Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Drom
    To máš do jisté míry pravdu. cca. větší polovinů všech hráčů WoW pochází z číny a pokud TOR nebude přeložen do čínštiny a nerozjede se obecně na asijském trhu, tak si o číslech WoW může nechat jen zdát. Na druhou stranu ale TOR nabízí věci, které můžou zaujmout úplně jinou skupinu hráčů, kteří doposud o MMO hry nejevili zájem. Myslím že se to bude pohybovat v miliónech, ale přes nějakých 5-6 se to nevyškrábe. Toť můj odhad.
  • Já zas od MMO očekávám komunitu. Nehraju WoW kvůli tomu, že je to dobrá hra. (Ba naopak špatná) Ale už to hraju kvůli těm lidem. To že si sednu k pc třeba pracuju a jen tak si snima pokecám na VT. Občas jedeme na nějakou kalbu. Pak někdy zas za raidíme. A děláme achievy.

    Nevim třeba prožívat nějaký příběhy společně online může bejt fajn. Ale pro mě by to asi nebylo. Když chci příběh, podívám se na film, nebo vemu knihu a nebo nějaký to RPG. Zas na druhou stranu jsem nikdy nebyl ten typ člověka co by si vzal RPG a hrál ho XX hodin. Jsem holt prostě na tu přímočarejší hratelnost. Lognu se dostanu co chci a jdu pryč. Něco jako droga:) Nechce se mi hodit v tý hře proležet a číst tam tuny textu. Možná opravdu tahle hra pro mě není.

    To nic nemění na tom, že chci aby měla úspěch:)
  • Ty si sám řekl, že grafika jako z Crysis 2. Já jsem nikdy neříkal, že se mi nelíbí. Jen mě to rozesmálo, i když Crysis nemusím nikdo to ani pro mě nebyla modla super grafiky tak tohle má kvalitativně daleko do Crysis. Sám jsem zastáncem toho aby šli hry směrem pryč od reality. Aby si vytvořili svojí grafickou podobu nějakou osobitost. Svojí architekturu. Svoje všechno.

    To levelování. To co povídáš se mi zdá jenom marketingový rečičky, jde o to do jaký míry budou mít svůj příběh svoje q. Nebude to jen prvních pár levelů? Pak se to spojí? Nebo to Bude až do konce? Třeba bude. Ale ve WoW to zas tak má každá rasa. Svojí úvodní lokaci svoje úvodní q i svůj příběh. (Sice ne koule rvoucí ale ty úvodní q pro starý rasy jsou 6 let staré. Nechci aby zas tady nikdo porovnával.) Když to bude komplet jiné od začátku do konce budu velice rád.

    K těm MD. To jsou questy co budou NEopakovatelné? Pokud budou (neopak.), tak je to v pořádku. Ale pokud to budou q opakovatelné tak mě to děsí, na papíře to vypadá fajn. Ale ve skutečnosti to bude pěkná otrava. Když to bude prvně viděno tak se dostaví "WOOW effect" a pak to bude spíš "honem rychle namačkat chci bejt temnej". Něco jako reputace. Bych řekl.
  • Do ToR nezapadne spousta lidí a proto nejspíš nebude ta hra tak úspěšná. Lidi nechtějí přemýšlet, ale chtějí si hrát, aby jim hra naservírovala všechno sama. Žádné velké tresty za smrti, risky, nic. A pokud bude ToR 'nevyvážený', jak je dneska s oblibou říkat, moc lidí si nenajde.
  • Ono nic neni tak zhave. Napriklad Rift vyjde za mesic a jeste taky porad neukazal co tam bude za endgame content ale ten kdo si hru zkusil a prosel dungy tak ma jistou predstavu o tom jak to bude vypadat.
    Co se tyka toho leveleni tak si myslim ze by to melo byt spise jako kotor nebo mass effect v multaku nez prave wow ale otazka je jak hodne bude otevreny svet vs instance protoze nektere veci proste v otevrenem svete jentak nejdou.
    Skipnout a hrat endgame? Tak pro ne tahle hra snad nebude. Uz ve wow me otravuje jak vetsina lidi ani neumi anglicky dost na to aby si q precetla (kvuli ukolu) natoz aby vedeli o co vlastne jde.
    Nekdo takovy do ToR podle me moc nezapadne protoze hra chce stavet prave na pribehu jako to delaji ostatni hry od Bioware.
  • Drom
    raidy: Ví se že tam budou, ale Bioware zatím reálnou ukázku neukázalo. Je to jejich politika, neukazují nic, co ve hře ještě není funkční, tak jak oni potřebují. Samozřejmě, že vývojáři nejsou nováčci vědí co dělají. Bioware si na začátku vývoje najalo spoustu odborníku a ikon MMO žánru, kteří stojí za Ultimou Online, pre-CU Star Wars Galaxies a spoustou dalších MMO her.

    Jestli hra uspěje je asi tak 50/50. Ale jedno je jisté. Je to první MMO, které přiláká i hráče čistě singleplayerů, kteří jsou zvyklí na jistou produkční úroveň - to má SWTOR přinést. K tomu přidej značku Star Wars a Bioware a základ je slušný.
  • Drom
    no fanboy... nemůžu říct, že bych se na vydání netěšil, ale zajímám se o MMO žánr obecně

    Ano, animace potřebují ještě hodně toho lazení a je to známý problém, ale tyhle věci se zlepšují až s časem. Zatím memí hra ani v betě a tyhle věci se dají vylepšit poměrně dost rychle.

    Grafika je věc čistě názoru. Může se líbit, nemusí se líbit, ale praxe prokázala, že méně náročná, stylizovaná a lehce "unikátní" grafcká podoba je v žánru úspěšnější než ta realistická.

    Levelování alta nebude nudný grind. Tady je SWTOR úplně n a jiné úrovni. Každá classa ve hře má svojí linku, své questy a svůj příběh. Nic se nebude opakovat.

    Multiplayer dialog - v jednoduchosti: skupina hráčů přijde k NPC, plnitel questu zahájí rozhovor a ostatní mají časový limit (vše se dá skipnout) a můžou se do konverzace připojit. Poté začne rozhovor formou filmové scény a každý hráč má možnost říct svou odpověď a na základě interního hlasování se dialog vede určitou cestou - z toho plynou pro každého hráče body do light side nebo dark side an základě jejich rozhodnutí (nikoli na finálním rozhodnutí skupiny) a finální rozhodnutí skupiny ovlivní quest.
  • Pan Drom je vysloveně fanboj, to jde vidět vidí to všechno úplně růžově. Začnu grafikou páč si řekl větu MMO na úrovni Crysis 2 a já jsem se polil kafem. Když se na to video podívám tak animace pohybu a těch útoků jsou strašné, vysloveně katastrofální. Kde kdo si stěžuje na WoW, že je jako omalovánky, zde máme snad ještě jasnější barvičky než ve WoW. Akorát mě je nějaká grafika ukradená.

    ANO dabing je skvělá věc, naprosto úžasná. Videa v instancích už moc ne. Stačí vidět jednou a už to skipujete co se dá.

    Co naplat, že se v q dá rozhodovat, užijete si to jen jednou a zapomenete (stejně většina lidí to chce hodit na max level a užívat si end game). Při levelování alta už to bude jen nutný grind. V Cataclysm jsou q super a hned se vám leveluje líp než dřív. Pokud tady budou q trochu záživnější ok, beru to. (Ale vemte potaz v to, že 0-60lvl ve wow je 6 let stará MMO, tady se nedá argumentovat nic proti).

    Naprosto nechápu "multiplayerové dialogy s NPC", mohl by si to nějak vysvětlit?
    Dále jak bude vypadat ten end game content, ty raidy, jak bude vypadat to složení raidů? Tohohle se nejvíce obávám. Bude to třeba super zážitek levelovat, super budou ty příběhy. Ale jestli tam nebude nic co dělat v end game. Tak to bude konec.

    Týhle hře přeju úspěch a to velký. Když se dva perou, třetí se směje. A ten třetí sme my hráči.
  • A dřív se tomu říkalo datadisky
  • Cau nejsi mimochodem Dromedar ? ze SWG.
  • Zayl
    Jo, samé řeči Morderone, na faktech to nic nemění. Nikdo se nehádá, jsi prostě jen další z řady který začne psát o něčem mimo, není schopný si to po sobě přečíst aby to vůbec šlo rozluštit a ještě k tomu motá hrušky a jablka. Probuď se ty, zoufalče. Jestli nemáš žaludek na internetovou diskuzi tak do ní nelez. Kdybych se choval jako ty, nemohl bych se tady bavit o ničem, protože bych to mazal po první reakci.
  • Morderon
    jo jasně za to ty obhajuješ bravurně, místo abys psal věcné věci tak jen píšeš jak je ti mě líto? co kdyby ses probral omg? podivej se co píšeš ty, jo radši sem to smazal a klidně si to ber že to neumím obhájit já bych to spíš nazval že se sem nechodim hádat a jestě s někym ..... jo taky ybch mohl napsat že tvoje názory sou jak ze 4 třídy ale nejsem chudák. - a taky sem to smazal protože byla chyba to psát
  • MrSanta
    Něco podobného tu už máš dneska v podobě různých DLC *5*
  • Možná protože je to totální kravina?
  • Zayl
    No bodejť by faktická data nechyběla když hra ještě nevyšla :) .

    Jde o to že značka jako Star Wars si zaslouží pravou revoluci. A pokud se to Bioware podaří, doufám že to předčí všechno co známe doposud. Koneckonců poněkud stojaté vody MMORPGs by zasloužily rozvířit.
  • Zayl
    Aneb když neumím obhájit svůj argument a jsem zbabělec, co udělám? Všechno to smažu. Bravo Morderone. Nikde tě neurážím, nauč se číst. *7*
  • blixak
    Vubec to nevadi, uz jsme to nalinkovali i do bleskovek..
  • Drom
    Ještě drobnost. Pokud máte zájem dozvědět se více o SWTOR, tak můžete tento pátek přijít na Pragoffest, kde od 18:00 mám přednášku na toto téma. Mimo toho tam bude i představovačka Dragon Age 2 (samozřejmě s hratelnou verzí na mnoha PC) a spousta zajímavých přednášek o hrách jak od Bioware, tak od jiných studií, vše zajišťuje EA Czech. Registrovat se můžete na webu: http://www.festivalfantazie.cz

    (pokud je toto bráno jako reklama, tak se omlouvám a můžete to smazat)
  • Drom
    Vidím, že to tu v komentářích překypuje názory, ale spoustě chybí faktická data. Možná to tak vyznívá z článku, ale většina tu píše úplně mimo mísu.

    Nejdříve pro vyjasnění. SWTOR je MMORPG a žádný singleplayer pane Poláček. Existuje již mnoho oficiálně potvrzených informací, že veškeré klasické MMO prvky jsou přítomny. Od PvP až po raidy. To že hra není hardcore groupovací jako např. everquest, neznamená, že nemá místo v žánru.

    Teď k samotným flashpointům. Flashpoint je instance jako v jiných klasických MMO hrách. Autoři nikdy netvrdili nic jiného. Ovšem s přítomnost filmových scén, multiplayerových dialogů a možnosti volby, což je v mnoha směrech dost inovativní a název flashpoint tím na to chce upozornit. Je to flashpoint příběhu, který v SWTOR bude hráč zažívat.

    Nakonec k originalitě. Originalita není vždy ideální volba, Pokud něco funguje, tak nemá smysl jít proti zdi a zkoušet to jinak. TOR má dabing, což je naprostá novinka a před jeho oznámením by se Vám každý vysmál, kdyby jste řekli, že chcete MMO takového rozsahu celé nadabované. Mám informace z první ruky od lidí, co jsou pravidelně zváni na všechny představovačky/demoukázky TORu a všichni se shodují, že vrátit se zpět k pouze textovým MMO je dost těžké. Aneb kdo nezažil, ten nepochopí. Dále tu máme prvky jako rozhodování se v dialozích, což skutečně ovlivní jak se quest bude odehrávat (viz Save the captain, kill the captain), naprosto nové multiplayer dialogy, kde více hráčů hovoří s NPC, využití společníků na úplně jiné úrovni než jen jako bezduché bojové pety, a v neposlední řadě 8 naprosto unikátních příběhů, které Vás provedou celou dobu levelování a po dohrání teprve několika z nich se Vám začnou odkrývat ty pravé věci ,které hýbou galaxií. Jestli Vám toto nestačí jako originální, tak jste asi příliš naivní a chcete neco co nemůže fungovat. (Např. grafiku v MMO jako z crysis 2 apod.)

    Každá inovace je střelba naslepo a může vypadat sebelíp a nikdy se nechytne a může celou hru pohřbít.
  • Zayl
    Jelikož nemůžu dál reagovat, budu reagovat sem.

    @ Morderon

    Jestli ještě studuješ základní školu, je to v pořádku, jsi ještě mladý.
    Jestli studuješ střední školu s takto příšerným vyjadřováním a pochopením psaného textu, pak je mi tě líto. Přesně jako jsem psal výše. Tvůj názor nekomentuju, protože je zcestný a nemá cenu ho komentovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit