Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ako sory, ale vyrobiť hru predávat ju v stotisícovom náklade a stratiť zdrojový kód?
    To je vrchol demencie, uplne základne pravidlo je vždy spraviť si zálohu zo zálohy ktorá je zálohovaná...
    a potom túto zálohu dať aspon X ludom.

    sory ale tomu že by stratili zdrojovi kod proste neverím, to by museli byt extremne retardovaný že by sami nevedeli ani na záchod a nie to ešte vyrobiť tak perfektnu hru.
  • mneli si to ulozit na diskety a Ithilis nech sa nauci pisat po cesky alebo slovensky, lebo toto sa neda citat... (milion chyb)
  • Když se to může stát Bioware s assetama postav z Baldur's Gate, nevím proč by se to nemohlo stát Barking Dog. Jak mohli před 15ti rokama tušit, že budou v módě remastery a budou dělat právě jejich hru?
  • Tak si zjísti něco o tom, co se s Homeworld IP a lidmi, co na něm pracovali dělo po tom, co THQ šlo břichem vzhůru. Pak možná pochopíš. *3*
  • Jak mohli stratiť zdrojoví kod, to mi príde ako uplne absurdná výhovorka :D
  • walltar
    Oni ji nenechali tak... ztratil se zdrojový kód, takže cata nešlo remasterovat.
  • a homeworld cataclismu ktora by remaster potrebovala najviac nechali tak.

    Je to mozno mierny odklon od homeworld serie, ale čo sa taktickych mechanizmo týka to bol moj najoblubenejší diel.

    Obrie delo na materskej lode, ktore dokazalo pri poctivom miereni skosit celu flotilu bolo božie. Funkcia stitou ktore sa vedeli poskladat na obrovsky mur pred flotilou tak isto. alebo kamikadze s jednotkami tesne pred znicenim, alebo spajanie corviet dokopy pre vecsiu silu jednotky dreadnoth s magnetickym odpudením ostatných mensich jednotiek...

    strasne vela taktickych vychytávok ktore v hmw 1 a 2 neboli. a pritom boli uzastne zábavne

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit