Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • INTERPLAY ještě existuje ? *8* *8* *8*
    A co jako dělaj, kromě toho že zakazujou fanouškům, aby vytáhli jejich hry z bahna zapomění ?
    • * googles * Tak už to vim co dělaj. Dámy a pánové držte se INTERPLAY dělá BATTLECHESS. Wau.
  • Interplay 2014 : Od srá.ů v kravatách pro s.áče na burze . Škoda že jim připomenul další frančízu ,kterou budou s největší pravděpodobností chtít náležitě podojit . Buď jak buď Paralax software se už do dějin zapsali a když bude porod ve výsledku úspěšný mohou fandové přijmout změnu jména tak klidně jako v případě Operace Flashpoint
  • Zagro
    Co pořád mají někteří s obtížností? Zkoušeli to páni redaktoři vůbec hrát tehdy v mulťáku? Tam se teprve projevila pravá obtížnost a kdo a jak umí zacházet s pohybem lodi. Nutností bylo přemapování skoro všech kláves + samozřejmě v kombinaci s myší. Pak se dala loď nádherně ovládat a dělat s ní psí kusy. Dost mi to připomíná přístup ke hrám jako je Quake a podobným. Všechno se zdá, že je to moc HC a porazit bota na nightmare 40-0 přece nemůže být možný. A přitom je to tak izi, pokud tomu člověk věnuje čas, vše si řádně upraví (cfg) a aspoň trochu vysleduje mapu a itemy. Tohle podobný tehdy platilo i pro Descenta. Pak se stávají situace, kdy enemy ani neví, odkud to přišlo a přitom si o sobě myslel, jakej je strašnej masér. Mimochodem takových vás je tady většina ;)
    • A kdo chce mulťák? Deathmatch a jeho variace byla vždycky zábava jen pro jistou skupinu lidí.

      Dle mýho názoru Descent na vyšších obtížnostech byla opravdu těžká hra. Kdyby to dneska vydali s tím prašivým konzolovým checkpoint systémem tak by to bylo fakt na posrání.
      • Zagro
        Mulťák chce každej, kdo danou hru ovládne natolik, že už pro něj není singl výzvou. Obvzláště ve hrách jako je Descent, kde nikdy moc o příběh nešlo. Pokud člověk pomine těch pár řádků textu, které se tam čirou náhodou dostaly, aby se neřeklo, tak je to čistá akce a taky proto tam multiplayer byl.
    • Podle mne by si te dal nightmare bot ke svacine podle tech kecu. Nemas na to pokoru bejt skutecne dobrej.
      • Zagro
        Pokoru po letech pozorování stejnejch lam, jako jsi ty, to člověk vzdá :) Mimochodem to, že mám pravdu potvrzuje i to, že nemáš šajnu o qlranks. Pak bys nepsal takový nesmysly.
      • del0
        Boti na Nightmare jsou pro děti... *15*
        • Zagro
          Lidi jsou prostě líný se dopracovat někam dál a je jedno, že se jedná jen o hry. Když jsem uviděl první frag movie z quaka a co tam ti kluci uměj, tak jsem okamžitě přestal hrát CS1.5 a začal pilovat Quaka. Není těžší fps hra, ale tobě to psát nemusím ;)
          • del0
            *5*
    • ty už nemáš žádný vlastní život.
      • Zagro
        Ty toho tak víš. Co takhle se raděj vyjádřit k tématu?
    • kostejnesmrtelny
      upravý *15* *15* *15*
      • Zagro
        Doufám, že tě ta chyba nepohoršila natolik, abys dokázal pochopit pointu a případně napsal svůj názor. To, že si svým komentářem vysloužím mínus a podobně laciný komentáře, jako byl ten tvůj, jsem samozřejmě čekal. Ono co jinýho, když je vás tady takovejch většina ;)
    • izi *15* *15* *15*
      • Zagro
        To bylo samozřejmě naschvál ... Ale tak snad to v tomhle případě bylo dostatečně jasný.
      • del0
        izi © Quake3 *15*
  • héj na tohle si pamatuju, to jsem hrál. to už je ale hodně dávno ... *1*
  • Super *5*
  • del0
    Držim palce. Interplay (resp. to směšný torzo, co z něho zbylo) ať jde do háje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit