Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KronosDeret

    Tohle je normální kult tech dema. To ani není hra ale církev. Hoši to bude takový megaprůser až to imploduje.

  • Jack1947

    Not bad, not bad at all 235 příspěvků 😛😎

  • Ilusiveman

    Já vam trochu nastíním jednoduchej názor. Ta hra není realizovatelná teď a odhadem ani dalších  5-15 let, aby unesla sharovaní informací. Čili, cokoliv dostanete, sebevyblískanější engine, bude vlastně něco, co je dnes možné v omáčce SC, jako coop s pár loděma na jedné planetě. Nic víc fyzická technologie na dlouhou dobu nikdy nezvládne.  Rozhodně ne víc lidí, nehledě na železo co máte. Odhad zahrnuje možnost, že do 15 let bude ČR připojena k něčemu, co tu MASU, ale opravdu MASU dat zvládne přeposílat mezi všemi a v rozumném refresh ratu míře. TY limity cítí dnes každej z vás už u té hrstky hráčů a to jen na jednom místě, jenom si to neuvědomujete, že to jsou právě fyzický nosiče spojení napříč světem.

    • Ne o síti to není tak docela. I železo na to má. Všechno je otázka kódu, optimalizace a polishe. Pro své tvrzení musíš ukázat čísla a ta nemáš. CIG ukazují grafy, mají skvělé diagnostické nástroje a optimalizace se jim daří. Ale vše má svůj čas. Výkon a glitche SC se začnou zlepšovat ve chvíli, kdy budou dotaženy základní pilíře hry, tak jak to píšu níže v postu. Uvědom si, že servery si předávají pouze zlomek informací. Například damage state lodi, i přes veškerou variabilitu je jen číslo. A toto číslo je předáno jen ve chvíli, kdy to má smysl. Tedy ve chvíli, kdy jsi schopen "fyzicky" vidět poničenou loď. A tak je to se vším. Datová zátěž bude přibližně stejná jako u EveOnline. K tomu je právě určen specifický k´ód ve spojení se serverovou strukturou.

      • Ilusiveman

        Není. Je to otázka světové sítě. Těch kabelů na dně moře atd. Ty jedničky a nuly co se posílají mezi každým klientem můžeš redukovat, ale jen do jisté míry. Ta hra nebude dalších 5-15 let možná, ale maluj si obláčky jak chceš, je to tvůj názor, na ten máš právo.

        • Nepotřebuju obláčky. Pověz mi prosím něco o kabelech na dně moře. Díky :)

          • Ilusiveman

            Deb, pardon lidi jako ty miluju. Tady máš https://www.webpagefx.com/data/how-is-the-internet-connected/ a nauč se anglicky (to je jedinej faktor potřebnej aby jsi si tu informaci dohledal a neptal se mě. Muj čas je docela drahej - pro lidi jako ty, co staví svoje ego osobnímu rozvoji)

            Jestli si myslíš, že lajky těch tvých bludů něco znamenají, tak pouze to, že lidi jsou ovce a ty patříš do jejich průměrnýho názoru. "clap...clap"

            • A co mám s touhle soupiskou hardwaru dělat?  Není tam žádná informace, která by byla v rozporu s faktem, že sítě SC nemají problém protlačit. Ale radši mi neodpovídej, tvůj čas je moc drahej Rockefelere.😂

  • Zdar. Nastíním Vám tu takový model. Řekněme, že by Roberts dodržel co slíbil na začátku. Single player s 60 misemi. Nějaké pseudo 3rd person na vybraných lokacích a souboje ve vesmíru. Vykašlal by se na novinky, postavil by to na původním 32 bitovem CRY enginu. Za v té době vybraných 70 mega USD. Zbytek goalu by nasliboval na později. Dostali byste vcelku průměrně dobrou hru, která by se co do možností příliš nelišila od Elite Dangerous a podobných titulů. První co by nastalo, že by spousta hlásků konipásků začala křičet, že za ty prachy je to nějak málo a že si představovali víc a že to chtějí hned. To je jedna věc. Ta druhá je, že technologicky by spousta věcí nebyla možná. Takže výsledkem vylepšovaní by byl nový obsah, nový obsah a pak... nový obsah. Nikolv nové mechaniky. Prostě ten engine by případná vylepšení za chvíli neutáh a neumožnil. Co se mi na Robertsovi líbí je, že plní sliby a neokecává. Rovnou vám řekne, že neví kdy se to či ono podaří. Nikdy nic neslíbil, pouze podotkl, že doufá, že to bude za .... Vážení, vyndejte si už hlavy z řití a pochopte, že vyrobit něco mimořádného v čase komerční zakázky je téměř nadlidský úkol. A to nemluvě o skutečnosti, že vývoj SC rozhodně nepřekročil časové meze běžného vývoje.   Utratil jsem tenkrát na KS 45 USD. A nelituju ani dolaru. Od té doby mě SC nestál jedinou korunu. Vůbec se tu nechci bavit o nějakém podvodu století. Je to naprosto absurdní tvrzení. Podvod se nedělá tak, že každý týden informujete komunitu o novinkách. Nedělá se tak, že po čtyřech letech už přes rok plníte výrobní plán téměř na den. Ano, od vydání roadmap jsou patche vydávané s minimálním skluzem, viz:

    https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/1-Star-Citizen

    Progres je vidět a je hmatatelný. Je jen jediná možnost, jak si postěžovat pokud se vám nelíbí, že jste zaplatili a SC má skluz, a sice: "Jsem blbec, že jsem strkal prachy do něčeho co není na 100% jisté" KS je založený na důvěře a na riziku. Osobně jsem věřil, že SC bude dřív, ale zároveň vidím jaké důvody a překážky musí tým vývojářů překonat. Pokud jste někdo sledoval letošní Citizencon, Roberts představil klíčové technologie, které je třeba dokončit aby se SC považoval za vydaný. Pozor neplést se singlem Squadron 42. Ten bude nejspíš hotový daleko dřív protože využívá asi tak polovinu mechanik SC. V prosinci bude k dispozici roadmap. Vývoj SC nejde ohraničit, protože to je titul do kterého bude obsah stále přibývat i po splnění funkčního minima.

    A k tomuto minimu už zbývají jen tři klíčové technologie: Container box streaming, Ship Rental system, Organization System. Z toho první dvě jmenované už budou součástí alpha 3.3 a 3.3.5. Tedy nyní a do konce roku. Že se vám nelíbí bugy? Je to Alpha. Když stavíte prototyp auta, taky nejdřív všechno vyleštíte a pak se rozhodnete začít s konstrukcí? To asi ne. Zkrátka kolem SC se vytváří hysterie, která pramení z neznalosti faktů a netrpělivosti. Chápu, že to zpoždění leckoho naštve, ale to je riziko investice do CrowdFunding projektu. Co je ale pozitivní je, že CIG na to nekašle a jde kupředu. Pomaleji ale přece.


    • Rejsek

      Samozřejmě, ale pokud bys chtěl po někom tady až takhle rozvinuté myšlení, tak při pokusu o něj by tu půlce osazenstva explodovaly hlavy😛

    • Derp_1337

      Největším problémem jsou nereálné cíle CIG. V jistém momentě měli crowdfunding utnout a začít na hře dělat... místo toho dávali čím dál tím více slibů, jenom aby vybrali více peněz z hráčů, a tak se z toho stalo neskutečně velké monstrum, které možná nestihnou dokončit ani za dekádu.

      Navíc čas vývoje dál nárůstá kvůli dalším různým "vylepšením", změnám enginů, atd.

      • No asi takhle. Představ si, že vidíš jak ti naskakujou prachy. A ty víš, že za to můžeš udělat víc než si půvosně chtěl. Ty peníze se hrnuly sami a tak přidávání byl jen logický důsledek. Ale nejsou to nereálné cíle. Změna enginu proběhla jen jednou. Ani dekáda není mnoho. Jak dlouho trval vývoj StarCraftu 2, HL2, Diablo 3 atd. A to mluvíme o zajetých firmách se zázemím, nástroji a funkčním týmem. Tohle všechno museli v CIG rozjet od píky. Vem si pitomého Avatara. Pokračování už se připravuje 9 let. A to je pitomej film, kde řešíš jenom vizuál + mocap. Tím chci říct, že team v CIG odvádí neuvěřitelnou práci. A ta je skutečně vidět.

        • Lukass

          Half Life 2 trval 5 let a stal 40 milionu dolaru. 

          • Blue.Shark

            Také by bylo korektní trochu porovnat obsah, se kterým se vývojáři daných titulů museli potýkat. A zřejmě by neškodilo zahrnout i velikost týmu.

            Třeba zmíněný HL2 nemusel řešit 90 % problémů, které řeší Star Citizen. Každý z těch titulů má ale něco, proto si myslím, že případné porovnávání vývoje je rozhodně složitější, než poukázat na dobu a cenu.

            • Derp_1337

              A to je jako nějaká polehčující okolnost, že CIG musí řešit problémy?? HL2 určitě měl za svého vývoje taky hromadu problémů, ale vývojáři neměli potřebu se tím chvástat jako Roberts.

              • Blue.Shark

                Reakce na příspěvek:

                Ne, řešení problémů je součástí každého vývoje. Ale jejich složitost a náročnost implementace jejich řešení je to, co se počítá. HL2 mohl řešit problémy s enginem, s fyzikou, s příběhem. SC netrápí ani fyzika ani engine, ale musí se kvůli svému rozsahu potýkat s úplně jiným druhem problémů.

                Poznámka pod čarou: Otevřený vývoj znamená mimo jiné sdílení jednotlivých pokroků s podporovateli. Mít "Robertsovi" za zlé, že ukazuje svým investorům technologii a pokroky, je přinejmenším nelogické 😉

                • Blue.Shark

                  Reakce na příspěvek:

                  Aneb jak jsem psal: srovnávání náročnosti vývoje je mnohem složitější, než "titul A byl hotov za 3 roky a stálo to 3 miliony; titul B byl hotov za 6 let a stálo to 10 milionů".

      • Blue.Shark

        Z mého pohledu nemusí být "nereálné" cíle nutně špatné. Nevidím důvod, proč by se zrovna CIG nemohlo povést posunout hranice toho, co je nebo není možné.

    • Jack1947

      Zpozdění nevadí ale nějaký viditelný progress by nebyl špatný, a jak vidíš sice se holedbají jak na tom ve dne v noci, dělají. Jenže skutek tak nějak utek 😀😬

      Pak se nelze divit že to je memeozní případ, ale jo on to někdy dokončí snad, možná ale kdy.

      • Blue.Shark

        Jacku, teď jen trollíš, viď? Co třeba dvě zásadní technologie, vyvíjené 4 roky, které tu hru konečně činí hratelnou? Co FOIP? Co nástroje pro generování biomů planet? Co chystaný letový model, co předvedli? Co těžení? Co nástroj pro sestavování stanic z modulů? ...

        Největší potíž je, že jak se to nehýbe, není to považované za progres.

        • Jack1947

          No to je trollím, jiné hry byli zaříznuty mnohem dříve v erly akces, ale pravda neměli takovou fan základnu jak "Dítě Chrise Robertse"

          Spíš se nad tím někdo baví a jiný pláče a někdo stále věří, že to do těch 30let zvládnou no a ja řikám, není nic špatné na víře, věř a vírá tvá tě posílí 😀

      • Pokud nevidíš progress, máš asi silnou zrakovou či duševní vadu. 

  • Do tohoto projektu som vkladal veľké nádeje, ale už to opadlo... Súčasným tempom sa hra dostane do použiteľného stavu tak za 5-10 rokov a dosť možno bude stále trpieť obrovským množstvom bugov...

    Nepatrím k hlupákom, čo sú chorobne presvedčení, že celý projekt je jeden veľký podvod, ale oči mám. Vývojári na čele s Chrisom si toho postupne naložili strašne strašne moc a očividne sa im doba vývoja vymkla z pod kontroly.

    Pridávanie nových featúr malo skončiť už v dobe achievementov, to ešte bol reálny projekt, kde sa vývojári mohli sústrediť na pôvodnú myšlienku a všetky tie geniálne nápady dostať do reality v rozumnej dobe. Veci ako procedurálne planéty tam už vôbec nemali byť, teraz je z toho nekonečný vývoj simulátoru všetkého a z plánovanej stovky hviezdnych systémov budeme radi, keď ich tam pri vydaní bude 4-5 dokončených...

    Investované peniaze netúžim vrátiť (taká socka nie som), ale keby som na začiatku tušil, kam sa vývoj bude uberať, nepodporil by som ich ani náhodou.

    • twicer

      No přinejmenším je to zkušenost do budoucna aby sis třikrát rozmyslel do čeho chceš skutečně investovat, co od toho očekáváš a co za to dostaneš.

    • Za 5 let ? tak to bude ve vyvoji cca stejne dlouho jako diablo3, takze pohoda.

  • ahola

    Když mají FPS dropy vývojáři, co potom běžný hráč :D

    • Star Citizen fanatici ti řeknou, že ta hra není dělaná pro socky se slabejma kompama.

      • i586

        A Star Citizen trollové ti naznačí, že u hry, která posouvá tech. hranice, není důvod, aby byla náročná na hardware. Pomijím fakt, že alpha =/= plná optimalizace.

        • residentevilfans

          Prvně si nastuduj co je alfa. Určitě to není plná optimalizace, jak tvrdíš. 😉

          • i586

            Ale no tak. Napsal sem alpha nerovná se (rovnítko/rovnítko) plná optimalizace. Akorát dmntní Games systém z toho znaku udělal smile. Smolík.

            • Jack1947

              Jdi ty brepto :D

              • i586

                Reakce na příspěvek:

                Tak napiš rovnítko/rovnítko a odešli to, ty jelito.

                • Jack1947

                  Reakce na příspěvek:

                  Ne děkuji nechci, jenom jsem tě chtěl popíchnout (neškodně) 😯

      • Blue.Shark

        A nebo taky že hra je náročná jako kr*va, pročež vývojář představili Object Container Streaming a Network Bind Culling. FPS se v současnosti pohybují ve vyších číslech, než za celou dobu existence Star Citizen, což sice dropy nevylučuje, ale je to krok kupředu.

  • Lukass

    Na hru sem neprispel,  drzim se hesla kdyz nemas penize na projekt tak ho nedelej,  ale vsadil bych nemalou cast vyplaty nato ze tohle oficialne a v plne verzi nikdy nevyjde. 

  • Jack1947

    Opravdu je to tak mrtvej web ? i TROLLOVÉ se sem přenesli ! No táák😀

  • MickeyMutant

    Že se vám do té zajímavé diskuze míchám, měl bych drobný technicko-jazykový dotaz. Normálně bych to řešil jen v případě redakčního textu, protože na novináře se logicky kladou vyšší nároky než na vášnivě diskutující čtenáře. Ale vzhledem k tomu, kolikrát se to tu opakuje, se zeptat musím. To opravdu normálně běžně píšete "alpha" (čest výjimkám)? Napsali byste taky třeba "alpha samec" nebo "alpha a omega"? Chápal bych třeba v případě Adama Homoly, ale fakt jsem netušil, že strážnický pravopis se šíří až někam do Aše tímhle závratným tempem.

    • A jak se teda v angličtině píše  "alpha"? Nebo to mám chápat tak, že ti vadí, že někdo nepoužívá český překlad? Co pak děláš, když někdo mluví o herním enginu? O fps žánru? Nebo free2play distribuce hry? Protože použít tyto pojmy je totéž, jako říct ,že je hra v alpha verzi.

      • MickeyMutant

        Cizojazyčné výrazy by se měly používat tam, kde není vhodný český ekvivalent. "Alpha" český ekvivalent má, a ten dokonce ani nepochází z angličtiny, ale z řečtiny. Proto je nechtěně směšné používat v češtině v jakémkoliv významu slovo "alpha".

    • Blue.Shark

      Osobně píšu "alpha", pokud (v tomto případě) mluvím o vžitém označení současné verze hry. "Alfa" potom v ostatních případech.

      • MickeyMutant

        No jo, tak to v těch ostatních případech píšeš správně a v případě verze hry blbě. Je dobře, že aspoň víš, kde děláš chybu.

  • Hanzales

    Já souhlasím s článkem, jen bych to viděl tak, že trailer ze Squadron 42 je pečlivě sestříhaný, proto působí vyladěněji. Nechápu ale moc pozastavování se nad těmi bugy a glitchi. Přijde mi to naprosto normální. Nejprve si hrubě načrtnete svět, mechaniky, postavy, pak animace podle nějakého plánu, který vám navíc mnohonásobně narostl a až úplně nakonec dopipláváte každý kout, každý pohyb AI, každou animaci a návaznosti a teprve začnete huntit bugy, glitche a ladit a ladit a ladit.  A záběry jsou z verze kde se ještě teprve tvoří a dotvořuje.

    No a z toho co ukazují mají myslím našlápnuto více než dobře, protože když to funguje, nebo si to představíte až opravdu hotové, je to hodně super.

    A to jak v tom COMM ta postava místo mluvení předvádí všemožné grimasy mně pobavilo jako dlouho nic :) Jsem rád, že se to do vysílání dostalo a akorát to prozrazuje jak vypadá rozpracovaná mehanika toho, že se bude xicht hýbat tak nějak dynamicky a ne přesně předskriptovaně. Doufám, že si nějaká AI čas od času během rozhovoru třeba i kýchne, nebo skoro kýchne :)

    • Taronyu

      Presne tak. Aspoň niekto tu vie, čo znamená alpha verzia. Bohužiaľ akékoľvek pokusy o vysvetlenie zlyhávajú :D Väčšina od prezentácie očakáva vypiplaný diamant, lenže  SC takto vôbec nefunguje. 

      • residentevilfans

        Takže je vlastně v pořádku, když mi při prezentaci ukáží rozbitou hru? Dobře, jen tak dál pánové. Nasypte jim do kasiček ještě víc. Já už jim nedám ani dolar. Opravdu tato zasleponost je fascinující a zároveň fanatizující. Pánům vlastně přijdou v pořádku bugy a glitche, které naprosto zřejmě bijou do očí. To nejsou nějaké malé chybky, to jsou markantní problémy. A my je vlastně nemůžeme ani kritizovat. 

        • Taronyu

          Ale veď pochop už predsa že takéto bugy a glitche má v alpha verzíí každá jedna hra na svete. Len klasické štúdia nikdy nerobia prezentácie keď majú ešte len alphu.  Vývojári sa v alpha verzií totižto na takéto bugy a glichte ani nezameriavajú, tieto veci sa dolaďujú až v pozdejších fázach vývoja hry. Vývoj každej hry máš predsa rozplánovaný na fázy a máš jasne dané čo sa kde bude robiť.  Toto snáď hádam chápeš. Teraz sa rozrastá len obsah  a ten sa prezentuje. Toto nie je žiadne fanatické obhajovanie, práve naopak, z tvojej strany ide len o argumenty z neznalosti.

          Samozrejme môžme sa baviť o tom, či je správne takto stále rozširovať obsah hry, kde to skončí a či to už neprepískli. 

          • residentevilfans

            Takže pořád to samé dokola. Pořád si jedete svoje. Alfa verze má snad určovat základ hry. Jenže tady jsou základní mechaniky zcela rozbité. Nevšiml jsem si, že by u alfa verze Cyberpunku byla prezentována rozbitá kostra hry. 

            • Blue.Shark

              Že se vám do toho vměšuju - pokud chápeš pojem Alpha verze jako implementaci naprostých základů, na kterých se staví další obsah, je zřejmé, že přesně to je v prezentaci ukázáno. A všechny základní mechaniky stejně ještě nejsou a dost dlouho nebudou na svém místě. Až budou, přesune se hra do bety, kdy se bude pracovat na stabilitě a opravách chyb z alphy.

              Kritiku bugů, nedodělků a rozbitých mechanik považuju za korektní ve chvíli, kdy je prezentována plná verze hry. Do té doby je to irelevantní, protože se stav mění prakticky na denní bázi - něco se opraví, neco se rozbije. Vypichováním nedodělků ve verzi, která ani nemá být dodělaná, tak trochu nosíš dříví do lesa.

              • residentevilfans

                Reakce na příspěvek:

                Prostě mi nepřijde v pořádku prezentovat alfa verzi hry, která nestojí na pevných základech. Po 6 letech stále ukazují nové věci, které ani nevíme jestli budou ve finální verzi hry. Stále dokola se dušují, co všechno nemají v plánu, ale kde jsou ty další představené aspekty hry, které měli být opraveny. Jen přidávají a přidávají, tímhle tempem se bety ani nedočkáme. Protože oni nedokáží ani odladit základní kameny hry a jen vymýšlejí další a další. 

                • Blue.Shark

                  Reakce na příspěvek:

                  V tom vidím tu nepřesnost v pojmech. Pokud má být Alpha 3.5 stále alfa verzí, která ty zmiňované základy staví, logika věci říká, že tyto základy nemohou být pevné - protože ještě nestojí takříkajíc v celé své kráse. Ladění potom zákonitě musí přijít až ve chvíli, kdy jsou základy funkční.

                  Co se týče aspektů hry, které jsou v plánu, jejich roadmap některé plány ukazuje a podle changelogů se těch plánů drží. Nemusíme tu polemizovat o extrémním rozsahu plánů, ten je evidentní a možná až moc velkolepý. Podle všeho mají ale přiřazenou jakousi interní prioritu, a jak vývoj postupuje, imlementace kontinuálně pokračuje.

          • lito

            To jsi samozřejmě mimo. Alpha se ukazuje zcela normálně naposledy např. Cyberpunk a mohl bych pokračovat. SC se ukazuje už šest let pořád v alphě a jen pořád rozšiřují obsah. Samozřejmě to ani nezaminuji, že prodávají za tisíce virtuální pozemky na planetách a lodě. Hlavně že bojujete proti lootboxům, ale nefunkční hra která prodává virtuální pozemky je vlastně v pořádku. 😂

            • Taronyu

              Mne sa napríklad to neustále rozširovanie obsahu tiež moc nepáči. Pôvodne to malo byť len niečo ako freelancer a s tým by som bol bohato spokojný. 


              Neviem prečo by som mal kritizovať predávanie pozemkov. Oni niekoho nútia si tie pozemky od nich kupovať? 

              • lito

                Reakce na příspěvek:

                on někdo nutí kupovat lidi lootboxy? 

                • Taronyu

                  Reakce na příspěvek:

                  Ano núti, ale nepriamo. Ty si kúpiš hru za plnú cenu, potom ideš do hry a je pre teba takmer nehrateľná, pretože hráči okolo teba si mohli dovoliť do toho vraziť viac prachov ako ty a tak majú na bojisku výhodu lebo im popadali dobré veci. Takže máš možnosť, v tej hre neustále umierať, alebo si tiež kúpiť nejakú tú krabičku. 

                  • lito

                    Reakce na příspěvek:

                    ale prosím tě, většina her je bez lootboxu plně hratelná a nemáš absolutně žádnou potřebu je kupovat. Jaký je rozdíl mezi lootboxy a kupovaním lodí, které za herní měnu buď nezískáš a nebo je získáš až dlouhým progressem? Bych řekl že žádný, jen máš dvojí metr. Řekl bych, že pokud tenhle projekt někdy opravdu vznikne, tak bude extrémně nevybalancovaný.

                    • Jack1947

                      Reakce na příspěvek:

                      Lůtbox je jak taková dotěrná reklama skoro až, aspon teda ve COD WW2 mi to přišlo že tě furt nutili ke koupi... nicméně je to psychologie nakonec se někdo zlomí ( aby dostal rare obleček,zbran - ale zatím mu to nepomohlo v hraní ale jen aby ostatní záviděli)

                      • Taronyu

                        Reakce na příspěvek:

                        Pokiaľ máš v lootboxoch len kozmetické veci, tak proti takým lootboxom ja nič nemám. Som hráčom Elite Dangerous a tiež mám pokupované rozne skiny a tak. Ale nijako ma to nezvýhodňuje v PVP.  To je ten základný rozdiel, oproti tomu čo bolo napríklad v battlefront 2. Tam si mal v lootboxoch aj celkom slušné upgrady. To bol podľa mňa dôvod toho obrovského hejtu. 

                • radim.zaty

                  Reakce na příspěvek:

                  No počkej, a nutí?

                  Pokud jde o svepravneho dospělého člověka, až si klidně za své peníze koupí virtuální pozemek, nebo lootbox. 

        • lito

          takhle funguje sekta/kult. Oni nepřemýšlí racionálně ale na základě emocí. 

          • Lukyz

            Přesně jak říkáš (je)lito! 

            Mrkni na tohle., taky hnus fialovej, doskakující objekty, chybějící textury, divný animace a přitom ty lidi to GTA V tak adorujou, fakt sekta tohle 🙄

            • lito

              jj, jsi hloupé jelito, Koukl jsi se alespoň do komentářů? Víš, co jsi postl? 😂

              • Lukyz

                Reakce na příspěvek:

                Oukej, tak tohle jsem těžce projel 😣😅


                Pointa je každopádně stejná, je to pořád alpha, každá hra je v tomhle stavu "rozbitá" 

                • lito

                  Reakce na příspěvek:

                  ale máš devět plusů, jde vidět, že systém tu funguje 😉

          • Hidden

            Prezentovali progress alpha verze hry, tedy castecny, nehotovy, nefinalni produkt. Racionalni uvahou tedy musim nutne dojit k tomu, ze jako takovy bude obsahovat nedodelky, bugy a pripadne muze i behem prezentace spadnout. Nevidim proto jediny duvod, proc se rozcilovat nad tim, ze preblikavaji animace, AI se chova podivne a tak dale. Nevidim na tom nic sektarskeho (a to rikam jako clovek, ktery ma obcas z nekterych az nemistne optimistickych fanousku SC legraci).

      • lito

        problém je, že každý rok ukazují alphu a tím se nekritičtí fanboys pořád obhajují. Vsadím se, že příští rok tu bude ten samý článek. Zase hra bude v alphě a zase se hra tím bude obhajovat. 

        Ve finále tahle ukázka je jen miniaturní % z celé hry, kterou ten člověk slíbil a ani ta miniaturní část, která má být co nejvíce vyleštěná pro diváky, není funkční. Od špatného FPS po mizerné animace hra ukazuje, že je ve velice špatném technickém stavu. Je až děsivé, že si tohle ještě po x letech a 200 milionech dolarů někdo nechá líbit. 

        • Hanzales

          Na tebe už nemá cenu vůbec reagovat a jsem rád, že to kromě mne nikdo neudělal a doufám, že ani neudělá ;o)

          • i586

            Má ale pravdu, trolík. Příští rok bude hra možná ještě v alphě. To je fakt nehoráznost u takhle technicky průměrné hry, která nikam nic neposouvá a nemá nic, co by tu už stokrát nebylo. Přenos mimiky hráče do hry, holografická komunikace přímo ve hře v realtimu, přistávání na komplet rotující planety s městy bez loadingu, vše co vidíš - tam můžeš jít, pohybující se lodě velikosti běžného FPS levelu s hráčema a dalšíma vozidlama uvnitř. To je vše technické klišé a průměr. Všichni přece víme, že skutečně revoluční hry jako např. 8 let vyvýjený RDR2 plný skriptů, odehrávající se na jedné placce s kulisama v pozadí byl v alphě jen 1 rok a pak už byl skoro hotový bez bugů. A ukázaný CP2077 byl po 5-6 letech vývoje už taky skoro hotový a ne v alphě.


            Taky nezapomínejme, že ten 8 let vyvýjený RDR2 bude strašně zastaralý až vyjde, tak jako byl zastaralý 6 let vyvýjený HZD.


            To je ta racionalita vs emoce. Ne, moment... dem**ce.😂

            • residentevilfans

              Než tohle bude v obchodech, tak budu spokojeně hrát pokračování RDR 2, Cyberpunku, ale tobě bude pořád cvakat žilka na čele z alfy SC. 😂

            • lito

              RDR 2 bylo oznámeno snad 6 let zpátky? RDR 2 snad financuje komunita. RDR 2 vybralo 200 mega od lidí? RDR 2 prodáva pozemky za reálné peníze. RDR 2 prodává koně za reálné penize za tisíce dolarů? 

              Srovnáváš nesrovnatelné trollíku, tvá infantilní argumentace je k smíchu😂

              • i586

                Reakce na příspěvek:

                1) RDR 2 nebylo oznámeno 6 let zpátky.

                2) RDR 2 nefinancuje komunita.

                3) RDR 2 nevybralo 200 mega od lidí.

                4) RDR 2 neprodává pozemky za reálné peníze.

                5) RDR 2 neprodává koně za reálné penize za tisíce dolarů.


                Jsem zničen. Toto jsou prosím důvody, proč bude SC zastaralý až vyjde a proč není možné (a ani logické), aby byl po 6 letech v alphě. Tak tomu říkám vrchol infantilní logiky. Přímo z ruky místního jelita. 5 red herring argumentačních faulů v 1 postu. Takhle failovat, to nejde naučit. S tím se člověk musí narodit, to je v hlavě.😂

                • lito

                  Reakce na příspěvek:

                  tvoje argumentační fauly a argumentační fabulace jsou opravdu až trapné. Už to zabal delíku😂

          • lito

            tohle je až děsivé. Takhle lehce zmanipulovat stádo je opravdu děsivé.

            • Hanzales

              Co to meleš? Já akorát tehdy přispěl tak, abych měl tu digitální edici SC a SQ42 a jednou za čas mrknu na nějaké to video z vývoje, nebo prubnu alphu a to co vidím mi přijde naprosto v pořádku. Usuzuju dle vlastního uvážení a vědomí o tom, co to je práce.

              Stádo je tlupa skinů, nebo jiná tlupa vymytých mozků někým jiným, někdy až nevěřícně. Ty mi přijdeš jako kus ze stáda zabšklých tvorů, jež mají FOV svého vidění a chápání celku tak zhruba 20 stupňů.

              • lito

                Reakce na příspěvek:

                Ano, i když to profesionálním magazínům jako Kotaku v pořádku nepřipadá, hlavní je, že fanboys na Games.cz to v pořádku připadá🙂. Jako důkaz, že je to v pořádku, si to tady fanboys proklikají 😂

                • i586

                  Reakce na příspěvek:

                  Ano, i "profesionálové" (miluju tyhle argumentační klamy autoritou) z Kotaku mají svoje *subjektivní* názory (a mají na ně právo). Nepletl bych se je ovšem s faktama. To, co tvrdí v Kotaku, je jedna věc. Záleží na tom, jaký mají argumenty. Ona je tu totiž ještě druhá strana (včetně těch z řad "profesionálů") a ta může mít protiargumenty. Ale tohle asi těžko vysvětlit jelítku, co zařve Kotaku profesionál a myslí si, že vyhrál debatu, protože mají jakože patent na pravdu. To, že někdo někde dělá neznamená, že má pravdu... nebo že to není ko**t. Autoritama argumentují jen autoritářské ovce, co samy nemají názor.

                • Hanzales

                  Reakce na příspěvek:

                  Klasika, argumenty, rozumné myšlenky dojdou, tak přijde naklikávání. Tvoje a tobě podobným jsou vaše příspěvky u .... jen nějteří z nás mají občas potřebu zareagovat, pač s tebou, nebo s tobě podobnými je vždycky sranda se bavit :)

                  • residentevilfans

                    Reakce na příspěvek:

                    Pozor, pán je těžce nad věcí a edukován. Klasika je spíš to, jak se nás snažíte přesvědčit o tom, že je v pořádku mít 6let alfu bez pevných základů a nevědět jestli tohle vůbec uvidíme ve finální verzi hry. A kupovat si už v alfě za skutečné peníze pozemky, lodě.  To mi opravdu v pořádku nepřijde, když je cílová páska v nedohlednu!

                    • Hanzales

                      Reakce na příspěvek:

                      Pořád a celou dobu platí, že ti nikdo nedrží pistoli u hlavy. Nidko ti taky nevnucuje hotový produkt, nebo s tebou nepodepisuje úmluvu, že 14.02.2019 budeš hrát tohle a tohle. Lidi cpou hromadu peněz do čeho chcou a mnohdy je to vyloženě do luftu a co tobě je po tom? Zaplatil jsi 40 dolarů, nemáš na to komp, jsi netrpělivý, o co ti teda vlastně jde? Okradl tě někdo? Ublížil ti někdo? Pokud jsi do něčeho investoval a  nic si nezjistil o riziku toho či onoho, požádal jsi o refund? Fakt jen nechápu, to je všechno.


                    • Taronyu

                      Reakce na příspěvek:

                      To kupovanie si pozemkov a lodí je proste len iná forma crowdfundingu. Kto chce, prispeje no a niečo za to aj dostane.  A každý si uvedomuje, že ide do rizika, že sa projekt možno nepodarí.  Proste investícia.  Ja fakt neviem, prečo sa to toľko kritizuje, keď je to celé založené na dobrovoľnosti. To je predsa podstata veci. Sme slobodní ľudia, žijeme v slobodnej krajine a je to každého osobná vec, do čoho vráža svoje peniaze. 

                      • residentevilfans

                        Reakce na příspěvek:

                        Ano i ne. Až bude hra hotová, tak ať si tam klidně lidi kupují hrady a zámky. Je mi fakt šumák do čeho lidi strkaj prachy, ale tady jde o princip. Lootboxy ti taky přijdou v pořádku? To, že Roberts tuneluje lidi mě prostě sere. Ale pokud ti přijde dobrý investovat do virtuálních pozemků, tak jich musíš mít určitě hromadu. Lidi probuďte se, opravdu chcete takovou budoucnost videoherního průmyslu? 


                        Na Hanzalese už reagovat nebudu, ten je mimo mísu. Nechápe psaný text a začíná odpovídat otázkami. 

                        • i586

                          Reakce na příspěvek:

                          Nebreč tady, že si někdo koupil pozemek za tisíc(e) dolarů. To, co tu blekotáš, nedává smysl. Je to dobrovolná forma příspěvku na vývoj. A nastuduj si, co je tunel.


                          "Tunelování je termín užívaný běžně pro rozsáhlý finanční podvod, při kterém management z firmy ve velkém odčerpá její finanční prostředky do jiných firem managementem zpravidla vlastněných ((nastrčenými) spřátelenými osobami)."


                          Takže čekám na důkazy, plytký trolíku.

                          • residentevilfans

                            Reakce na příspěvek:

                            "Nebreč tady, čekám důkazy, plytký trolík" 


                            Smutné, jak musíš vyhrožovat, urážet a povyšovat se nad ostatní. Došli  ti obrázky z redditu = došli argumenty pusinko?

                            • i586

                              Reakce na příspěvek:

                              Smutné, že si žádné důkazy nepředvedl a jen kecáš mimo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit