Přejít na výpis diskuzí

Into the Breach - recenze

9.3.2018 19:08
Mars Vertigo 55 příspěvků

V blíže neurčité budoucnosti má Země zase pořádný malér. Jako by nestačilo, že se kvůli neustále stoupajícím hladinám oceánů drží zlomek lidstva již jen na hrstce ostrovních oblastí, ale ještě ke všemu se na scéně objevuje emzácký Vek rozhodnutý lidské utrpení završit. Naštěstí se ještě o kus dál v...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Perfektní hra. Ta hudba!!! To je snad na tom celém nejlepší. Tvoří navíc krásnou atmosféru. A ta grafika? Nádhera. Vše je tak minimalistické, jednoduché a čisté a přitom to spolu tak krásně pasuje a funguje. Zpočátku jsem se pěkně zapotil, teď už si troufám i na medium. Hard mě moc neláká. Je mi líto timeline nedojet. :-) Jen mi přijde, že některé squady nejsou zrovna moc dobré. A když si namícháte svůj, tak za něj nedostáváte medaile a mince, takže nekoupíte další, což jsem zjistil až po jedné těžké timeline. Bohužel asi nebudu mít nervy hru dohrát tak, abych získal tajný squad. Má ho někdo? Je dobrej? :D
    • nic moc, jsou to takovy zakladni hmyzaci (i kdyz v ramci lore neco jako hmyzoboti myslim)

      na to, ze nasbirat vsechny medaile je docela fuska, az trapnej squad
  • Ta hra je genialni! Krizenec mezi sachem a Incubation (kdo pamatuje :) ). Nekomu se nemusi libit grafika (mne vubec neva), ale kdo u her rad trosku premysli pro toho je to 10/10.
  • Na to, jak je to "jednoduchý", tak je to velice zábavný.
  • chtel bych vyvratil jednu poveru, ze tam je mensi vliv rng nez ve ftl

    ono na easy a normal stihate veky zabijet, i kdyz neplnite vsechny ukoly, ale na hard jaksi uz ne

    a kdyz vam pak nepristane za prvni dva ostrovy zadnej pod, jako se mi prave stalo, je vymleto, jindy vam hned v prvni misi spadne pod s hrdinou, co muze mit peknou abilitu a jeste +1 reactor, a dikhy nemu pak sbirate odmeny a muzete to dohrat

    na hard je to vicemene jenom o rng, nektery sestavy mechu jsou bez rychlyho podu uplne v haji, a i tem lepsim nahoda pri rozestaveni veku na zacatku dokaze v jeidny misi utnout tipec

    vlastne je to jako v ftl, easy po najeti hry opravdu lehka, normal pri dokonaly znalosti taky pohoda, na hard muzete delat jenom nejlepsi kroky a stejne vas rng semele
  • Tak jsem tomu dal sanci a podival se na jednu epizodu na YT. Grafika ma jiste kouzlo ale ten kombat mi prijde na pomery tahovek dosti stisneny (odehrava se na plose jeste o polovinu mensi nez sachovnice) a celkove divny a komplikovany s minimem moznosti.
    pozn.: jsem kovanej tahovkar a hraju i sach
    • Ses podival jo? No ja si to koupil a hraju to porad :) Ujasni si prosim rozmer sachovnice, a vubec nemel blbosti.
      • nebo to bere tak, ze cast sachovnice je osazena prekazkama
        • 1. vetsina prekazek jako hory se da znicit.
          2. elementy co se maji chranit se naopak znicit nemaji (ale daji)
          3.je to fakt 8x8, i kdyz bych po nejakem to case hrani uvital trosicku vetsi mapu - to by ovsem musel nasledovat rebalanc schopnosti vsech squadu.
          • jestli nicis prekazky, tak ses asi daleko nedostal :D

            to jde akorat s tim kyselinometem bez negativniho vlivu na bojiste, kdyz jsem hledal ty emzaky z ftl, sotva kdy jsem se k tomu dostal
    • Tech poli je 8x8 takze to sachovnici primo odpovida. K tomu mas 24 odlisnych mechu o trech zakladnich tridach takze 8 na kazdou. K tomu si pripocitej minimalni zasah RNG a tri urovne obtiznosti. Pokud to dohrajes za 2hodky s prstem v nose na tezkou anebo i normalni obtiznost, pak gratulace, pravedepodobne je tvoje ELO daleko za hranici 2K a tady asi fakt nenajdes moc vyzvy. Ja jsem taky sachista a tahovkar, a zrovna tady si uzivam tahove orgie jako uz dlouho ne. Ten minimalismus je totiz velmi zdanlivy a zradny. Dej tomu sanci a tim nemyslim YT! Verim, ze pokud te tenhle zanr bere jak rikas, hra te capne ;)
  • takovou dobu hrani to nema pokud to nebudes chtit prolitnout ve stylu fallouta za 2h.
    Ale i tak je to kratky to je pravda. Pritom co jim brani u obou her nastavit mapy a jede se dal?
  • Je to celkem fajn, ale doba hrani kolem 2,5h je málo. Chtělo by to delší a více RPG prvků.
    • Fakt jo? Dohral jsi to s prvni squadrou za 2,5 hod? Proste lzes. No kdyby jsi mel nahodou pravdu a skutecne to tak rychle dojel, tak je to jako bys dohral sachovou partii a rekl bys ze jsi dohral sachy.
  • tohle je účelově hnusné i retro pixeart může být pěkný Hyper Light Drifter, tohle je účelově odporné.
    • Proč pořád lidi bečíte? Stejně byste to nehráli i v lepší grafice, protože je to na vás moc složité, tak běžte plivat někam do diskuze pod pixelart pexeso.
      • to nejsou lidi, jen jeden multitroll
        • ty? konečně ses přiznal uber trolle
  • Chtěl jsem se původně rozepsat, ale PROČ bych to dělal? Kdo zná unikátní hratelnost a přenádhernou pixelatou grafiku FTL, ten bude u Into the Breach mlaskat spokojeností jako prase! *12* Taktické orgie, svižná hra, zabiják Gwentu! :-) Naprosto úžasná záležitost a nebezpečný žrout času.
    • Nevím jestli hratelnost založená na tom, že hráč bojuje proti splašenému generátoru událostí, kterému chybí nějaká vyšší propojenost je unikátní :)
  • Je potreba si uvedomit ze hru s uplne stejnou herni naplni a hratelnosti jde udelat i v lepsim grafickem kabatku, mame rok 2018, skutecne to jde !
    • Napadá mě že takhle asi uvažovali třeba producenti filmového Hurvínka. Máme rok 2017, dřevěný loutky na nitkách jsou dnes už trapný, uděláme to v cool CGI grafice, která spolkne dvě třetiny rozpočtu, takže nebudeme mít na kvalitní scénáristy, ale to nevadí, protože forma je přece mnohem důležitější než obsah!
      • Co to prevracis nekam do debilna clovece? jasne jsem napsal ze se stejnou hratelnosti, tedy uplne to same jen hezci. tedy polopate, CGI hurvinek se stejne dobrymi scenaristy jako na tech nitkach..
        • Polopatě. U indie studia s pět a půl lidma by to znamenalo že by se museli přeorientovat na management x-desítek zaměstnanců co by dělali grafiku a mechaniky, management x-milonového rozpočtu který by se kvůli tomu musel navýšit, atd. místo aby se věnovali především vymakaným herním mechanikám, na kterých tahle hra stojí a (ne)padá.
        • Huh? Proč chodit na Brangha a Královskou Shakespearovskou společnost když to můžu vidět od Apatowa v kině...
    • Zive si dovedu predstavit ten lepsi grafickej kabatek. Dekuju nechci, tohle se mi naopak hodne libi.
    • Proč? Mě ta grafika uchvátila.
    • I za stejnou cenu? *4*
      • Proc si nepriplatit za kvalitnejsi zpracovani. Myslim ze by s tim vetsina lidi nemela problem. Pirati to ukradnou tak jako tak.
        • Víc peněz = větší riziko. Kdyby do toho investovali trojnásobek, znamená to, že by i prodeje byly třikrát takové?
        • Zda se mi ze cena tehle hry je cista zlodejina.
        • To jak ta hra vypadá, neni otázka peněz. Autoři to takhle prostě mají rádi a spousta jejich fanoušků taky... Ne každej dělá hry pro masy a pro největší zisk... deal with it...
      • Za 15 € tohle? Kde zijes.
        • Ve světě, kde má tahle hra 90 průměr z recenzí. Za 15€ docela ok. Řekl bych, že to dalo víc práce, než kdejakej aaa remaster s unlocknutým fps a lepšíma texturama za 60...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit