Interní mail prý dokazuje, že Microsoft plánoval zničit PlayStation
-
Offtopic:
Vím, že existuje placená verze webu a free uživatelé musí nějakou tu reklamu přetrpět, ale aktuálně ve FullHD při čtení tohoto článku mám reklamní banner vlevo, vpravo, dole vysouvací a uprostřed obrazovky. Dokážu doslova vyscreenshotovat obrazovku, kde z webu nevidím zhola nic, pouze reklamy.
Není to už trochu přehnané?
-
-
Reklamy jsou součást života. Mě spíš vadí ty sotva funkční fotogalerie s fotkou 100x200 px a nefunkční navigací šipkama.
-
Nemluve o agresivni reklame ve videích, s minikrizeckem. Low tier sracka
-
-
Pokud to slyšení chtějí vyhrát tak proč tam chtějí Koticka? Kotick bude mluvit pod přísahou pravdu jedině když za ní dostane bonus.
-
Celkem by mě zajímalo, jak akvizice jednoho brandu tuctový stříleček může vystrnadit konkurenta z trhů, kde má cca 60-80 % podíl
-
-
Nebudeš vydávat na něj hry. Microsoft tu sice nabízí Sony a ostatním smlouvu na 10 let. Ale kolik těch těch za 10 let vyjde? A hlavně po 10 letech můžou říct tak čau máme splněno a teď budeme vydat je u nás. A pokud budou chtít hráči pokračovat ve svých oblíbených značkách budou muset přejít
-
-
Když se podívám na tom 20 neprodávanějších her v první půlce 2022, tak exkluzivních na konzole na xbox je 1 (lego starwars skywalker saga), na PS jsou 3 a na Nintendo je jich 8. Zdroj: https://gamerant.com/best-selling-video-games-2022-so-far/
Tak holt přejdou, ale pochybuju, že by někdo přecházel na jinou konzoli kvůli hře, kterou člověk dohraje za pár hodin. Navíc PS a Nintendo má řádově víc exkluzivních her než xbox. Jinak mě konzole netrápí, jedu pc master race, fůzi Activisionu jsem fandil, že bych měl víc her v rámci gamepass. -
-
Jenže to se zde bavíš o hrách které nikdy nevycházely jinde než na určité konzoly. Jenže co se stane když ze série která vycházela dříve všude najednou uděláš hru pouze pro jednu z těch konzoly. Hráči kteří jí hráli několik let v ní budou chtít pokračovat protože odehráli všechny předchozí díly. Jenže ty jim už nevyjdou na PlayStation ale jen na Xbox. Takový hráč pak nemá na výběr a musí přejít.
-
-
Nemusí, pochybuju, že hraje někdo pouze jednu hru, která jde dohrát v rámci jednotek hodin. Mají kromě toho víc možnosti
- najít si alternativní hru
- koupit si xbox jako sekundární konzoli
- koupit si k ps herní pc
- předplatit si na měsíc gamepass ultimate a dohrát to na čemkoli
- najít si alternativní hru
-
-
Promiň ale Blizzard má snad jen jednu hru? Ty se tu mluvíš o tom jak kdyby Blizzard bylo nějaké malé studio které má jednu značku. Tady se bavíme o jedné z největších herních společnostech. Já tu mluvím o celém Blizzardu ne jen o jedné hře. Prostě celá knihovna her Blizzardu by mohla z ničeho nic z PlayStationu zmizet. A ty tvoje možnosti tak k těm přistoupí možná tak 2z10 hráčů.
-
-
Reakce na příspěvek:
Takže říkáš, že kvůli CoD, Diablu a Overwatch (žádnou jinou silnou značku na konzole nemají) přestoupí z PS na Xbox 8 z 10 hráčů, co tyhle hry hraje?
-
-
Reakce na příspěvek:
Ano. Pro dost lidí značka znamená víc než to na čem to hrají. A pokud jsem hrál čtyři díly Diabla tak si budu chtít samozřejmě zahrát i ten další díl. (Tedy já ne). Nebudu hledat jinou podobnou hru. Chci Diablo.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ono je úplně jedno na čem hrají, ale drtivá většina lidí bude mít na ps i nějakou ps exklusivitu, ať už GT, GoW, Spidermana nebo Horizon a prostě nebudou chtít hrát Forzu, budou chtít hrát GT 😎. Tj vzhledem ke zpětné kompatibilitě her (na xbox si starý hry z ps nezahraje) možná tím dostane ms navíc max jednotky procent podílu na trhu
-
-
-
-
-
-
-
-
Jak tady někdo níž napsal, protože každé děcko chce mít nové CoD od rodičů.
Zkušenější hráči hrají lepší hry, ale teenageři jsou na tom jinak. Ty zajímá známá značka především. Proto je to taky každý rok jedna z nejprodávanějších her. A jestli ta hra nepůjde hrát na PS, tak to dost zamává s trhem v budoucnu.
-
Nejde jenom o střílečky, takové třeba WoW v rámci gamepass na pc/xboxu by hodně zamíchal kartami a to ani nemusí být o kusů prodaných xboxů, v tom MS imho nedožene Sony a Nintendo, ale jakožto služba může být bezkonkurenční.
-
protože ta střílečka patří každoročně mezi nejprodávanější a nejhranější hry a každý děcko chce mít platformu, kde si nový CoD zahraje....
-
-
A pak se borci v MS z toho snu probudili :D
-
-
Sony je oproti MS pidifirma. 118 miliard USD vs 2,48 bilionu USD.
-
-
Otázkou je, jestli má smysl porovnávat celé firmy nebo jen jejich herní divize.
-
-
-
Oh no!
Anyway...
-
to tvrdili s windows phone o iphonu také a jak to dopadlo!
-
Tak jako jo, každá společnost se snaží vlastně vystrnadit konkurenci. Je to logický. A Sony rozhodně není jak lilie. A asi je i dobře, že se hlídá, aby se njevětší společnosti nespojovaly. Příklad: spojí se řetězce supermarketů a všichni navýší ceny (to že se to občas děje tajnými dohodami, ponechme stranou). Asi nechceme, aby nějaký velký hráč pohltil většinu vlivu. Škodí to všem kromě té konkrétní společnosti.
No a teď kde je ta linie? Jako asi bych nerad, aby MS koupil Activision Blizzard. Ale kdo ví co bude.