Přejít na výpis diskuzí

Hororový Daylight vám připomíná základní pravidlo žánru

15.4.2014 12:33
Aleš Smutný 9 příspěvků

Do vydání procedurálně generovaného hororu Daylight zbývají dva týdny, proto tvůrci hru připomínají novým trailerem, který opakuje tradiční pravidlo podobných lekačkových hororů – neohlížejte se. Byť zrovna u Daylight se nezdá, že by vás hra děsila jen, když se otočíte. Prostředků k tomu, aby vás vylekala...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jinak všem doporučuju hru - Teh cusre of black water. Není to moc známá hra, ale fakt je dobrá.
  • Miluju hororové hry a především duchařiny. Hrozně se na tuto hru těším. Jak už jste se tady zmínili Otlast stojí za vyliž pr**l. Vůbec sjem se u toho nebál a ten konec..... to byl asi jediný hororový okamžik. Nevím, co z toho všichni dělaj. A samozřejmě hororové hry se mají hrát v noci se sluchátky na ušich a ne přes den s kamarádama, jak tomu často bývá v letsplayích. Dělaj tomuto žánru akorát ostudu.
  • Tuhle hru jsem dostal jako bonus ke koupi své 780Ti tak jsem zvědav co z toho vyleze. Horory nehraju ale když už to mám tak proč to nevyzkoušet po večerech :)
  • oktavius66
    Zbožňuji tyto typy her. Nejlepší je to hrát sám doma v noci. To je teprve atmosféra. A s Oculus Rift by to opravdu nemělo chybu. Jsem trochu strašpytel, ale u her se bojím rád, protože vím, že je to pouze hra. No uvidíme co z toho vyleze. Určitě zahraji. *3*
  • michaliuz18
    ked som tak sledoval toho pidipaja dosraneho ako to hral, dost sa na tu hru tesim, rozhodne vyzera sto krat lepsie nez ten prehypovany outlast s ktoreho si isli kazdy prdnut ale pri tom to za to vobec nestalo, a ku koncu uz vobec
    za to dlc svojim prezentovanym obrazkom laka viac, uvidime kedy vyjde :)
  • Graficky silně průměrná až možná podprůměrná hra, to je teda vizitka UE4 jak se patří.
  • No mně to moc lovecraftovské nepřijde. Trailer je postavený jen na absurdních lekačkách (alespoň dvě jestli jsem dobře viděl). Nejsem expert, ale Lovecraft byl spíš o plíživém děsu, jak skvěle demonstrovaly hry Amnesia nebo Call of Cthulhu: Dark Corners of the World (alespoň začátek než jste získali zbraně). Uvidíme, hra třeba bude dobrá, je tuze brzo soudit :) Jen mi někdo vysvětlete proč má hrdinka stále v ruce mobil? Hledá signál aby si zavolala pomoc? Mapa? Kvůli světlu asi ne když zároveň drží louči.
  • takže zase bez dx11 si nezahraju ?
    • dneska jeste nekdo hraje s grafikou bez DX11? hod to do staryho zeleza a kup si novou...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit