Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • StanleyCZ
    Jéh! při pohledu na nespuštěné video se mi vybavil Fallout: Tactics.
    • Tactics byl s troškou dobré vůle ještě poměrně dobře hratelný, ale princip, kdy se hra stopne "naprogramují se" akce a pak tlačítkem play spustí mi nikdy nebyl po chuti.
      • StanleyCZ
        No, a mě se tenhle systém zrovna líbí. :D Ale v tactics jsem to moc nepoužíval, protože jsem měl nastavený real time a nebyl čas VATS použít.
        • plne suhlasim, prvy pohlad, Fallout: Tactics, bude tym ze som to dokoncil asi 10x, ja tu hru milujem, totok vyzera tez ok
        • Princip s pauzou je určitě reálnější protože obě strany jednají vlastně v tom samém okamžiku (resp. střílí zároveň a celkově se ovlivnují v reálnem čase) jen Turn Based Mode ma pro mě spíš nostalgickou hodnotu a navíc má trošku větší důraz na taktiku ... prostě šachy s kvéra ( BTW. děsivé přirovnání )
    • StanleyCZ
      Tedy teď mi to připomíná spíš Van Buren, ale první co mi naskočilo v hlavě byl Tactics.... každopádně to vypadá zajímavě. Hru budu sledovat :)
  • Hra jako taková zle nevypadá a i nový souboják se mi docela líbí, ale zatím má jednu obrovskou vadu a to, že autoři odstranili Fog of War. Naprosto nepochopitelné rozhodnutí, které se mi vůbec nelíbí a už je pár dní kvůli tomu na jejich fóru doslova a do písmene otravuju s tím, že jsou to pitomci a proč je napadlo odstranit FoW. Jediná kloudná věc, kterou jsem z nich dostal je, že FoW je jediný gameplay faktor, který v patchi MOŽNÁ dodají.
    • Tak to súhlasím, a vôbec nechápem, prečo proste nedali do nastavení možnosť FOW vypnúť (alebo by to mohlo byť defaultne vypnuté). Všetci by boli spokojní. Toto by si im mal navrhnúť *3* *1*
      • RavenHolm
        Dávno se stalo, ale prý to nejde:X
    • Odstranili to možná proto, že to byl nejjednodušší způsob, jak opravit rozbitou hratelnost.
      • Proč by měla být rozbitá? Původně FoW měli a šlo pryč hlavně, že prý hra byla místy moc těžká....ehm. Autoři tvrdí, že jsou fanoušci JA2, ale pochybuju, že jí hráli víc než pár hodin.
        • Tím, že to bylo moc těžké, to asi považovali za rozbité. Navíc nevím, co se pod pojmem "moc těžká" skrývá. Možná to, že to bylo o náhodě. Rozhodli se to udělat real-time, tím pádem už tohle samo o sobě značí, že se všechno okolo muselo měnit a přizpůsobovat. Udělat podobnou hru je jako puzzle, musíš si ohlídat tisíce kousků, aby do sebe správně zapadly. Pokud ti tam jeden dílek nesedí, tak buď změníš samotnej dílek (vypneš FoW) nebo předěláš dílky okolo.
          • RavenHolm
            No to je ono. FoW v té hře fungovalo a co jsem vymámil z autorů, tak i dobře. Jen to prý bylo těžké a nebyla to zábava, ale už vidím jaká bude zábava pozorovat jejich AI, když uvidím každý její krok. Spoustu taktických prvků odstraněním FoW jednoduše zabili a to se mi u JA nelíbí. Kdyby to nebylo JA, tak neřeknu ani slovo, ale....
  • vyzera to na velke prekvapenie velmi dobre...
  • Včera jsem konečně dojel JA2 1.13 s dbb modem na insane - tak počkám a uvidím jestli se tyhle dvě hry budou dát srovnat
    • Mechwarrior_bw
      neverím, že sa to bude dať zrovnať ale keby sa k tomu aspoň priblížili tak to bude super. JA2 patril k mojim srdcovkám ... Tuším si to po tých 13 rokov pustím znovu.
      • Jagged alliance 2 je jeden z nejlepších příkladů znovuhratelnosti. Navíc když se započítá široká modderská a fanouškovská základna, tak je ta hra téměř nesmrtelná.
  • Joo taky se mi původní systém líbil víc..ale něco mi říká že si zvyknu :)
    Hlavně aby se celková hratelnost a zážitek ze hry aspoň přiblížil JA2...
    • jak se to muze priblizit,kdyz je to temer neco jineho?
      zrovna jagged alliance delal zajimavy prave ten turn based system...co se asi stane,kdyz se vypusti? sracka...navic tady uz takove hry byly a jak dopadly...hrozne
      • Téměř u všech remaku se snaží autoři ty hry vylepšit oproti originálu, protože si myslí, že dané postupy dnes nemohou fungovat. Všechny pak totálně selžou právě kvůli těm "vylepšením".
  • No tak z tohodle sem mel malem orgasmus Na tohle cekam uz X let...az nekdo udela klasiku v novem havu s vylepsenyma moznostma. Juchuuu!!!! *14*
    • Tak sem přešel od orgasmu k nastvani...pac kdyz sem videl na Steamu cenu za kterou to tam nabizeji a to jeste v predprodejni sleve tak sem sel do kolen. Jako sorry ale cekla sem tak 10ecek ale 24ecek a to jeste ve sleve...sbohem :-)
    • fallout
      naprostý souhlas.... *3*
  • Harshday
    Nechci to vidět pesimisticky, ale kvalit JA2 to zřejmě ani zdaleka nedosáhne. Ale kdo ví, třebas tvůrci dokáží inovací překvapit. *4* Tak nebo tak, jdu do toho *1* .
  • Nový systém (ten s pauzou) je podle mě krok zpět, ale pokud tam bude arzenál jak se patři (300 zbraní, modifikace se neomezí na jednu optiku a jeden laserový zaměřovač, více druhů střeliva než AP a HP), hra bude brát v potaz vlivy počasí na střelbu i plížení, výbušniny budou navzájem reagovat a hodně dalších vychytávek z 1.13 tak bych si to dokázal představit jako poměrně dobrého nástupce JA2.
  • Škoda, ty "šachy s kvérama" jak píše JF byly pro mě ten důvod, proč mě JA takovým způsobem chytly a proč je považuju za jedny z nej her všech dob, prostě klasika. Když se začnou měnit principy který fungují, tak to nedopadá dobře. *7*
    • lipkozzi
      Pokial pride rec na "sachy s kverama" tak mna napadaju v prvom rade skor hry Incubation alebo Gorky 17.
  • Vitekb
    A představte si, že pokud si to předobjednáte ne Steamu, budete odměněni tak skvělými předměty jako je třeba maskovací bunda nebo dokonce i kevlarová helma. Kdo jiný vám něco takového nabídne? Chápete, kevlarová helma? To v jiných hrách prostě nenajde. Co bych dal za to, kdybych kevlarovou helmu dostal i k předobjednácve minulých dílů JA. Jak jen já bych kevlarovou helmu uvítal. Proč v té době nebyly tak skvělé nabídky?
    /sarkasmus

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit