Hráli jsme Songs of Conquest. Je to ještě lepší hra než Heroes III
-
No něco málo jsem v této hře už taky nahrál a skutečně mnoho jsem si od ní sliboval viděl bych to asi takto:
1. Grafika není diskutabilní ta je otřesná. I Heroes 1 měly lepší grafiku a ten rozmazaný flek, co se objevuje na konci každého souboje je vrchol nevkusu (asi má jít o finální rozdrcení nepřítele, ale v tom rozmazání to nejde poznat). Jeden poznatek je ten, že čím horší monitor máte tím lépe hra vypadá aspoň tak to na mě působí.
2. Mapa je nepřehledná jak jen může být. Nejen že nevíte, co je interaktivní a co ne, ale když mapu skutečně detailně nezkoumáte jednoduše v ní něco přehlédnete
3. Nahrávací časy katastrofa. Hra je mega pomalá což upřímně nechápu. V kombinaci s grafikou je to katastrofa.
4. Mise v kampani jsou nudné a podivné zároveň (nepřátelé se vinořují odnikud atd.) a to až tak, že se fakt musím nutit do jejich hraní
Výsledek je ten, že jsem nainstaloval AoW Planetfall. je to smutné ale je to tak.
-
-
Ad 1 - bullshit.
Ad 2 - tusim ze tlacitko Alt zvyrazni vsechny aktivni objekty.
Zbytek nema cenu komentovat.
-
-
Heroes 3 nejsou ani nejlepší Heroes :)
-
-
Za mě osobně rozhodně jsou, trojka vše dotáhla (to skvělé z Heroes 1 a 2) do takřka dokonalé formy.. Ano, měl i chyby (například podivný hrad Conflux z datadisku), ale obecně to byl opravdu skvělý díl bez větších záporů. Za sebe tak mohu říci, že pokud by se Heroes mělo nějak vrátit, mělo by se inspirovat právě druhým a třetím dílem.
-
Jednoznačně nejlepší jsou Heroes 2 Gold.. 🙂
Jinak za mě je Song of Conquest hezký, zábavný, dobře se poslouchá a těším se na další obsah.. (chtěli by to ještě alespoň 2 národy)
Na proběhlé noci jako u Heroes 2/3 to už nevidím, ale to není hrou..
-
-
hudba je jediná skutečně zábavná věc na hře a líbí se mi také cut-sceny po každé misi to jejich řešení mi přijde super
-
-
jj. pravda. hudba se povedla.
Určitě máš v něčem pravdu (co píšeš výše), - např. ten "final blow" v bitvě), ale zas mi přijde, že např. grafika je (jak jinak) věcí vkusu a mě se fakt líbí.
Taky ta nepřehlednost je vlastně pravda, ale po chvíli už mě to přešlo a zvykl jsem si. A vlastně mě baví hledat na mapě, kde co je.. Taky určitě pomáhá kapku odzoomovat - základní přiblížení mi přijde moc blízko.
Určitě se najdou chyby, ale měl jsem po dlouhé době "heroesovský" pocit při hraní.. A to jsem chtěl.
-
-
-
-
Vy všichni tady potřebujete Ježíše, tedy Horn of the Abyss 😂
-
-
To je naprostá pravda, přijde mi, že tu lidi zaspali dobu H3 má super rozšíření viz https://mightandmagic.fandom.com/wiki/Heroes_of_Might_and_Magic_III:_Horn_of_The_Abyss
-
-
Jakožto odkojenec HoMM 1 - 7 (samozřejmě ve 3ce random map na max a zábava na dlouhé hodiny), jsem pochopitelně hned jak bylo možné, SoC zakoupil, nainstaloval a hraji.
Chápu pokus o retro grafiku, někde je to pěkný a u SoC se mi vybavil na 286tce Golden Axe, nebo The Settlers 1 ve VGA. Ano paní Kelišová, je to hnus. Možná kdyby to nebylo až tak rozplizlý. Zatím se v tom orientovat je pěkný "píp". Tak to bylo ke kabátku, páč ten je vlastně celkem k prdu. Hra jako taková je (snad i bude) pecka. Taktické hody tak, jak to mi, co nám reflexy chcípli v devadesátkách u Lemmings, rádi. Možnost si ve městech postavit co chci, pak to zase zbourat a postavit něco jiného je super. Verbing, množing, statisting, mašíring až po faiting je parádní. Boje super, krom iritování z nuceného nasazení jednotek na předem dané hexy (vývojářská berlička chudomyslně zajišťující vyšší obtížnost?). Apropó, ty šmejdi na druhé straně si občas hodí při svém tahu "wait" na konec kola a za boha nemůžu přijít na to, jak k tomu donutit své pohůnky?? Controlls? Key mapping? Nic? Asooo... ono se to možná ještě přidá. Vydat to v předběžném přístupu a nedat k tomu mapu kláves??? Random mapa možná taky bude. Velikost největší single mapy je směšná. Po pár tazích o soupeře pořád zakopávám (mají taktiku neustále chrlit nové a nové hera a obtěžovat, zabírat a prudit - vývojář ví, kde na to pořád berou). Kampaň rozehrávám od začátku po třetí. Hlavního hera je nutné protáhnout komplet každou mapou, posbírat všechny perma bonusy a navíc mu naházet nejlepší skilly, páč pak ve finále si bez toho neškrtne. Zajímavé pojetí obtížnosti.
Jo a ještě minulý týden se na "překladech" plácali po ramenou nad 100% přeloženými texty, nad 80% testováním a nyní to tam nikde nejde najít.
No a to je zatím asi tak všechno.
Pro fanoušky povinnost a jen doufat, aby to nezprznili, jak je dnes velmi oblíbeným zvykem vývojářů.
PS: Jak jako, překročen počet odstavců??? Tak si to teď čtěte nahuštěný do sebe ;o))