to neni hra pre kokotov krivych co idu a vystrielaju cely level, narocnost a rozmanitost je u hitmana primarny zaklad, az to fakt nejak ulahcsia a pre idiotov 15rocnych tak to pekne poseru. tupci. *10*
  • Tak oni ho vážně pohřbí... Tak to je opravdu smutné kam se hry ubírají.

    Ale všechno zlé je pro něco dobré. Aspoň neprosedím tolik času u compu a vypadnu ven.
    Jinak mě bude za chvíli rychlejší přeskočit než obejít. *1*
  • dohral jsem vsechny 4 dily a tahle zprava me nepotesila... jsem velkej fanda serie a hitman byl vzdycky O TOM planovat, sledovat teren a zkouset projit co nejcistsi a nejmin napadnou cestou... pokud to bude cokoliv jinyho, nebude to uz hitman
    • matt
      Sám bych to neřekl lépe. Dnešní trend zjednodušování her je něco příšernýho. Pamatuju si, když jsem jako malý hrál třeba Dunu 2 (která nebyla nic jednoduchého na dohrání), nebo Commandos 1.. Dnes už jsou hry dělaný pro masy, aby to dohrál úplně každý.. Hitman byl vždy výzva a přijít si na to, jak cíl odstranit formou "nehody" bylo něco, co jsem považoval za jeden z nejlepších prveků hry. Doufám, že obtížnost nezaloží pouze na počtu savů, ale taky například na hintech během misí (které by mohly být na těžší obtížnosti omezené, nebo třeba žádné)..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit