Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jj, a ten princip je jeste starsi

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat

    1967, archaictejsi nez koncept samotnych konzoli
  • ahoj nevite někdo kde sou ukazani ti herci *16*
  • Já o tom vídám videa a články už možná půl roku. Na to, že je to originální IP a nevypadá hrozna nejpůsobivěji, je to celkem dost.
  • to mělo nějaký hype? Jsem tu hru zaregistroval asi před týdnem
  • Tak tyhle "hry" frčely na PC v první půlce devadesátých let.
  • I přes ten obrovský hype mě to moc nezaujalo. Nelineární děj a možnost permanentní smrti některých postav jsem sice chtěl vidět v hororové hře už dlouho, ale zbytek Until Dawn vypadá tak hrozně nudně a nezajímavě. Interaktivita je daleko nižší než v Heavy Rain nebo Life is Strange a opravdu to víc připomíná interaktivní film, kde zmáčknu tlačítko jednou za minutu. Všechny postavy v dosavadních ukázkách působily jako banda otravných dutohlavů s nulovým charisma. Budování hororové atmosféry a lekačky jsou zhruba na úrovni průměrné hollywoodské produkce před 10 lety (tedy příšerné) a zasazení a záporák zatím působí jak z nějakého nudného béčka.
  • aby ten trailer nebyl vic interaktivni, nez pak finalni QTE gameplay *1*
  • Jack1947
    Hype sem hajp tam... ale jo aspn nějaký ten neinteraktivní film na nové konzole... otázka je aby to bylo ještě zábavná. Tedy pokud to chce jít cestou Heavy rain, Beyond... uvidí se...

    Ten obrázek dost mimo ne? vždyt ani není ze hry nebo joo?
  • nightborne
    Titulní obrázek mi z nějakýho důvodu okamžitě připomněl Phantasmagorii =)).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit