Hry, které po vydání dostaly nejlepší péči
-
Těch her je daleko víc. Třeba novější X (rebrith a 4) taky při vydání nebyly kdo ví co. Problém je, že ty hry dost často vyjdou ve stavu odpovídajícímu early accessu a teprve následné roky to vývojáři doladí. Otázka je jestli je to dobře nebo špatně. Osobně bych radši větší transparentnost, ale až na výjimky nekupuji hry hned jak vyjdou nicméně je to právě z tohoto důvodu. Z 90% si kupujete nedodělanou věc a ještě je dost velká šance, že vám par rozkousují obsah do DLC. Radši počkám nějaký čas a pak si koupím kompletní edici a hraju odladěnou hru, která není osekaná o obsah. Navíc se pak i vyhnu případným zklamání, kdy vyjde tak rozbitá hra, že už ji nejsou schopní dát dokupy.
-
Terraria. Ta začala jako skvělá a je stále zdokonalována.
-
-
Ten samý případ Stardew Valley.
-
-
Gwent ještě žije? Fíhá, to jsou mi novinky.
-
-
Nejen to, daří se mu velice dobře :) Imo je to mnohem lepší, než HS nebo TES: Legends.
-
-
Tak HS je mrtvá hra. Jako skoro vše od Blizzardu po jeho "spojení" s Activisionem.
SCII je mrtvý a jede jen ze setrvačnosti, Hots je mrtvé, HS je teď po patchi měnícím odměnový systém také zničený a valcovaný jinými karetními hrami. Wowko se možná ještě trochu drží, ale původní hráče ztratilo...o diablu ani nemluvím to už je mrtvé dávno.
Blizzard spojením zničil sám sebe a nové diablo bude propadák ovlivněný Activisionem. Nevěřím tomu nic ačkoliv bych si to hodně přál. Kupovat budu (jestli vůbec) až po tom co uvidím co to je zač.
-
-
-
Velmi dobře postaráno je i o paradoxí grand strategie, které uspějí při launchi :)
-
-
Nevím, jestli Grand strategie od Paradoxu jsou zrovna dobrým příkladem kvůli momentizaci. Když si to člověk chce zahrát v "plné palbě", tak musí vysolit několik stovek $$$ za všechna rozšíření. Trochu drahá sranda.
-
-
Zrovna za hry od Paradoxu nemám problém dát peníze. Jasně, také si rád počkám třeba na 50% slevu, ale zrovna tihle tvůrci dělají kvalitní hry na stovky až tisíce hodin zábavy.
Těžko bych jmenoval firmu, která dělá lepší strategie než Paradox.
-
nebo počkat až se blíží konec dílu a doufat, že to zase dají na Humble bundle. Takhle se mi podařilo pořídit komplet CK2, Cities a EU4.
-
-
-
Už mě moc nebaví, jak se pořád chválí No man sky za tu následnou péči. Já hrál day one verzi 40 hodin, neskutečně jsem se bavil. Pak jsem dal pár měsíců pauzu, chtěl si zahrát od začátku znova a už mě to nechytlo. Tolik změn, tolik složitějších systémů, nový materiály, který nemůžu těžit , ale už je musím vyrobit.. Po těch updatech pro mě nehratelné. Zkoušel jsem několikrát, ale už je to pro mě jen to tech demo. (Nehraju singly, absolutně mi vyhoval ten asymetrický MP, kde člověk narazil maximálně na pojmenovanou planetu.)
Chápu, že v tomhle sem asi exot, ale nikoho nezajímá, že to všechno může být někomu i ke škodě :-/
-
-
Na subjektivní úrovni se samozřejmě dá souhlasit. Někomu můžou vyhovovat mechanismy tak, jak byly na počátku. Ale vzhledem k tomu, co ta hra měla představovat, a jak byla prezentována, je teď mnohem blíže tomu prezentovanému stavu. Takže je jsem rád, že na tom makají, a i když nejsem cílovka, fandím jim, že prostě nezavřeli krám a nevytřeli si s těmi, kteří jim dali důvěru, pr-del.
-
-
No, o tom v podstatě mluvím, ty nejsi cílovka a nehraješ .. já si to užíval maximálně a teď hrát nemůžu :D takže je to dobře? :D (jasný, pro mě ne, ale já sem v reálu procento, který si můžou dovolit ignorovat)
Vzhledem k té online složce si nicméně tu mou koupenou verzi zahrát už nikdy nemůžu. Teď už je to jiná hra a nejde spusit tak, jak byla.
-
-
No a nebavila tě ta původní verze převážně protože jsi na ni nahrál "jenom" 40 hodin ??
Původní verze trpěla právě tím, že tam po chvilce nebylo co dál dělat a hra se stávala velmi nudnou. Hráčům zabralo maximálně pár (desítek) hodin si všechno vyzkoušet a pak už všechno byla nekonečná repetice, která začala velmi rychle nudit. Je prostě možné, že jsi měl štěstí a přestal jsi hrát dřív než přišla ta kritická hranice, která začala velmi nudit.
-
-
Já si nemohu pomoct ale repetetivní to je i ted. A to šíleně. Po 70 hodinách už je to prostě jen o doleť na planetu oskenuj, něco natěž, něco vykopej. A takhle dál. Exosuity člověk má hned, skoro vše vylepšení od nanitu taky. Jediný co může je hledat poklady-hledat vraky lodí a opravovat a nebo někde stavět. A nebo flexit na vesmírný stanici a čekat na nějakou pěknou lod kterou changne. Jasný muže dělat daily mise kam se sem tam přihlásí i nějaký hráč. Ale to je většinou furt to samé takže když dva dny děláte neustále stejné questy nebo uplně stjený princip jen s jiným materiálem nebo zvířetem tak otřes.. Já tenhle žánr mám hodně rád, ale takovou repetetivnost jsem teda ještě nezažil a to vše kombinuje naprosto tupý soubojový systém který vlastně v té hře je jen do počtu. Takže prvních pár desítek hodin bomba pak? Otrava. A člověka to ani nebaví. Jediný co bych pochopil je třeba to stavění pod vodou to je super a nebo jen tak si prolétavat planety a kochat se. Ale to je stejně jen na chvíli a pak to člověka unudí. Jako oddechovku, ale pro mě si v tom nedovedu představit víc jak 70h.
-
-
tak si treba stahni nejakou starsi verzi a hraj offline, treba verzi z 2016 nebo z 2017 s prvnimi updaty.
-
-
Taky myslím. že jako původní kupující/vlastník hry, která už se v tehdejší podobě dnes nedá hrá,t má morální nárok si "zpirátit" nějakou starší verzi, která mu vyhovovala(pokud se dá tedy ještě najít)
-
-
No Man's Sky je na GoGu, ktery nabizi hrani her se starsim patchem. Takze by to melo byt mozne.
-
-
Reakce na příspěvek:
na gogu ale není hned od vydání, ale relativně nedávno, tak je otázka jak daleko lze ve verzích jít
-
-
-
-
-
-
-
Total War Warhammer :D <3 placený, ale já je moc rád motivuji.
Vem si moje penize!!!!!
-
Rainbow 6: Siege
-