Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hybnout u tohoto prehravace jezdcem u zvuku je teda umeni zvlast ve full screenu
    • Njn UX obvykle delaji nejvetsi retardi trpici Dunning-Kruger efektem.
  • Zatím to vypadá přehledně a použitelně, po starých a nových falloutech to bude příjemná změna k lepšímu *4*
    • Staré Fallouty měli inv grafické, nové, textové podle vzoru Oblivionu, ale použitelné a přehledné mi připadali vždy. Nemohu se nezeptat. V čem byli tak malo použitelné a nepřehledné?
      • No trochu nepřehledné to občas bylo, ale nechtěl sem rýpat do falloutu s tím sem taky problém neměl, jen mi připadá, že je to tady řešeno lépe. Nic víc. *4*
  • Grandhalf
    Hmmmm, pěkné to je *14*
  • kejo
    nie je ta M16 nejako prilis velka v pomere ku cloveku?
    • Gordar
      Tahle hra si nehraje na reálné proporce. Má to výraznou stylizaci.
      • Kein
        Díky té "výrazné stylizaci" si ji patrně nezahraju. Nesnáším to. Škoda.
        • Patrně mi to nepřísluší, ale dovolil bych si ti dát jednu radu. Zkus se přes tento jeden problém přenést a hru zkusit. Bude to těžké, ale máš poměrně reálnou šanci že nakonec nebudeš litovat. Mluvím z vlastní zkušenosti.
      • Nebo tak.
    • Je, ale asi by to vypadalo moc malé navíc po radioaktivním ozáření se všechno zvětší, když můžou brouci proč ne zbraně *1*
  • Kozy
    Ty zbraně opravdu, ale opravdu nejsou hezké.
  • Kein
    No, tak teda, musím říct, že jakmile jsem viděl toho prvního panáka oblečeného jako mexikánského muzikanta a M16 velkou jako kyj, nemluvě o odstřelovačce, která je větší než postava, tak mě na tuhle hru pomalu přechází chuť...A tak moc jsem chtěl, ať to nemá komiksovou stylizaci...škoda. Zatím, co první video se mi vcelku líbilo, tohle mě dost brutálním způsobem odrazuje. Kéž by ty zbraně alespoň trochu zmenšili... *13*

    Samotný inventář řešený seznamem taky moc nemusím, ale budiž. Ovšem ta stylizace mi přijde příšerná. A taky nejsem moc velký fanda inventářů přes celou obrazovku.
    • Tvůrci na fóru říkali, že u tohoto typu her se modely zbraní musejí zvětšovat aby vypadaly při pohledu z dálky normálně. Není to tedy žádnou stylizací.
      • Kein
        Tvůrci by si asi měli zahrát Fallout Tactics, když se na něj tak odvolávají a při té příležitosti se podívat jak vypadá opravdu dobrá "stylizace".

        http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20060612120312/fallout/images/3/3b/EA_Walk.gif
        • Tobě se nelíbí větší zbraně, ale obrovský brnění a nárameníky jsou v pořádku?
          • Kein
            To brnění je chemický, obrněný skafandr, čili, že bude větší, než tričko, se dá pochopit a s trochou fantazie i logicky zdůvodnit. Takže ano, je mi více po chuti nějakým způsobem ztvárněné fiktivní brnění, nežli přerostlé reálné zbraně z Toy Story. Tak, jak byl vytvořen equip ve Fallout Tactics, tak podobně by měl, podle mě, vypadat i equip ve Wastelandu.

            Nicméně to hlavní co, jsem chtěl tím obrázkem říct, je to, že argument vývojářů, že ty zbraně tak veliké být musí, aby šli z dálky poznat, je docela irelevantní, když FT, na který se tak honosně odvolávají, žádnou takto přehnanou stylizaci nepotřeboval.
    • Pokud sem to pochopil správně tak si budeš moct vybrat postavy do party, nelíbí mexikán, neber ho (já ho teda brát nebudu) *15*

      A je to takový duchovní nástupce falloutu (nebo předchůdce, nebo jak to vlastně je) tak k tomu komixový vzhled patří.
      • Kein
        Nu já nevím, ale Fallout 1 a 2 na mě moc komiksově teda nepůsobil, a že jsem se ho nahrál.
        • Kinet1c
          prezrad my co je na tejto hre komiksoveho, snad nemyslis, obrazky na ktorych je vybava ? to povazujes za komiks, a ked si dobre pocuval, chlapik sa zmieni o tom, ze toto nie je finalna podoba, este na tom pracuju, nakoniec to cele moze byt ine, naposledy som podobny prevrat videl v hre path of exile, kde v CB bolo vyriesene cestovanie portalmi tak, ze si mal zoznam lokacii a jednotlive akty, v OB je to uz uplne inak a aj ku koncu CB tomu tak bolo, prerobili cestovanie aj vlastne questy na jednu mapu na ktorej mas jednotlive destinacie vyznacene, takze to ze tu to zatial vyzera takto nemusi mat finalna podoba presne toto a ten mexicky emigrant je ok, to je si myslim tak ci tak pre paradu, neverim ze by to bolo naozaj, a ked ano tak je to pre urcite typy ludi ktory maju radi kus extravagantne typy hrdinov ako je prave ten sobreroman, takze zatial som zistil z tvojich vyjadreni akoze sa ti to nejak cim viac tym menej paci, ved hej, je to tvoj nazor na vec, osobne, videl som prve video a to my ukazalo co som chcel vidiet, inventar je lahsie prerobit ako celu hru, takze ked je vada iba v malickostiach ako je inventar, ten sa si myslim da prerobit podstatne lahsie ako cely koncept hry, nechcel by som aby zacali na novo, kedze sa na tuto hru velmi tesim a cakat dalsie mesiace nanovo sa my uz nechce. Tym nechcem povedat, ze beriem hocjaky smejd, ale v tomto pripade my to smejdom nepripada a ked je komix brane iba ztoho hladiska, ze namiesto 3D vzhladu zbrani v inv, mas iba 2D nieco a nasledne horna cast inv je usposobena zobrazenia tej zbrane v inv, tak si clovek co dokaze asi tolerovat velmi male mnozstvo toho co sa mu nepaci, asi.
    • Daleko prisernejsi je tvoje neovladani rodneho jazyka a hloupe pouzivani pojmu stylizace a taky se kvuli tomu svet nezbori. Ta hra je uplne v poradku, vypada fantasticky a prekonava moje ocekavani. Je to titul s nizkymi naklady a odkazem do minulosti. Libit se ti to nemusi, ale to jeste neznamena, ze je to spatne a priserne. Chybu hledej u sebe.
      • Kein
        Omlouvám se za svůj názor. Okamžitě přehodnotím všechny své názory tak, aby se ti co nejvíce líbily. Taktéž zkvalitním své ovládání rodného jazyka, aby dosáhl kvalit toho tvého.
        • Nejsi hanen za nazor, ale jeho formu a projev nevhodne sebestredne netolerance. Takovou si zaslouzi mozna nejaky hloupy blb, nikoli lide, kteri se snazi a je za nimi spousta kvalitni prace. I kdyz tobe osobne treba zrovna nevyhovuje. Nikdo ti nerika, ze se ti to musi libit, jak sis pri sve urazene jesitnosti vylozil, ale ze mas zachovavat uctu k cizi kvalitni praci.
          • Kein
            Naopak. přečti si znova můj příspěvek, kde se vyjadřuji v "Ich formě" a pak ten svůj, kde nám představuješ svou ultimátní a jedinou "správnou" pravdu a ještě k tomu s urážlivým podtextem. A pak znova zadumej nad formou.
            • Kein
              Jejdanasek: Je zvláštní, že reaguješ na příspěvek, který byl napsán jako reakce na úplně jiný příspěvek a !hlavně! až po tom tvém. Aby nedošlo k dalšímu omylu. Reagoval si původně na tento můj příspěvek:

              "No, tak teda, musím říct, že jakmile jsem viděl toho prvního panáka oblečeného jako mexikánského muzikanta a M16 velkou jako kyj, nemluvě o odstřelovačce, která je větší než postava, tak mě na tuhle hru pomalu přechází chuť...A tak moc jsem chtěl, ať to nemá komiksovou stylizaci...škoda. Zatím, co první video se mi vcelku líbilo, tohle mě dost brutálním způsobem odrazuje. Kéž by ty zbraně alespoň trochu zmenšili... Samotný inventář řešený seznamem taky moc nemusím, ale budiž. Ovšem ta stylizace mi přijde příšerná. A taky nejsem moc velký fanda inventářů přes celou obrazovku."

              ...poznáš to tak, že když najedeš na ten svůj, tak se ti ten můj červeně zvýrazní, pokud tedy nechápeš šipky.

              A tak bych tedy prosil; Jaká nevhodná forma tedy zavládla v tomto příspěvku? A především, kde vidíš onu sebestřednou netoleranci.

              btw.: Kdyby si také mohl zmínit, jaké mám problémy s vyjadřováním, abych se do příště polepšil.
            • Obvious: obavam se, ze jsi nepochopil smysl meho sdeleni. Nepsal jsem nic v tom smyslu, ze nesmi vyjadrit svuj nazor.
            • "je to zkratka hnusny" je vskutku vynikajici ich forma oceneni toho nesmirneho usili, ktere za tou hrou stoji.

              Moje jednani s tebou odpovide tve urovni. Zatimco za vyvojari, ktere tak lehce odsuzujes a urazis jejich dilo, stoji kus poctive prace, ty mas jen blbe kecy, neumis se poradne ani vyjadrovat. Chtel bys, aby na tebe byly brany ohledy a sam zadne nemas.
            • Jejdasek stejne jako Saskoslav znamy svou jedinou a spravnou pravdou. Ten jeho argument proc nesmis rict ze se ti neco nelibi tomu dava spravny riz. *3*
    • Kdyby byla stylizace 2D, bylo by to o 60% lepší. Tady se ukazuje lacinost 3D v plné kráse.
      • Kein
        Nemyslím si, že za to může 3D. Je to jen zkrátka hnusný.
        • Paulcz
          hmm mohlo by to vypadat více jako původní Fallouti
  • no uvidime....ta cast kde se vypisuji itemy mi prijde trochu mala
    • jo a nevsiml jsem si, ale rekl bych, ze to nedokaze porovnavat statistiky itemu ktery pouzivas a toho na ktery ukazujes v inventari
      • No tohle je kickstarterovy projekt, takze pokud se lidi ozvou ze jim to tam chybi tak se to do hry zabuduje. A pokud to vetsina nepotrebuje, tak to tam nebude. Izi ;-)
      • snad si par cisiel zapamatas, nechcel by si nahodou aj aby sila bola udavana ciarou? tato hra by mala byt aspon trosku hardcore, nezabudni
        • hmm.. tím, že tam nebude porovnání itemů a ukazatel síly daného itemu se ta hra určitě stane hardcore no *1*
          • dalsi co ma problem si zapamatat 3 ciselka,... vivat mainstream, sparchantenych hier mate kvantum, nechcite aby bola sparchantela aj ta, ktoru som podporil
            • ved take nieco tam mas, ukazovatelom prejdes na armor alebo zbran ktore mas oblecene, uvidis statistiky, a potom rolujes v tych ktore mas v batohu, myslim ze sa to bude dat zvladnut :)
            • jaky ukazovatel sily zbrane ? ja chci videt ze mam v ruce pusku XY co ma 21dmg 23presnost 33 vahu a 15neco a posbiram po boji 3 pusky a kazda bude mit ty vlastnosti trochu jine, navic budu mit 7 postav a kazda bude mi t v ruce jinou zbran a kdo vi jestli ty zbrane jeste nepujdou ruzne upgr. .... a to same se tyka armoru. A potrebuju ty zbrane a armor prehledne porovnat bez preklikavani a rolovani v inventari.

              OK treba v te hre bude jen par typu zbrani a bude jasne ktera z nich je lepsi a hned ji nasadim, ale taky tam muze byt tuna typu zbrani ruzne vylepsenych + ruzne poskozenych a v tu chvili to zacina byt celkem opruz
            • tie, ktore opisujes
              preco by ti hra mala dat nieco len tak zadarmo? aby si si tie statistiky zbrani nenastudoval?
              jasne, budes mat 7 zbrani, ktore napr ziskas po nejakom tvrdom boji, alebo odomknes nejaku truhlicu, etc. otvoris inventar a jednym klikom zistis, ano 6 pusiek, 5 mozes zahodit, jedna je uber. alebo si kazdu pozries, kazda bude mat svoje silne a slabe stranky, a ziadna nebude na vyhodenie. a bude zalezat na tebe, aky styl boja preferujes, a ktoru si podla silnych a slabych stranok vyberies

              co ti jeden blby ukazovatel sily zbrane urcite nepomoze, kapist?
            • jake zlahcujuce ?
            • evidentne to ludom, ktori tuto hru backovali, tieto zlahcujuce veci nechybaju
            • Proboha lidi začněte oddělovat přístupnost od obtížnosti. Nemožnost porovnávání předmětů hru nijak neztíží jen dělá hru hůře ovladatelnou. Určitě si dokážeš představit situaci kdy máš v inventáři 6 zbraní a musíš pořád přejíždět z jedné na druhou, abys je mohl porovnat.
  • promitac
    z predosleho videa kore uz bolo ukazane pred dost dlhou dobou, sa to nezmenilo ani o fň, a vyzera to strasne. nenormlane natexturovane nastylizovane vsetko. Ako ok chcu to spravit v duchu povodneho falloutu, ale sorry uz je 2013.

    Ono sa to da spravit aj pekne, minimalisticky, viz nezpocetne UI do FOnline, napr moj oblubeny Pure Evil Interface.

    Dufam ze bude moznost si bud vybrat alebo vyrobit vlastny, pretoze to co tam predviedli je proste fail. *13*
  • Dajte tomu uz teraz 10/10 a uz o tejto skaredej indie s*cke viac nepiste...koho to zaujima v dnesnej dobe hier ako Last Light a Bioshock??
    • (Trol.diskuzni zo Slovenska)
    • vlastik.plaminek
      Zalez do díry a chcípni na mor.
    • Treba me to zajima daleko vic, nez oba zminene komercni tituly pro masy dohromady.
      • Na Pepu TITANA má na Games málokdo... Většinou mele dokola 3-4 komenty, které uplatňuje pod hrami, na které má tuze krátký rozum.

        Ale zpět k tématu: Nejprve Brazil pak tohle, dnešek je fajn.
    • Kokotek se vyblil *12*
  • Viktor_H
    Ty předměty mi přijdou malé a raději bych je měl už přímo jako detailní modely než v podstatě jen jako odkazy na fotky. V praxi, např. při větším množství zbraní, bude trochu vopruz se tím prohrabovat... Co mě ale nesedí nejvic je ta černo- žlutá kombinace...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit