Homeworld 3 se vrací do vesmíru, známe první detaily o příběhu a herní náplni
-
Chtel jsem jen pripomenout ten 3D prvek, ktery byl ve sve dobe rekneme revolucni, coz o slozitosti strategie nerika nic.
Ja si to pamatuju opravdu jako cestu, jako pribeh, ktery mi utkvel protoze byl silny.
-
I přesto jak tu sérii miluju, ANO. Stategicky to bylo dost jednoduche a trochu monotónní. Už jsem četl různá vlákna třeba na steamu, že tentokrát by to chtělo přidat různé mechaniky ( perky a traity skrz různé kapitány pro lodě ). Po dvaceti letech herní evoluce to opravdu chce trochu víc.
-
No pokud se na jedničku vzpomínám správně, tak ono tam té strategie zase nebylo tolik. Na jednu stranu ano, útok mohl příjít i zeshora zespoda. Na druhou stranu mapy byly v zásadě úplně prázdné (prostě vesmír), všechny stejné a snad každá míse se hrála stejně.
-
... kde může útok přijít odkudkoliv. Nejen zleva, zprava, zepředu a zezadu, ale i zeshora a zespoda.
Vskutku, Homeworld snad jako prvni umoznil strategii v 3D.
Trailer mi rika, mozna to nectu spravne, ze by to mohla byt atmosfericka (ve vesmiru ...) cesta jako byla jednicka. Mne by v podstate stacila vylepsena jednicka, s novou kampani co tahne. Hudbu muzou nechat, mechaniky v podstate taky.
Jen me nechte behem pauzy davat prikazy. Sef flotily nemusi nic rychle klikat, ten musi planovat :) Kdo si chce rychle klikat v MP, tak at klika, tam pauzovat nemuze.
-
neverim, ze to stihnou pristi rok, radeji odklad a poradna kvalitka!