Přejít na výpis diskuzí
Interiéry obrovských lodí jako bojiště na obrázcích ze střílečky Space Hulk: Deathwing
22.1.2016 | Adam Homola
22 příspěvků
-
První, co mě napadlo. TPS míjím obloukem, tohle naštěstí podle sceenů vypadá FPS:
http://spacehulk-deathwing.com/screenshots/spacehulk_deathwing-06.jpg -
ano, protože bojuje proti sobě rovným mariňákum chaosu... řadové gardisty/kultisty/orky atd bude kosit po tuctech, proto taky nosí tak badass brnění...
-
ten Eternal Crusade neni špatnej, tváří se to jako přeskinovaný Space Marine, ale je to o dost takičtější, samotný hráč bez squady nemá moc šanci, chce to spolupracovat, výdrž Mariňáků je spíš na úrovni tabletop 40k, než nějakých movie nebo book Marines, co sami postřílí půl armády, Mariňák co běží bez coveru přes otevřené prostranství se vypaří stejné rychle, jako ten ve stolní verzi *4*
-
naopak, pár obrovských prostorů, kde se začnou genestealeři valit z každé škvírky je potřeba jak sůl...
-
TPS, nebo FPS?
-
Tak na toto se těší neskutečně... w40k je pořádná sci-fi a potřebuje pořádnou hru, rádoby scifi slátaniny pro děcka vycházej pořád, temnou gamesu aby člověk snad naprogramoval sám... toto by mohla konečně být zase pecka, jen se nebát násilí a brutality...
-
Tak ony ty uzké uličky jsou ve skutečnosti hodně velké, jen Marinak v Terminatorské zbroji je velkej jak bitevní Tank.
-
jo no, i na takový lodi budou větší místnosti, můstek, hangáry, engine room atd, ale tak 90% budou stísněný prostory
-
aj v starom Space hulkovy boli velke priestory (na tu dobu), toto su nove obrazky, ked si pozres nejaky gameplay alebo ine zabery tak uvidis, ze su tam aj klasicke chodby.
-
No vidíš, neřikej že ten poslední obrázek kde se na něj řítí Genestealer v úzké chodbě nepůsobí mnohem atmosferičtěji než ten zbytek
-
http://image.noelshack.com/fichiers/2015/24/1433853072-spacehulk-deathwing-4.jpg
https://assets.vg247.com/current//2015/06/1433853015-spacehulk-deathwing-2.jpg -
Ani za trest..
-
možná je problém jen názvosloví, kdyby tomu neřikali Space Hulk, ale třeba 40k: The Shooter, bylo by to lepší *14*
-
To jo, ale na těch obrázcích u článku jich moc neni, teda spíš žádná, toto působí agorafobicky, což ke gotice a gotice ve 41. tisíciletí sice patří, ale neřekl bych, že do kosmických lodí, z různých knížek a kodexů z tohoto univerza jsem spíš nabyl dojmu, že lodi jsou samá úzká chodba, odkud by ses s rakví nevymotal. Pokud se ale bavíme o Black Templars, ti mají přímo Chapter monastery sídlo jako obří kosmickou loď, tam už bych takovéto prostory čekal, jenže tam by zas nepotřebovali pomoc od pár DA termosek, když by kolem bylo tisíc Templařů *4*
someone else: hraju alfu EC, ale ještě maj dost co vychytávat -
To ze tam jsou otevreny prostory prece jeste neznamena ze tam nebudou uzky chodby ne?
-
to si počkej na Eternal Crusade
-
to nebyly ani ty starý od EA, Space Hulk a úzký klaustrofobický chodby k sobě prostě patří, to už mohli rovnou dát i bitvy na planetách, když chtej boje ve velkejch otevřenejch prostorech
-
tohle není tahovka
-
No nevim, ta klaustrofobická atmosféra dělala u starých dílů hodně, toto je pravý opak
-
už se v těch válečných kladivech začínám ztrácet, ale na tohle se těším :D na tohle a Total war