Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Black_Hand
    no ja bych to hlavne delil na hry podle filmu a hry inspirovane filmem. "podle filmu" vetsinou skonci jako levne pitmosti napr. transformers. a hry "inspirovane filmem" maji standardni kvalitu a jsou mezi nimi i opravdove klenoty: indiana jones & fate of atlantis, knights of the old republic, jedi outcast, chronicles of riddick: escape from butcher bay, star trek: bridge commander etc.
  • Masa-san
    Že by si už konečně uvědomil i někdo jiný než ti chudáci co se jim hra dostane do rukou, že rychlo-splašky k premiéře filmu nejsou to pravé ořechové ? *1*
  • "nebude doprovázet hra, jež by přesně kopírovala události nebo postavy účinkující ve snímku"

    OMG a aky by to malo potom vyznam,robit taku hru? kto by si ju kupil? kto videl film asi nie... *7*
    • Budeš sa čudovať, ale áno. Takých hier sú mraky a v podstate každý väčší blockbuser bol doprevádzaný hrou presne podľa filmu.
  • Hry podle filmů mají smysl jen pokud jsou vytvářeny s odstupem času, kdy se můžou vývojáři podrobně věnovat látce již hotového filmu a nemusí si dělat problémy s krátkým vývojem. V takovém případě můžou vznikat skvělé a kvalitní hry, nebo i celé série, viz Alien vs Predator, Star Wars, Lord of the Rings nebo Riddick.
    • Všetky, čo si vymenoval (vrátane Lotr -- predpokladám, že si myslel Battle for Middle-Earth), však majú spoločnú jednú vec -- vo filmovom svete sa len odohrávajú, ale sami o sebe podľa nejakého konkrétneho filmu nie sú. Tím pádom majú vyvojári oveľa viac priestoru na vytvorenie príbehu a jeho tempa presne pre úćely tej ktorej hry a nemusia sa slepo držať celuloidovej predlohy.
  • nejak mi unika pointa, vzhledem k tomu ze batman serie je uspesna a sklizni kedno oceneni za druham, tak vytasis tuhle zpravu mi spis pripomina srani si do vlastniho hnizda.
    • Batman: Arkham City ani Arkham Asylum nejsou hry podle filmů..
  • To mi ho vyndej. Warneři vytváří hry v řádu několika desítek milionů dolarů a teprve teď vyšli na veřejnost s tím, jak moc se ve své strategii mýlili? To si tyhle informace nemohli projít dřív, než začali investovat. To je jako kdybych točil filmy za desítky milionů dolarů a po několika letech přišel s tím, že by bylo dobrý před každým natáčením mít napsaný scénář. To jsou tak hloupý a nedochází jim to nebo si tady chce někdo ohřát polívčičku před zraky inteligentních(čti neamerických) hráčů?
    • RakeW
      Tak pozor, oni zdaleka nedělají jen filmové hry, naopak.
  • Hlavně že pod WB patří Turbine a ta vyvijí Lord of The Rings Online, což je MMO, které je momentálně docela úspěšné. Ten článek se mi nezdá. Vypadá to jako něco vytrženého z kontextů. Jinak by takový pracovník za takové věty okamžitě letěl. Nejspíše myslel jen některé tituly a nejspíše byla důležitá ta informace, že dělat hry PŘESNĚ podle filmů je blbost a s tím souhlasím (to je logické - hry se přesně podle filmů dělat nedají). Také nejspíše hovořil především o hrách typu Harry Potter, které byly až na snad na jeden díl úplné hrůzy, případně takového Ironmana apod.
    • A na to, že LotRO je hra podle filmu jsi přišel jak prosím tě?
  • RakeW
    Nechce se mi hledat po zdrojích, ale jaký má smysl to "nesrovnatelné" srovnávání tržeb (zisk to asi nebude...) na konci?

    Kolik herních projektů s tím průměrným rozpočtem vydělalo tu miliardu? A kolik filmů (jistě jich bylo víc než her) a s jakým rozpočtem (jistě byl větší) vydělalo těch pět miliard? Určitě se shodneme, že 5>1, ale tady přece nejde o absolutní čísla.

    Mně osobně by celkem zajímalo, jestli se víc vyplatí dělat "hollywoodské hry", nebo "hollywoodské filmy" :).
    • To srovnání je správné. Warneři mají dvě divize. Filmovou a herní. A výnos u jedné je cca 5mld a u druhé 1mld. Nejde tady o to, kolik filmů a kolik to stojí nebo naopak. Co se týče toho, co se víc vyplatí, tak Warneři vždycky budou dělat filmy, protože s tím mají zkušenost a mají na to lidi. Ty hry se prodávají hlavně díky filmům, podle kterých jsou udělané. Kdyby dělali hry, tak moc nepochodí.
      • RakeW
        Rozumím tvému pohledu, ale nemyslím si, že by se vylučoval s tím mým názorem na tu formulaci v článku, která je podle mě prostě nicneříkající. Ale je fakt, že kdybychom se pozastavovali na podobnými nepřesnostmi častěji, tak by bychom nedělali nic jiného :).
      • Je otázkou, o jaký zisk se jedná. Každopádně 1 miliarda z herní divize je docela dost a těžko se dá, jak je v článku uvedeno, právem tvrdit, že WB není na svou herní divizi hrdá. Sakra, 1 miliarda není málo a zase další výhoda: rozdělení rizik. Nedaří se jedné divizi? Pak tu máme aspoň tu druhou divizi...
  • MishKonn
    No, to se lehce hází špína na filmové hry, když víte, že dělat hru zrovna k tomu vašemu filmu by byla ekonomická sebevražda, protože tady je Arkham Asylum a Arkham City...tohle je jen očividný marketingový žvást od PR oddělení Warner Bros., který se snaží zalíbit tím, že jde s veřejným míněním (hry podle filmů jsou sh*t, nikdo je nemá rád a my to víme a tím pádem je nepodporujeme...)

    Jakkoli shitózní jsou, pořád si myslím, že hry podle největších holywoodských trháků si na sebe určitě vydělají (pokud nemají přimou konkurenci jako zde zmiňovaný Batman), tudíž se filmovým studiům vyplatí je vytvářet.

    A my, seriózní hráči, zkoukneme gameplay, maximálně přečteme recenzi a ohrneme nos - a to je od nás taky očekáváno, nejsme cílová skupina.

    Osobně i přes jejich shitóznost filmové hry podporuji, protože se mezi nimi občas vynoří něco fajnového (Wolverine).
    • A ještě Rattatouile byl velmi povedený!

      Osobně mi připadá, že když se hra drží filmu jen prostředím a postavami, kolikrát vznikne fakt dobrá hra(zrovna Batman je vhodný příklad). Zato když se snaží převést děj filmu do hry dopadá to poměrně tragicky.
      • MishKonn
        No, hlavním neduhem u těchto her je nutnost hru vydat nejpozději v datu premiéry filmu...pokud tohle hra nedělá, je většinou okay (např. James Bond Blood Stone).

        U toho Batmana bych tolik nesouhlasil, jelikož ta hra je podle komiksu, nikoli filmů, ale to už je jen detail.
    • Arkham City aj Arkham Asylum sú vydané firmou Warner Bros. Interactive Entertainment, teda hry aj filmy sú od Warnerov, len sa líšia v tom ako uchopujú Batmanovskú značku.
      • MishKonn
        Tím lacinější PR žvást, aneb sami sobě konkurovat nechceme a nemůžeme, že - alespoň z toho vytáhneme, co to dá:)
        • Takze nejdriv to je ekonomicka sebevrazda a najednou si nechteji vytvaret konkurenci? Nesnaz se prosim z kazdeho vyroku vytvorit "PR zvast", sam sobe si pak protirecis a jediny zvasty jsou ty tvy...
          • MishKonn
            Opravdu? Kde si protiřečím? V úvodním postu je tou "ekonomickou sebevraždou" právě snaha konkurovat Arkham sérii. Po zjištění, že ji vydávají sami, píšu, že sami sobě ani konkurovat nemohou, a proto je to ještě lacinější PR žvást, protože ani nemuseli k oné opravdové konkurenci chodit.

            Tvůj výkřik se jen kvůli tomu, že neumíš číst, nebo nedokážeš pochopit, co píšu, míjí účinkem.

            A jeho celkové naladění je tak trošku útočné...trefil jsem se ti někde výstižně do Modern Warfare 3? Protože Activision je další taková firma, která moc ráda čas od času vyrukuje s PR o inteligenci houpacího koníka a já povětšinou náležitě reaguji :)
            • MishKonn
              Právě naopak, už druhý blb, co neumí číst.

              No, nemá cenu přesvědčovat někoho o tom, co je napsáno černé na bílém (nevím jak víc vysvětlit něco, co jsem už jednou naprosto logicky popsal).

              Ke smysluplnosti tvého komentu asi tolik, že poslední dvě hry z Batmanovského univerza nemají s filmy nic společného.
            • MisKonn je blb. Nepochopil clanek, zvanil nesmysly a neumi si to priznat.

              WB pochopl, ze hry a filmy jsou ruzna media a je s nimi potreba pracovat ruzne. Vyzkousel si to na Batmanovi a uspel. Ted o tom vydel zpravu. Blahopreji k prozreni a tesim se na dalsi skvele zpracovane hry.
            • MishKonn
              Takže jen neumíš číst a postuješ hate komenty jen tak, asi z tvé nátury.

              Good for you.

              A ne, jak vidno, na této informaci záleželo jen to, jak hodně slabé to PR sdělení je. K dosažení uvedeného závěru však potřeba nebyla.
            • Jestli ti to pripadalo utocne, tak to me moooc mrzi, ale vzdy me pobavi, jak lidi dokazi "zasvecene" komentovat produkty a vyroky spolecnosti, kdyz ani nevi jestli tu hru vydavali nebo ne. Presto, ze jsi nevedel nejpodstatnejsi informaci (kdo to vydaval) jsi schopny o nich cokoli prohlasovat.

              K poslednimu odstavci: CoD cokoli jsem nikdy nehral, takze nemam potrebu cist jejich prohlaseni a s nekym o nich "diskutovat"
    • ohledne Wolverina souhlasim a vlastne se vsim co si napsal souhlasim

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit