Hráli jsme novinku Arma Reforger. Vyplatí se do české vojenské simulace naskočit už teď?
-
Nojo ale jestli neopraví wallhack nepřátel a střílení skrz několik zdí/dřva, a taky létajicí tanky tak to bude stejné mdlobové a můžou tomu říkat arma 5,5 klído🤢🤮👎👎
-
-
O tom ze AI v Arme podvadi se lidi vztekaji uz roky... Pritom kdyz to clovek spravne zahraje, je mozne mu poklepat na rameno aniz by o cloveku vedelo.
-
-
Jo jet tak nějak mimo akčně v simulátoru válečného konfliktu, dobrej foor 😃😃😂
Navíc jsou tam i bugy v dlc které se nedaj přeskočit, a zkazí celou hru😬
TOhle za plnou cenu fakt koupí jen úplnej blízen bez urážky. Já bych to zkusil ale moc nehrál zadarmo.
-
-
Ty vole, delam to furt, a furt mi to tak nejak prochazi. Nesmis se hnat do vseho po hlave, je treba to promyslet... Pak... No, je pravda ze sem s nozem jeste nefrajeril, na to jich byva vetsinou moc, na druhou stranu, priblizit se na 50m neni v dobre situace problem. A pak... No, pak to byva rychlovka. A prilezitosti na bajonet se taky par naskytne... Neni to Call of Duty. To AI opravdu vidi tak jak ma, pokud nemas otresne nadefinovane objekty.
-
-
-
-
Nějak jsem nepochopil na Xboxu kompas, ten azimut nemám šanci vidět. Dále se mi nedaří najít, jak přehodit osu Y, což je pro mě v podstatě konečná 😀
-
-
kompas je celkově nedomyšlený, stejně tak čísla čtverců na mapě na Xboxu jsou nečitelná, quick menu bych u gamepadu řešil spíš kruhovou nabídkou, nevím zda by neměli tvůrci víc koukat na střílečky na konzolích
-
-
Na PC funguje jak má, co je za problem?
-
-
na Xboxu to nejde přečíst, psal jsem výše, jinak funguje jak má samozřejmě
-
-
-
-
Takže na PC dává smysl když si člověk bude hrát s editačními nástroji ....ale na Xboxu to bez kampaně vidím zatím za vyhozené peníze :/
-
-
jj, na Xboxu to bez funkčních serverů moc smysl nedává, já to tam hraju jako Free trial, dokonce jsem ochoten si plnou verzi koupit na PS5, ale teď je to škoda peněz.
-
-
Takže Multiplayer, škoda :(
Jak už zaznělo v komentářích k předchozímu článku k Reforger.
"Už mi neni 13, abych měl čas se celé odpoledne patlat s editorem a nastavovat jednotkám waypointy, míru agresivity/pasivity, varianty formy pohybu po bojišti, scripty apod". To co mě bavilo před 20 lety, na to už dnes ze scela zřejmých důvodů není chuť a hlavně čas !!
Alespoň zachovejte původní osnovu rádiových povelů. To si člověk pamatuje i po těch 20 letech. Když se člověk z hlavy naučil rádiové povely ze sekce 1 až 9 (nebo 0?) tak to bylo velice intuitivní, rychlé - na rozdíl od těch konzolových, zmršených koleček. Je daleko jednoduší ve vteřině napsat "1-4-7" než myší rotovat jak ko*ot a označovat, že "kulometčík má zalehnout a sledovat prostor na 12. hodině, medik se má doplazit ke trojce a tu ošetřit, šestka má nastopit do UH-60 atd. atd."
Hráči nemají (většinou) lobotomii mozku, aby si nezapamatovali +- 100 radiových příkazů + kombinace nejpoužívanějších řetěžců příkazů.
-
fascinuje me, jaci jsou miliataristicti hraci machove az za hrob, ale zkuste vydat ciste multiplayerovou hru a budou brecet jako zelvy, ze "chteji kaaampaaaaan buuueeee" 😂
-
-
?
-
To je prostě nevýhoda, když začnete posuzovat komunitu podle té části, která se nejvíc prezentuje. V momentální chvíli jsou hráči MP určitě převažující, ale pamatuji si, že jedna z anket nedlouho po vydání Arma 3 ukázala, že až třetina hráčů v té době preferovala SP či editor před MP.
-
-
Zkoušel jsem to, a v režimu Conflict se dá docela dobře fungovat i v singlu. Za 30 éček dobrý.
-
-
Přesně, remake Everonu je perfektní a kampaně dodělá později komunita, za mě velká spokojenost🙂
-