Hráči pořádají hon na Space Marine 2 kvůli nesmyslu
-
Brečí hlavně kvůli tomu, že je to rozbitý a v žádných recenzích o tom ani zmínka. Chybí podpora ultrawide monitorů, hra nesmyslně zatěžuje procesor, takže by se na něm dalo grilovat a větráky jedou na plnej ceres i když jste třeba jenom v menu...
-
-
Nic z toho neznamená, že je hra špatná a zaslouží negativní recenzi.
-
-
Absence podpory ultrawide monitoru v roce 2024 si teda negativní recenzi zaslouží. To umí i indie hry za pár euro.
-
To, že je hra rozbitá, si nezaslouží negativní recenzi?
A jinak všechno v pořádku?
-
-
V čem je rozbitá?
-
-
Například v tom, že zcela nesmyslně přetěžuje CPU a tím pádem i chlazení.
-
-
Pokud počítač nesnese dlouhodobou zátěž 100 % CPU, je to chyba sestavy, ne hry.
-
-
Reakce na příspěvek:
_Žádnej_ čip podobný složitosti nemá rád, když se provozuje dlouhodobě při plný zátěži. Žádnej. Teplo, který při tom vzniká, mu škodí a snižuje jeho životnost. Nutit ho to dělat zbytečně je naprostá pakárna a svádět to na výrobce je magapakárna. Kromě toho odvod takovýho množství tepla způsobuje
Software, kterej tohle způsobuje, ačkoliv by nemusel, je rozbitej jako prase.
-
-
Reakce na příspěvek:
Čip je stavěný na to, aby jel na 100 %, vadí mu to jen tehdy, pokud je nedostatečně chlazen. Nedostatečné chlazení není záležitost hry, i když by samozřejmě jakýkoliv software mohl být k sestavě "přívětivější".
Ale já to chápu, velká část PC master race hraje hry jako benchmark, ne pro jejich gameplay. -
-
Reakce na příspěvek:
Ano, čip se nesmí na 100% hned spálit, jinak by ho všichni reklamovali. Ale dlouhodobě mu to nedělá dobře a odejde mnohem dřív, než čip, kterému se to neděje, a to i když je adekvátně chlazený.
Tady navíc hra tím, že nepřiměřeně zatěžuje CPU, následně nepřiměřeně zatěžuje větráky, ty řvou a samozřejmě i jim to snižuje životnost.
Hra, která tohle dělá, je rozbitá.
-
-
Reakce na příspěvek:
"Ale dlouhodobě mu to nedělá dobře a odejde mnohem dřív, než čip, kterému se to neděje, a to i když je adekvátně chlazený."
Něco podobného tvrdili "odborníci" i u grafických karet. "Nekupujte použité grafické karty od krypto těžařů, protože ty karty jeli dlouhodobě 24h denně pod 100% zátěží a kvůli tomu mají sníženou životnost a brzy odejdou."
Když pak ale kryptoměnová horečka u nás skončila, tak těžaři ve velkém prodávali grafické karty. A lidi ve velkém nakupovali. Neslyšel jsem o moc případech, kdy by to pak těm lidem nějak rychle odešlo. Hráči pak vesele na těch grafikách hráli dalších několik let.
-
-
Reakce na příspěvek:
"velká část PC master race hraje hry jako benchmark, ne pro jejich gameplay..."
Co to blábolíš? Omez sluníčko, zjevně ti nedělá dobře.
-
-
Reakce na příspěvek:
Oficiální vydání hry je až 9.9.2024.
Lidi si koupí edici hry s Early Access, a tak dělají vývojářům beta testery a teď jsou nespokojení. Co na to říct?
-
Reakce na příspěvek:
*Kromě toho odvod takovýho množství tepla způsobuje sekundární zátěž chladicí soustavy, což nedělá dobře pro změnu ventilátorům a navíc řvou.
Plus to žere víc elektriky. Všechno špatně.
-
-
-
Sice ta hra nadmíru zatěžuje CPU a chlazení, ale snižuje to nějak výkon té hry??? A nebo to snad snižuje "zábavnost" té hry??
Co jsem četl, tak si nikdo nestěžoval na propady FPS či propady detailů.
Srážet body za "velmi hlasitě běžící větráky v PC skříni" je prostě nesmysl. To už by jsme mohli snižovat body třeba za to, že některé hry žerou více paměti RAM než jiné. 😉
-
-
-
Hra není rozbitá, to je přehnané. Ultrawide byl slibován už před vydáním až jako dodatečná fičurina. Hra sice zatěžuje procesor, ale běží dobře, padá jen pár lidem a nijak zásadně neglitchuje, nelaguje ani nemá jiné vážné problémy. Dohrát se dá vše bez problému.
-
-
No to tak není pravda.
Hra je zalagovaná jako prase. Pingy od 200 - 1100 nejsou problém v kampani i v multáku. Servery to těžce nezvládají. A těch topicu na tohle téma jsou desítky. Takže nejenom že processor to nesmyslně vytěžuje na 100%, ale ty lagy z té hry dělají nehratelnou šílenost.
Za další AI je nesmyslně broken totálně nekonzistentní. Jsou mise kde je potřeba za nějaký čas rychle ustřílet něco, a ty pinguješ, a oni nestřílí. Padneš a oni tě nezvednou, takže začínáš znova od bodu posledního. Takhle jsem dělal misi kde je potřeba něco ustřílet na x pokus, protože prostě to sám na těžší obtížnost není možnost dát. Bugů je v té hře taky dost . To by mě ani tak nesralo, ale ty příšerný lagy jsou šílený. Warpující nepřátelé. Teleportují se všude. 1100 ping? Vážně?
Zapnu si jinou hru a mám 20 odezvu s propadem na 40 max. Tady? Red connection problém a 1000 odezva. A stačí zajít na reddit nebo steam a je tam toho halda. Ta hra má se servery šílený problém. Nejlepší je když lidi postují screeny že na stejném netu jeden hraje bez red connection problému se servery a druhý na stejném netu a má 1000 odezvu.
Ta hra běží dobře, ale že není zalagovaná bych netvrdil.
-
-
No vidíš, já na takové problémy s lagy nenarazil a dle diskuzí se zdá, že to je velice menšinový problém. Jediná relevantní kritika je proti AI parťáků, ti jsou slabší, ale nepřátelé a ostatní NPC jsou naprosto v pohodě většinu dělají co mají.
Hrát to solo na těžkou obtížnost je nesmysl, to je zjevně dělané pro coop a tak to i většinu času hraji. Solo to má smysl tak na druhou nebo třetí obtížnost, jinak to začne být pruda. -
Koukal jsem na diskuzi ke hře na Steamu a stížnosti na velké odezvy byly asi tak 2 za z posledních 120 příspěvků. Takže velké odezvy jsou fakt vzácné.
PS: Nejčastějšími tématy v diskuzi jsou:
1.) žádosti o ženskou postavu Space Marine. Prej je rok 2024 a je urážkou, když nemůžeš hrát za ženu. 😂
2.) bait příspěvky, které žádají lidi, ať nekupují/refundují hru, protože ve hře nejsou žádní LGBT+ 😂
3.) stížnosti na vyšší teploty CPU
4.) pád hry do desktopu
Tady je vidět, jaké mají hráči na Steamu priority. 😂
-
-
-
-
-
-
Mě spíš v těch recenzích od hráčů pobavilo, že je kampaň na 5-6 hodin, zatímco od novinářů se uvádí jednou tolik
-
-
Za mě třeba to že má kampaň co-op byl jasný kup... Myslím, že to bude díky tomu že tam blbnem s kamarády mnohem delší než 9h, ale čeho se spíš bojím, je ěch pár stále se opakujících map v PVE operacích... V tomhle to mělo Helldivers mnohem lepší. Tady se bojím že to začne nudit mnohem dřív.
-
9hodin. je vlastně ta kampan. pak tě pošlou expit 8 map to PVE dokolečka na tuponě. není to špatny, ale pokud dáš 2-3k za hru, tohle bude tvoje hlavní napln. ten zbytek proletiš mezi 7-12h. ja měl 9. ke konci už jsem docela hnal pač to byla hrozná nuda a nic nového se 2/3 zbyle hry nekonalo.
-
-
Sem smutnej, že to musím napsat, ale po dohrání jsem měl téměř identické pocity a to sem se na to hooodně těšil.
Počkám až přidají ultrawide support a pak zkusím s kámoši PVE, jinak je to vcelku zklamání. -
-
Já jsem taky smutnej, že jsem to musel napsat, ale o tom novinařina je.
-
Tak já měl od začátku dojem, že to bude primárně kooperační hra. Já mám rád PvE hry, takže za mě super.
Když přijde na to, tak kampaň můžeš brát jako tutoriál, který tě naučí hrát a pak skutečná pařba začne v multiplayeru.
-
-
Tak se to docela bojím koupit teď a to jsem se na hru těšil :D
-
-
Zrovna jeho názory bych se moc neřídil. Tvůrci byli naprosto transparentní v tom co v té hře bude a nebude a tato osoba tady teď spamuje s věcmi o kterých bylo od začátku naprosto jasné, jak budou fungovat.
Jestli hru upirátil, jeho názor je nepodstatný a jestli si koupil specialní edici a pak tady brečí, že ve hře není cover systém, tak co na to chcete slušně říct.
-
Sto lidí, sto chutí.
A moc neposlouchej Thanquola. On vyplázl 99€ za Early Access, tak je teď přehnaně negativní. Jestli to koupíš za 60€ či později v akci ještě levněji, tak to bude dobrá koupě.
-
-
Dobre ja uz jsem poslední roky nechodil, tak nevím kdo je místní klaun :D všiml jsem si jen, že Veskoslav je furt :D
-
-
-
-
Dle serveru HowLongToBeat to někdo zvládl nejrychleji za 7hodin. Přičemž průměr je někde okolo 12 hodin.
Řekl bych, že problém bude v tom, že ti stěžující hráči (na 5 hodin) přeskočili ty "nepovinné" PvE mise.
-
-
5H Single player campaign. Zrovna dohráno. Asi jsem čekal trochu více a větší-lepší SINGLEPLAYER zážítek z jedničky. 2/3 hry jsem si říkal kde jsou ty filmečky. Přišlo mi, že jedinej filmeček je tam vlastně odlet thunderhawku. Bylo tam pár cool momentů, ale přišlo mi až na konec. poslední 2/3 jsem hral defakto na automat, abych viděl filmeček, nebo dostal nějakou další mechaniku. Třeba terminator armor etc. 4 animace, resp. 4 komba sledovat furt do kola a 1 z 2 finish animaci na doplnění armoru v delších bojích. Pro mě docela ubíjející. Customization v single se zůžil na 4 meele. 3 1H a 3 2H střelných zbraní. Heavy bolter skoro nepoužitelnej. Protože tupá AI a to celkově. Enemáků jsou asi 2 malí zergové - meele a ranged ten samej. 3 střední varianty toho samého. snad meele ranged 2x a pak 2 velcí - letající brainbug a takovej čtyř klepetej z DOW 2. Druhá enemy frakce heretici mají nejčastěji 3 enemaky. guardsman, démon se štítem, nebo bez a space marine, space marine v terminatorovi a boss dreadnaut.
Nějaka inovace, nějaka zajimava mechanika. Třeba se krýt, třeba prostředí co jde rozbít např dveře, zdi,.., překažky co by šly nějak plynule parkourovat, aby člověk nějak zajimavě manevroval..nic prostě je buš a dopln si armor animací a postřilej ty za kterýma nevylezeš, nebo jsou daleko. Ty "Swarmy" jsem tam snad nejvíc viděl v tom "Prologu" a paj kde že byly? nějak uplně nevím.
Hezký to bylo dostatečně. to si GW pohlídalo.
Finito, tohle je vše. Za mě jako milovnika WH za hru jako takovou po přičtení že mám WH rád tak by bylo 60% max, ale za tu délku hlavní části srážím ma 40% a to jsem asi dost měkkej. Dát za to někdo jinek 3k či kolik tak asi požaduje zpátky ledvinu.
pro srovnání z SW Outlaws jsem vypadl po 52 hodinách. (jo druhej den mi řekli že mám hrát znovat pač hraju blbou verzi. ale co už, když ji miluješ..)
Asi se vrátím do SW O na Pazzak.. možná časem zkusím dohrat ty "Operations" - to byly jakoby jiné větve druhého týmu bez Tituse.
Za co že se pořádá hony? Za tohle bych pořádal hony já, ale nejsem takovej. klidně si to kupte samozřejmě a udělejte si názor samy, jako já.
-
-
Sorry, ale nejen že absolutně nesouhlasím s tím co jsi napsal na rovině subjektivního názoru, ale jsou tam i věci objektivně zavádějící. Předně ale dvě poznámky. Označit se za fanouška warhammeru a pak označit nidy za zergy, to je buď trolling, nebo vrchol neznalosti lore. Chtít krycí systém po hře, kde hlavní lákadlo je právě absence této ohrané mechaniky a rychly souboják je taktéž divné. To mě naprosto stačilo v gearsech, kde to bylo nudné a ohrané už v polovině prvního dílu a pak to nějak hře prošlo v dalších pěti dílech. SM 2 je po všech stránkách lepší jak SM 1. Nepřátel je tam minimálně stejně, 13-15 typů. Cutscen je tam dost, jak inengine tak CGI. Pořád se tam něco řeší a lore je tam skutečně ctěno do puntíku.Souboják je taktéž IMHO skvělý, lock on na bossy (boss fight lepší jak SM1), parry, execution, výborný gunplay, nevíc co víc od podobné hry chtít, mnohem komplexnější, než takové gearsy. Objektivně ale nesouhlasím s tím, že tam swarm není, tam snad bylo 100+ nepřátel v každé větší scéně.
Za mě je kampaň minimálně 8/10, jako celek hra 9/10 díky skvělému PvE.
Radši 6 hodin v SM2, než 60 hodin v té generické nudě outlaws... to jsem hrál jen kvůli cameům, jinak naprosto otřesná hlavní postava a extrémně nudné mechaniky. O šíleně nezajímavém příběhu ani nemluvě, což je v lore kde vyšly tak skvělé příběhy jako thrawn trilogy, crimson
empire, původní trilogie the jedi academy, cokoliv z old republic atd. zločin. -
-
Běž si zahrát ještě ty PvE mise.
Je to součástí toho příběhu. Titus občas v hlavní příběhové lince řekne či přikáže něco jinému teamu ("je potřeba udělat tohle a tohle") a ty pak můžeš hrát za ten druhý team a dělat ty mise.
-
-
jo včera jsem hrál 3 mise a je to o stupen a půl lepší, než to prochazení kampaní. asi i zkusím vytáhnout ten heavy bolter.
Nevím proč ten můj příspěvek k příspěvku je skrytý,.. ale mimo jiné jsem tam psal že jsem se špatně podíval. single kampan pro mě skončila po 9ti hodinách.
-
-
-
Přijde mi, že někteří lidi už vážně neví co by.
Roky si všichni stěžují na to, že vychází příliš mnoho dlouhých openworld
her a chtělo by to zase nějaké krátké koridorovky. Nebo klasické výkřiky
pod každou druhou recenzí upozorňující na grafiku, která by měla
být už dávno někde jinde a vůbec neodpovídá schopnostem současného
hardwaru.A pak přijde někdo s dobrou krátkou hrou, která navíc fantasticky vypadá a
zvládá to i se stabilně vysokými fps a to všechno ve stavu ještě před
vydáním hry, jenom aby si lidi začali stěžovat na to, že je ta hra
krátká a příliš využívá možností jejich hardwaru...Některé věci jsou opravdu nekonečné.
-
Za mě tedy byl mnohem větší hon od čínánku na DLC k ER nebo na Dračí Dogmu za MTX, ale obecně si myslím si, že hodnocení na Steamu až moc získalo na důležitosti právě kvůli těmto článkům. V poslední době pořád čtu, že je nějaká hra pod review bombingem. Pokud se o tom přestane psát, tak bude klid. Lidem se pořád něco nelibí, nejlepší je to ignorovat, udělat si vlastní názor a hry si užívat. Na Steamu či Metacritic funguje stádový efekt...
-
-
"V poslední době pořád čtu, že je nějaká hra pod review bombingem."
Ono se o tom píše, protože to lidi čtou. Momentálně to lidi zajímá.
Co čekáš od novinařiny? Nikdo nebude psát články, které nikoho nezajímají.
-
Přesně tak, navíc MC tím, že zavedl zpoždění přidávání uživatelských recenzí pouze oddálil problém, pitomec co bude chtít rozdávat nuly/desítky si počká. Navíc antiwoke státo je stejně hloupé jako to, proti kterému "bojují"
-
-
Souhlasím. Anti- woke, woke stejná pakáž. Teď už ani nejde sledovat, jaká hra byla proklinána nahoru či dolů, takže řídit se uživatelským hodnocením za mě může jen šílenec. Co mě štve je, že spousty vývojářů do her dává spousty úsilí, dostávají děsivé crunche, a i když se hra povede, tak může hra dostat bombing za úplnou malichernost. Díky youtberům a novinářům tyhle bombingy získaly na síle a tvůrci se pak ještě musí omlouvat. Šílený svět gamingu.
-
-
-
cize klasicka lavina, jeden precita a tisicky copy/pastuju a zrazu velke halo...
ale ze si tolko ludi nevsimne o co vlastne ide je az zarazajuce. Snad sa mienka napravi v kratkom case. Troska ma sokuje ze aj Juzna Korea to ma v legislative. A to som ju povazoval ako tak za demokraticku krajinu O:-)
Co sa tyka hry (zatial len luskam recenziu na g/ames.cz), kolko by ste ?tomu dali ak by ste neboli fanusikmi znacky? 8/10 ? maximalne alebo aspon minimalne? Lebo 9/10 si zasluzi daco ozaj madstandartneho kedze 5/10 je priemer.
-
-
Já bych řekl, že 8/10 nebo 9/10 si to zaslouží určitě... Jediné co hře můžu vytknout je ovládání, které mi prostě hrozně nesedí. Střílet jedním tlačítkem, sekat druhým, a mířit prostředním... se mi u toho motaj prsty. Když se do toho ještě přidá blokování a uskakování, tak mačkám všechno možé, jen ne to co bych měl.
-
-
však si to můžeš přebindovat ne?
-
-
8\10 solo 9\10 v coope
-
Co jsem se díval na recenze na zahraničních webech, tak ta hra dostává 8/10 až 9/10 od fandů Warhammeru.
Lidi, co Warhammer neznají, tomu dávají 6/10 až 8/10. Přičemž to 6/10 je fakt vyjímečné mimum, spíš tam jsou vyšší hodnocení.
Momentální průměr na metacritic je 83%.
-
-
hm, dik za odpoved :)
cize ako neznalca warhammeru si asi pockam kym hype odpadne a pak uvidim ci skusim alebo nie. (aj ked v tom case uz asi budu recenzie na D4 datadisk ...)
-
-
Tam nemusíš znát ten lore. I hodnocení 8/10 pro neznalé je super.
Pokud neznáš ten lore, tak je spíš otázkou, jestli tě baví tenhle žánr her. Mě osobně co-op střílečky a sekačky velmi baví, takže sám za sebe tomu dám 10/10.
(Ta hra občas dostane 10/10 v recenzích, takže je to adekvátní).
-
-
-
-
Oni taky lidi brečí kvůli nějakému tomu ultra wide rozlišení. Asi škoda že to tam nedali hned, ale mají to alespoň v plánu v brzské době.
-
-
Podpora ultrawide je v dnešní době standard
-
-
Standard který má 3% hráčů dle steamu 😂
-
-
4K rozlišení má podle Steamu 4%. Tak to taky přestaneme podporovat, ne? Ty tři procenta ultrawide hráčů odpovídají 4 milionům MAU ty tetřeve. Půlka Česka hraje jednou za měsíc na ultrawide monitoru.
-
Z principu ta skupina lidí, kterým něco nefunguje (třeba ultrawide), je vždycky velmi hlasitá.
-
-
Na druhou stranu je dobře ozvat se když něco nefunguje :)
Když si něco koupíš a potom ti to nejde, tak to také chceš reklamovat - ovšem pak je otázka jestli k tomu v tomto případě dotyční zvolili vhodný způsob sdělení svého problému - přímo v menu, na Discordu vývojářů, apod..... by mělo být něco jako "report bugs", potažmo kontaktovat technickou podporu, namísto toho aby ihned psali negativní recenze, tu bych ve svém případě napsal až tehdy když by technickou podporou nebyla vyslyšená moje prosba ohledně konkrétního problému.Je to o to bizarnější jestli vývojáři uvedli že UW podporu rozlišení přidají dodatečně, ale až tak mě to nepřekvapuje - v době kdy je všechno dostupné instantně holt někteří nevydrží počkat ani pár dní.
-
-
-
-