Hráči prý dělají review bombing Elden Ring: Shadow of the Erdtree kvůli obtížnosti. Není tomu tak
-
Moc nesleduju zprávy spojené s Elden Ringem, takže tohle sem neviděl... To ale nemění nic na tom že tohle je prostě názor hodně hráčů, žádní "toxici", kteří si chtějí zahrát DLC ke hře která je baví, ale prostě nejsou dost dobří na to.
Teď nevím kde to bylo, jestli možná report od YongYea, kde uvedl procenta lidí co hru vlastní a nedokázali porazit bose kterej kterej je potřeba k přístupu k DLC je možná 40%? Nepamatuju si to přesně, ale bylo to hodně. Asi to bylo dost lidí že jim to ovlivnilo zisk.
Pokud hra dostává špatné recenze kvůli naprosto stupidním důvodům, nemá to efekt. Např Hogwarts Legacy. Tam to review bombovali mentálně nemocní, všeci ostatní to ignorovali.
A někdo kdo používá slovo "toxický" by se neměl brát vážně.
-
máš tady čtyři přísvěvky na Games.cz od roku 2022 a všechny o ER. Tomu říkám alespoň fanoušek.😉
-
To bych rád věděl co znamená OP build ve hrách od FS, zřejmě neustále někoho řezat mečem, protože v jejich hrál prakticky neexistuje „balanc“. 95% schopností je pouze na efekt a v boji naprosto nepoužitelných, stačí základní „Glintstone Pebble“ a je hotovo. Pokud bych to srovnal s opravdovými RPG tituly jako Baldurs Gate 3 nebo Pillars of Eternity 1+2, tak je to k pláči. Je mi jasné, že Elder ring je pouze „akční RPG“, ale začínám mít pocit, že dnes se vydává za RPG vše co má přerozdělování bodíků, dnes dokonce už trapný i Far Cry.
-
Absence ultra wide byl pro mě důvod na pass..
Jasně, vydavatelům to asi žíly netrhá, ale mě to trochu mrzí.. Je to dnes už dost standart.
-
Ten Godwyn by za mě třeba dával smysl, kdyby to bylo navázano nějak na Duskborn ending(Fia quest). Ta duše by se dala obnovit, jsme u Japonců :D. Jenže to se zase dostáváme k moji výtce, že se vysrali na propojení s původní hrou a to je chyba. Jinak u toho Radahna jsem přesvědčen, že to tak bylo napsáno už dávno, že tohle věděli už v době, když tvořili původní hru. Jinak souhlasím, že tam mohli dát ještě překvápko Godwyn/ Melina a pomrknout na původní hru.
-
Já to samozřejmě chápu, ale to víme až teď jaký byl celou dobu plán. Proč místo toho nezkusil navrátit Godwyna je docela škoda. U něj je ale problém se smrtí jeho duše, ale kdyby chtěli nějak by to udělali.
-
Young lion armor Edit.
-
😁jo, mas recht, je pravda, že Sekiro i ACVI jsou i graficky úplně v pohode, art je o něco horší ale pořad skvělý. Hoši by se mohli začít bavit, aťˇ máme dobrou optimalizaci i u hlavního týmu. 😁
-
To dělal druhý team z From Software (ten, co dělal i Sekira) :D
-
No, lorem to právě dává smysl. To se řešilo celou dobu, proč Malenia vytáhla na Radanha a co mu rikala, když spustila rot. Teď to vime, rikala mu, že Miquella na neho ceka, myslela si, ze ho to zabije, ale zabilo mu jen mozek. To, co mi rikala,’ je psáno na itemu sun armoru.
Malenia šampion být nemohla, protože je empyrian, takze bylo jasné, ze bude taky ascendovat na boha. Radanh byl s Malenii nejsilnější demigod, takže to je logické. Samozřejmě logičtější by byl tarnish, proto absolutně nechápu, proč FS neumožnilo nový konec. Fakt mě to zklamalo, ze tam není nový konec.
-
Tak to se dalo čekat že DLC ending neovlivní main game, já hraju DLC když už mám Erdtree spálenej pomocí Frenzy edningu. Ale jinak je zvláštní že nějakým způsobem není Miquelly šampion někdo jiný než ten kdo tam je jako final boss. Přijde mi že to malinko Fromsoft rushnul celej ten lore v DLC. Od Messmera jsem očekával taky trochu víc.
-
Házel to tady clovek dole, nevim, proč to smazli. Je to bombardováno nejvíce od Číňanů kvůli anti-cheat systému. Od Číňanů je nějakých 35% v rámci hodnoceni.
Jinak krásná úkazka, jak je systém hodnoceni nerelevatni.
-
Review bombing. To je nějaká zábava slaboduchých jedinců?
-
Ne. Což je zvláštní, když to umí Armored Core VI.
-
BTW už to umí ultrawide?
-
git gud boys
-
Kdyby jsi mu odpověděl něco ve stylu " DD2 je Dragons Dogma 2 ", tak to by bylo férová a přiměřená odpověď.
Ale to ty jsi nenapsal. Místo toho tady jenom překrucuješ a svaluješ vinu na jiné. Takže problém je v tobě a ne v jiných lidech.
-
Díky. Tak ta jde zcela mimo mě:)
-
Právě proto si myslím, že ten bombing není kvůli obtížnost. Pokud by to takhle bylo v nějaké nové hře, tak budiž. Ale vzhledem k tomu, co musíš splnit, aby jsi se do DLC vůbec dostal, tak všechno co píšeš hráči DLCčka moc dobře vědí, že takhle to prostě funguje.
Prostě mám problém uvěřit, že se někdo dokáže dostat do DLC a pak je překvapený s tím, že v Souls hrách jsou někdy protivníci, které se máš nechat na později. Takový hráč by se přece nedostal přes prvního tree sentinela, ne?
-
Za to, že se nemůžu stát vyvoleným Miqeully v rámci nového endingu, a DLC je takhle nepochopitelně odtrhnuto od základní hry, si ten bombing zaslouží. Dva roky jsem se těšil, že Miquellu přinesu k Elden Ring a nic. Jen Škoda je, že se nebombarduje za Miquellu, pak bychom se toho konce možná i dočkali.