Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • radim.zaty

    Jojo, díky gyru nebylo trefování očiček Guardianů nikdy jednodušší. 

  • Diky za tip, zkusim, ostatne, v the last of us jsem povazoval ovladani za jednu z vetsich limitaci hry, kdy ovladac proste brani urcite imerzi kvuli tomu, jak je neautenticky pomaly a nepreseny i v situacich, kdy by nemel byt. Mozna bych s tim mirenim gyroskopem trosku zmenil nazor.

  • Dal bych ruku do ohně za to, že to tam nebylo. Ten odstavec jsem četl, ale možná jsem to podivně přehlédl.

    Doporučuji tomu opravdu dát šanci, i v té Zeldě. Chápu, že zvyk je železná košile a svalová paměť za ty roky je silná, ale už po pár hodinách jsem dával v Days Gone headshoty způsobem, který by nikdy nemohl s páčkami fungovat (leda s asistencí zaměřování, což si ale přiznejme pak není naše zásluha zásahu).

    Moc hezky to vysvětluje toto video o pohybovém ovládání a jeho odmítání (zmiňuje tam i tu Zeldu) https://www.youtube.com/watch?v=binPB4YbWmM

  • Tak digi verzi to asi fakt ne za ty prachy :D To se priznam, radeji na cestovani, jidlo, bydleni... bohate staci krabicova verze ktera jde pak jeste prodat :)

  • Nezapomněli: "...nebo gyroskopickým domiřováním (pouze na ovladači DualSense)."

    Sám jsem na tohle narazil asi jen v poslední Zeldě, ale nikdy si na to nezvykl. 

  • Jednu z největších předností jste ale zapomněli říct - bude možné zaměřovat pomocí gyroskopu, jako je to v Days Gone nebo The Last of Us 2... a nebo jakékoliv hře na PC díky různým ovladačům s gyroskopem (PS,5, Steam Controller, Switch). Sice zmiňují jen mikro doladění, takže to asi bude trpět malou sensitivitou na plnohodnotné používání i mimo aim, ale stále lepší než nic.

    Já se divím, jak hrozně málo lidí o tom ví, když je to něco tak extrémně zásadního a zcela to mění styl ovládání k lepšímu.

    Pro zajímavost, že nejde o nějaký gimmick - jak přesní a rychlí s gyrem můžete být - https://www.youtube.com/watch?v=k0gYfAmVMEM

    Jak chytře a efektivně využít right stick (nebo right pad) https://www.youtube.com/watch?v=GzbZq4OjEwE (funguje i přímo ve Steam inputu)

    Stačí tak málo od vývojářů, aby i na konzolích prostředkovali přesné zaměřování na úrovni myši (pro někoho dokonce lepší, než na myši). Stačí se jen zbavit toho stigmatu. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit