Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Homefront musí prodat 2 miliony kusů než začne vydělávat
						
							11.3.2011 | Petr Poláček
						
					
					
						 29 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Dnes to zkusim a jsem na to zvědav, ale jinak proč hrát CoD když můžeš hrát Battlefild *3*
 - 
            
                	
	Zase nějaká neúspešná Béčková hra! *10*
 - 
            
                	
	
	Však ať kluci náklady šponují. Ono jim to pak řachne na palici a dopředu půjdou jiné modely. Však on si to trh vyřeší.
 - 
                
- 
            
                	
	Ano, "neviditelná ruka" trhu. Hezká iluze. Ale může to taky dopadnout tak, že nám tu zbydou velký studia, kterým dojde jakou mají moc a začnou si se zákazníkama dělat co chtěj. Viz. už teď kdy EA naprosto peče na podporu LAN, modtools, spectator, demo-recording a jakýkoliv komunitních prvků. A pokud si myslíš, že kdokoliv může přijít a rozjet vlastní byznys, jen na základě dobrýho nápadu, tak na to je jednoduchá odpověď - marketing. Viz, třeba MW2, kde se do marketingu narvalo víc peněž než do samotnýho vývoje (realizace nápadu).
 - 
                
- 
            
                	
	
	o trhu nerozhodují firmy ale zákazníci, takže pokud se ti praktiky EA nelíbí, kupuj jinde
 - 
                
- 
            
                	
	A v tom je ten problém, že ne vždy lze kupovat jinde :).
 - 
                
- 
            
                	
	
	Když mě hra neoslovuje, tak jí prostě nekoupím a je mi jedno od koho je. Jednoduché.
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Ono ked sa dnes nklady na vyvoj pohybuju asi v tychto mantineloch: 50% vyvoj, 25% plat tupeho managementu, 25% marketing = vyhodene peniaze. A potom si vydavatel urci sam/nam podmienku ze to musime kupit v pocte dva miliony aby bolo pokracovanie? niekomu tu riadne drbe a to nemusim byt vystudovany z Harvardu..
 - 
            
                	
	pozrite si napriklad rok 1997 alebo 1993, co hra to pecka, takmer definovanie zanru za zlomok financii ktore sa daju na vyvoj dnes. Dnes sa invencia a originalita snazi nahradit megalomanstvom, vysokym poctom polygonov, ale my klasici vieme ze je to len bublina ktora dufajme coskoro splaskne a svet sa vrati k povodnej myslienke - preco hrame hry - pre zabavu!
 - 
            
                	
	
	Co zrovna na této hře stálo takový prachy?
 - 
                
- 
            
                	
	Nejspis marketing.
Napr. u Modern Warfare 2 stal vyvoj "jen" necelych 50 milionu a marketing kolem 200 milionu dolaru. 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	No vzhledem k tomu že to zatim vypadá jako klon CoD tak to nebude problém.
 - 
                
- 
            
                	
	To ano, ale proč hrát klon CoD, když můžeš hrát CoD :]
 - 
                
- 
            
                	
	Jsem si jist že americká děcka si rádi vystřelí do korejců.
 - 
                
- 
            
                	
	Něco mě říka že si do nich rádi vystřelí i ty evropská
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	http://your-role.webnode.cz/ *3*
 - 
                
- 
            
                	
	Hele ty pako dát to do jedné diskuze je OK ale cpát to všude kde to jen jde je už trapný.
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Ta detekce zasahu v SP je otresna, v MP je to bezna vec ale v kampani strilecky jsem se s tim dosud nesetkal ( aspon si toho nejsem vedom). Nevim z jake platformy jsou ukazky ale pokud to je v PC verzi o dalsi duvod vic proc si to koupit nekde v Tescu za par stovek. *5*
 - 
            
                	
	Kdyby něco, tak pár DLC je spasí. Proto se dělají, no ne? *4*
 - 
                
- 
            
                	
	Pokud je situace stejná jako ve filmovém průmyslu, nebo podobná, tak se ničemu nedivím.Třeba film Andělé a démoni, ještě než padla první klapka dostal Tom Hanks zálohu ve výši 50mil.doarů a to samé režisér.Pak už chápu, že film stál tolik a tolik *11* Nemám důvod si myslet, že herní business je stavěnej jinak.To ani nekomentuji obsah, protože pokud by se jednalo o jakejkoliv jinej výrobek tak ho reklamuji.Suma sumárum, páni vydavatelé, pokud nejste schopni vytvářet kvalitní produkty, tak běžte dělat raději něco jiného.Třeba truhláře, nebo řezbáře.Vytvořit šachové figurky je kumšt a hra v šach je na úrovni.Hawk, domluvil jsem *1*
 - 
                
- 
            
                	
	hehe, bylo vy vtipný reklamovat hry, protože dle klasických syžetových schémat a ostatních uměleckých měřítek nemají funkční příběh, jednotný art styl apod. .)
 
 - 
            
                	
	
 
 -