Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mám v tom asi 45 hodin. SPOILER! Zachránil jsem Biffa, ale šutr si odnesl. Pozvánku do Refugee campu jsem ještě nevyužil a "čistím" mapu. Mám cca 9MIO dollarů, tři free MERC vojáky, který jsem vytrénoval na slušný zabijáky. (Vždycky jsem si najal někoho dobrýho třeba ve střelbě a učil a učil ty free.) No a teď mám slušný komando, kterýmu skoro nic neplatím. Je jen škoda, že už mi chybí jen zmíněný camp a pár "kostiček" v pravém horním rohu.. Snad vydají brzy nějaký DLC, protože tahle hra je pro mě překvapení dekády! Naprostej nářez! Kam se na to hrabe Baldur´s.

  • ravux

    "Například ve dvojce můžete mít najednou 32 žoldáků, každý má jinou zbraň + ještě jim můžete modem přidat ksichty slavnych hercu jako Arnold Stallone Vin diesel"

    Hele, ja treba muzu kazde rano vzit plato vajec a vymackat si je na hlavu a pak nahej behat po dvore a zpivat u toho pisnicky Michala Davida. Muzu. Ale chci to? Byla by to zabava? Bylo by to k necemu? Ne. Zkus to rozlisovat.

  • Strašně se na to těším :-) 

    Ale kdybych měl snít svůj sen, tak by byl o remaku JA 1...

  • Jo jde a zjistil jsem to asi pred hodinou, nahodnym procitanim jedne diskuze :D

  • Vytvořit si jednoho vlastního žoldáka přes IMP přece jde i ve trojce, ne?

  • Vzdyt v JA3 muzes mit zoldaku kolik jich nabizi databaze pokud je zaplatis....ale treba ja urcite nechci v JA boje 30v100.

    Me tam spis chybi moznost mit vlastniho vytvoreneho zoldaka.

    A potom mi vadi pribehove pasti, ktere ti muzou zruinovat dobre rozehranou hru....

  • To je ten mod 1.13. Přidává neuvěřitelné množství možností. Některé z nich fungují skvěle, jiné hůř a všechny je možné vypínat a zapínat dle libosti (v konfigurátoru mimo hru). Nicméně pořád je to boj na úplně placaté ploše s přízemními budovami a nějakými kameny a stromy. A základ mapy je taky pořád stejný. Je to super, ale ten více jak 20 let starý základ se prostě přehlédnout nedá.

    Uvidíme, co předvedou modeři s JA3.

  • Tohle ale JA2 taky neuměla, jsou to rozšíření, ne? A ty pravdědpodobně vyjdou i k JA3...

  • red.eagle.792197

    Ono je to těžké hodnotit tuhle hru. Pro někoho kdo nikdy nehrál dvojku to může být skvělá hra. Ale pro někoho kdo hrál a hraje jagged Alliance 2 1.13 i skvělá trojka v porovnání s druhým dílem působí jako laciná indie hra na mobil. Například ve dvojce můžete mít najednou 32 žoldáků, každý má jinou zbraň + ještě jim můžete modem přidat ksichty slavnych hercu jako Arnold Stallone Vin diesel a běžně zažijete bitvu kde proti vám na mapě stojí víc než sto nepřátel.

  • Snad na to vyjde mod, na % zasahu vysel  hoden rychle.

  • Zatím dobrý, trochu mi chybí funkce fire on my comand - rozestavím si žoldáky, každému určím cíl, vypálím, a pak můžeme pokračovat v tahovce :D nebo nepokračovat neboť právě padlo 5 zloduchů.

    No ale co, Ivan s MG42 to stejně vyřeší.

  • Jsem zvědav, už mám koupeno 🙂.

    Jedničku miluju. Chybí mi nějaký remaster. Vždycky jsem chtěl vidět jedničku v kabátku Deadly Games. Sice je Gold edition a má save i kdykoliv během souboje a ne jak kdysi v originální DOSovské verzi, kdy jsem hojně využíval Alt+Q a zálohoval quick save 🙂, ale jinak je to pořád stejné. Na super drahé nejlepší žoldáky prakticky nedosáhnete celou hru, nikde se nedá nic nakupovat a vylepšení střelby skrz různé překážky by taky chtělo přidat. Plus ideálně real-time pohyb v sektoru obsazeném nepřítelem a přepnutí do tahového modu, až na něj člověk narazí.

    Dvojku ani nemá cenu pitvat. To byla nirvána. A ještě s tvorbou vlastní postavy, létání vrtulníkem a samozřejmě Eliot.

    A další už nestojí za řeč. Ještě jsem ve výprodeji vzal JA: Rage a nebylo to úplně hrozné, ale děsně mi vadil ten neustálý boj s časem, sbírání chlastu pro Ivana, nejoblíbenější to postavu z jedničky.

    Tak doufám, že mě trojka nezklame. Radši mám klasický bodový systém ala UFO / JA 1 a 2 a ne ten nový z remasteru od Firaxis a ve trojce je snad něco podobného.

  • Pokud tě protivník vidí, tak jen tahy. Když se kolem něj jen plížíš, tak realtime s možností na tahy přepnout.

    Pauzovaný realtime mi u her, kde se primárně bojuje zdálky, taky vyhovuje, ale tady to vzali tradičně (což mi nijak nevadí).

  • Morraw

    Mě hodně bavilo Back in Action díky realtime s pauzou soubojům. Je to i tady nebo je vše čistě tahové?

  • HarY_cz

    neodolal jsem a hned jsem koupil. trochu mě odrazovalo to nezobrazování procentuální šance na zásah ale koukám, že autoři hned vydali jako mod možnost zapnutí procent i s vysvětlením proč je to standardně vypnuté. tak tomu říkám servis a naslouchání komunitě🙂

  • Inquisitor

    Koukal jsem na gameplay a jdu do toho. Skvěle propracované. Jasná koupě:) jenom ten čas, když je BG3 za rohem.

  • Vida, tipoval jsem, že recenzi bude dělat Pavel, jakožto nadšenec do JA.

  • No tak paráda, konečně! Díky za recenzi a zlepšení nálady🙂

  • jurb83

    HURA, konecne! Tesim sa jak kedysi, ked som na vianoce dostal JA2!

  • No paráda! Jedničku jsem nehrál, ale dvojka byla srdcovka. Včetně modů a fanouškovských kampaní jako Urban Chaos. Takže další "must play" do seznamu (bohužel je dlouhý).

    Pokud si to nepletu s namodovanou verzí, tak zóny pohybu (s možností střelby a bez ní), různé kryty (jen nebylo zřejmé, jak jsou dobré) a overwatch (automatický, když zbylo dost bodů) byly už ve dvojce a vlastně už i v prvním XCOMu.

    Nemožnost aspoň zhruba odhadnout pravděpodobnost zásahu byla zpočátku (pak to člověk dostal do ruky) otravná i v originále, ale tehdy se tak hry dělaly. Že to nejde aspoň volitelně zapnout, je trochu smutné, ale předpokládám, že to přidají mody (jako v originále).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit