Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • WoWko, miloval sem do WotLK, teď je to jen nezábavná a nudná hra na zabití času. Doteď trochu lituju koupě Cata. A skutečně by mě zajímalo co má přinést nový datadisk, tipoval bych že tak maximálně velký hnědý. Prostě kdysi to byla výborná zábavná a atmosferická hra. Jinak po lore stránce horší svět snad neexistuje, jak jinak si vysvětlit, že v době chemických zbraní, futuristických pušek, "steam" tanku a jinych high-tech robotu ála WoW se stále pouzivaji brněni, meče, luky, atd. Úlet byl v tomhle směru už TBC - kdy dranei měli holografický promítače, počítače a dokonce stázový komory a mezidimenzionální vesmírné lodě a v ruce třímali palici, ale alespoň to bylo zábavný. Knaak taktéž fůůj. Horší fantasy než WoW themed sem skutečně četl jen parkrát.

    PS: Tímto chci upozornit budoucí hráče MMORPG aby se nynějšímu WoWu vyhnuli velkou oklikou. Kdysi to skutečně bylo nejlepší MMO, dnes už to zdaleka neplatí, dnes je to pouze MMO s největší populací hráčů, čímž se Blizzard stále chlubí, ale již neřekne, že min. polovina z nich jsou ferdove jeste pred pubertou, kteří svým chováním přináší jen další důvod proč to nehrát.
    • Ale jdi ty brepto, WoW je porad WoW, ano nektere vecicky jsou okoukane jine zase na houby, balanc system v pvp nebyl nikdy idelani coz je prakticky doted, ale jinak Cata ma hodne co nabidnout a WoW byl predevsim o raidech a ty jsou porad na vysoke urovni oproti jinym MMO coz mohu srovnavat jelikoz jsem toho prosel vice. Obzvlaste HC mody jsou jen pro fajnsmekry a ne pro hloupe ovce co zde neustale krici jak WoW stoji za ho*no ,ale o na HC ba co vice i na normal nemaji zadny kill. A psat tady nostalgicky neco o lore , prosimte nenech se vysmat, je to jen hloupy argument
      • Oni totiz jsou hraci ktery nebavi raidovat a i kdyby nemeli skill na davani HC tak to nic nemeni ze kdyz reknou ze je to nebavi protoze to a to tak je to fakt. Chtelo by to zacit myslet hlavou a ne tim kolik ma kdo bossu na HC
      • Cata nemá naprosto nic k nabidnutí, jedná se pouze o neustálý grind, dělaní dailys/weeklys a randomy aby člověk alespoň využil trochu toho zaplaceného času. PvP je v nejhorší podobě v jaké kdy bylo, když nepočítám v jisté době uberDK šílenství. Lowlvlpvp extrémně nevybalancované, čemuž se ani nedivím když přidali XP do battlegroundu, prostě se na to vykašlali komplet. V době TBC bylo naprosto nejlepší a nejvybalancovanější 49lvl BGs, kde si člověk užil kopec srandy. Krom toho o pár lvlu dál skvělé bitvy v AV, které obyčejně trvali 6 a více hodin, kde byly skutečné massive boje a A/H se posouvala a zase ustupovala po metrech. Prostě super. Dnes? Škoda slov, 50% lidí jedou random BG kvůli achievum a dalsich 25% farmi honory AFK, a v rated BGs se zase ukazuje xtrémní nevybalancovanost class. Zbývá pak akorát arena 2vs2 a to je setsakra velká nuda...

        PS: A že WoW je o raidování, nenech se vysmát. V TBC jsem raidoval jenom kvůli equipu. Protože pro arcane mága vlastnit komplet Tempest Regalia = bejt naprostej PvP bijec, překvapivě i do arény, nebyl lepší equip do PvP pro arcane maga. Raidování mě nikdy nebavilo, ale neni na tom nic těžkého, jen člověk musí znát taktiku a chce to trochu praxe, nic na tom neni. Krom toho mám nejradši ferdy, kteří píši o svejch raid schopnostech a přitom postupovali podle návodu skutečných HC guild...

        Ještě když sem před pár měsíci hrál měl sem chuť zase začít opět raidovat jen z toho důvodu, že sem viděl vymakanýho nezničitelnýho ass roguna v PvE HC Raid equipu. Ale to mě rychle přešlo, při sledování jak je schopen uhealovat se sám vs 3... To by bylo stený jako mít kdysi 29lvl twink huntyho, kterýho při jisté dávce obezřetnosti, byl schopen sejmout pouze další hunta twink. Tohle člověka začne za chvíli nudit.
        • dnes nikdo nepouziva v pvp pve vybavu, mozna tak zbran nebo trinket. Ale i hc zbran ma stejny dmg jako elite pvp zbran.
          • Jakožto warrior z TBC musím s tvým tvrzením ohledně resilky nesouhlasit. V době TBC si pamatuju že Arc mage byl pro warriora jedna z těžších class a docela mě sralo, že si mě dává kombem dvou až tří spellů postavenou na SLOW a já jsem mohl měnit stancky o 106 a stejně si mě ještě možná vyndal. Nicméně garantuju ti, že postavit se proti mě v PVE equipu tak v lepším případě se mi zabiješ o Spell Reflect a v tom horším tě rozsápu neustále procujícím Overpowerem, jelikož bys ode mě nic jiného než crit pravděpodoně neschytal :) . Ano můžeš namítnout, že warrior se k tobě nedostane ani na míli, ikdyž alespoň ten charge a intercept má. Nicméně v aréně a v bg je situace jiná a ať tak či tak PVEčkaři a kort Clothaci padali na 2-3 pecky což se za tu chvilku co se k tobě dostanu stihnout udělit dá :)
          • Moulo, preci jde o staty, a k cemu je jako resilience sub nebo ass rogunovi? To by me opravdu zajimalo... Radeji dalsich 250agil nez 250ress. Ale máš pravdu dnes to skoro nikdo nepoužívá, protože sehnat si PvP výbavu je tak jednoduché...
  • ja to hraju jen me mrzi ze na to abyste se dostali do molten front (to je nova lokace pro denní questy) musíte udelat vsechny questy k mount hyjal (celkem asi 80). A to se mi nechce. Molten front je zajimavy tim ze je tam plno nobu kteri delaji denni questy a daji se gankovat.
  • tak ono je jasne ze WoWko pocase omrzi a netreba ho hrat neustale, tak ale podla mna ten Cata je dobry. Je fakt ze naj bolo TBC, ale tak to je len o tom ako koho bavi WoW
  • On tu hovadinu ještě někdo hraje?
  • :-D.....jdi za šipkou a nasbrej 5 kořínků, pak di za šipkou a zabij 6 prasátek WTF jak tohle chtěj udělat lehčí??? :-)
  • Že prý "bude ulehčen start hry pro nováčky. Ukázalo se, že prvních 30 minut dělá začínajícím hráčům velké potíže" - pane bože, to už začínají hrát nemluvňata a domácí mazlíčci, ne? Jak tohle může dělat nekomu velké potíže??
    • Za sebe musím říct, že se mi tutorial zdál až zbytečně podrobný. Ale když jsem k tomu posadil sestru tak kadence otázek, která mě neustále zaplavovala byla neuvěřitelná. Ne že by byla má drahá sestra nějak retardovaná, ale rypák by mohl namítnout že to byl člověk narozdíl ode mě "With real life" :) A jelikož je takovýchto lidí ve WoWku čím dál víc tak se nemáme čemu divit :)
    • Ellendway
      Hráči, kteří nikdy v životě nehráli žádné MMORPG nebo podobný formát hry mohou mít docela velké potíže.
    • zdeeneek
      Souhlas. Tohle vyjadreni taky nejak nechapu. Jak muze nekdo umrit ve startovaci zone? Aby to nakonec nedopadlo tak, ze se misto hrani bude novy hrac 30 minut divat na instruktazni video jak se bojuje, lootuje, odevzdavaji questy ... Wow je 12+ , to uz bych ocekaval od hrace nejakou inteligenci, ktera by mu mela stacit na to aby se ve startovaci zone dokazal pohybovat bez toho aby umiral na kazdym kroku.
      • Vám se to řekne, ale pamatuji, když jsem to hrával a ze začátku ve startovní lokaci za člověka - překročím řeku a naběhne na mě asi 5 banditů. No to pro mého chrabrého válečnika byla okamžitá smrt. A když se to stalo asi pětkrát, chrabrý válečník se stal delete válečník a já šel do postavičky co se umí i léčit. *15* Teď je to pohodička, už tam nejsou agresivní, máte zrychlenou regeneraci HP i many a ták *15* Problém nebyl v tom jak se pohybovat se nebo bojovat cokoliv, ale to, že jich tam bylo jak Srbů, blízko u sebe
        • to by ale snad malo napadnut kazdeho ze ked ma moja postava level 1 a vidim nejaku nepriatelsku postavu s cervenym cislom 5 a hitpointmi asi 20x vacsimi nez su moje , ze na nu asi nezautocim ? A keby to niekhoho aj nenapadlo, tak po smrti ho snad napadne ze sa tam nema vracat a davat si pozor *8*
          • Nerozumíš nebo si nehrál. Nejde tu o nic červenýho, vedl tam v počáteční lokaci Q, nějaký hrozny nebo co a masky z nich brát. Jenže jich tam bylo moc a ačkoliv byli stejný lvl, tak proti třem-čtyřem neměl člověk šanci - zkušenějšího zachránil útěk, nezkušenější prostě umřel.
            • jasne ze som to hral, ale je to rovnaka logika, ako si niekto moze mysliet ze zvladne presilu ked je len na prvom leveli. A ked ho to na prvykrat nenapadne tak druhykrat si snad uz da pozor
        • Presne tak. Tiez si pamatam, ze zase az taky problem v startovacej zone zomriet nebol. Stacilo sa dostat blizko k dvom mobom a uz to islo. Nemate proste odhad, co si mozete na akych protivnikov dovolit.
  • Kockopes ono to tak komentujes asi len preto ze si na ofiku cata nehral. Cata je celkom sranda pokial niesu bugy, takze na tzv. "neofikoch" je to fakt bieda.
    Samozrejme kazdy ma iny nazor
    • Hral jsem vanillu, BC, WotlK i Cata na oficialu. Classy jsou sice vic pouzitelny nez ve vanille, tam slo vetsinou hrat jeden spec, kdo mel stesti dva (vim trochu to prehanim ale principove to tak bylo) ale nikdy si nebyly tak podobny. Treba healeri - tri healy maj spolecny, druid ma hotky, priest absorby, palat holy power, shaman earth shield. Vsechny DPS maji kick (lol). Sranda je hlavne diky lidem, bugu jsem na ofi moc nepotkal, kdyz neberu ze obcas nejakej boss evadnul atd. Vsechny itemy jsou statove stejny. 158 str 240 sta a dva secondary staty po dvou stovkach. Agilitakovi padne uplne to samy s 158 agi. Reforge statu co potrebujes, vicemene odpada ta "magie" poskladat si gear aby vsechno sedelo. Pvp je 6 let porad stejny, jsou classy co si to owni a jsou classy slabsi. Dal tu mame low lvl pvp, ktery snad ani nema smysl hrat (onehity od roguu, OP hunteri, meleecka celkove hitujou autoattackem asi za 5 ticku dotky locka - tomu rikame balanc po blizzardovsku). Ad raidy - hral jsem na zacatku cata ty prvni dva, tak moc me oslovily ze si ani nepamatuju jak se jmenovali bossove. Ale vim ze wipe na Halfusovi (10 HC) jenom kdyz nekdo blbe kopl. Wipe na Maloriakovi taky jenom kdyz nekdo nekopl blesk nebo kopl co nemel. Cili wipy ciste RNG = bud nuda a nebo zlost. V pvp healeri opet bossove jak v TBC, me osobne vic sedel bursty styl vanilly a wotlku, ale to je vec vkusu.
      • Sry za wall of text, vsechny zkusenosti jsou zkresleny tim ze jsem hral s prestavkama od patche se ZG (1.7.x plus minus?) cili fakt hodne dlouho a hra po case omrzi, vracel jsem se jenom kvuli pratelum co taky hrali. Hral jsem spis pvp, ve vanille nolife, rank 11 pozdeji hlavne casual a jenom BG, arena me neoslovila (asi me odradil zacatek BC, kde zalezelo na tom co clovek hraje za setup = bylo to proste kamen nuzky papir). Ve wotlk jedna z top Pve guild na serveru v dobe Ulduaru a farmeni Sarth + 3D. Nemam nejak v umyslu shazovat Wowko, nebo kritizovat ale imo jde videt ze je delany pro cim dal vic lidi, to prinasi nudu a ztraci se ten "hardcore factor". *5*
        • Poměrně akceptovatelný názor, nicméně přijde mi tak trochu mimo mísu vzhledem k tomu, že Blizzard nikdy úmyslně necílil na hardcore hráče a to, že hra ve vanille byla obtížnější je spíše dáno tím, že Blizz tehdy nevěděl, jak to udělat, aby se na raidy dostalo více lidí než těch pár procent jako ve vanille (a o něco víc v TBC atd.). Zkrátka mi to přijde jako si udělat výlet na severní pól a pak tvrdit, že to stálo za h*vno jenom proto, že je tam zima jak v prdeli. WoW zkrátka je masová hra cílená stěží na průměrného hráče od začátku (nebo se alespoň snažila být) a brát ji za cokoliv jiného je hovadina.

          Ještě k těm jinde tebou zmíněným rozdílům mezi classama - ano, je nepochybné, že současný systém "priorit" (jak se ho Blizz honosně zve), vymazává určité rozdíly mezi classama, ale na druhou stranu - nebyly ty rozdíly částečně i v tom, že některé classy byly prostě odfláknuté a jejich mechaniky těžce nezajímavé? Ono mačkat předem dané sekvence 2 čudlíků (a když něco procne, příp. každých cca 10 sekund přimáčknout třetí), to nebyl zrovna nejzábavnější systém a po určité zkušenosti s růžnými classami v Cata musím dodat, že zde je neoddiskutovatelné zlepšení.

          Ale nepochopte mě špatně, už mě to taky přešlo, jen z jiných důvodů *5*
          • Kdyz uz jsme na tom severnim polu, dneska je to challenge. Ale kdyby tam vedl most na kterym jsou stanky s obcerstvenim a zima tam nebyla tak je to docela na prd. A stejny mi to pripadne s wowkem, ta nevybalancovanost a neznalost toho jak to funguje byla zajimava, ted je to vsecko stejny a nudny. Pro nekoho kdo to hraje uz x let.
          • Ha mi to cenzuruje h*vno, ale prdeli prošlo. Paráda.
    • WoW jsem přerušil ve WotLK. Boredrom největší, všichni postávají jen v hlavním městě a nic se neděje. Do Cata jsem nechtěl jít, ale bývalí spoluhráči mě přemluvili. Ze začátku to bylo všechno super. Těžký dungeony i raidy. Pak přišli první nerfy. A zase je odešel.

      Prostě ta hra tě nenutí hrát. Nemusíš nic dělat aby sis užíval raiding nebo PvP. Stačí se lognout jednou za týden. A to je podle mě chyba.
      • Pravda, je to uplně na nic když maj lidi co se připojej 3x týdně stejnej gear jako magor co u toho sedí 8h denně.Nerfy? Souhlasím když dá tvoje super guilda do 5 dnů celej HC raid dolů tak to stojí za pendrek xD
        • Hej lenze takto to bere len zopar ludi ktory su zamerany na raidy. Vela ostatnych si tam na lvli 85 skilli nove profky, roby achievy s guildov atd. ... ten gear sa tam zozenie naozaj tazko takze to nieje len tak ze za tyzden mas hned full gear ... + sa chodia BG a areny takze nuda tam nieje. V mestach postavaju vacsinou len noobovia co zapnu WoWko a nevedia co robit tak len tak behaju napr. po Orgrimare
    • sdilim stejnej nazor a to vlastnim sberatalskou cata tudiz to neni nejakym neofiko serverem ale proste je ta hra uz pro nektere lidi jako sem treba ja nestravitelna. Navic abych se priznal hrat na neofiku muze snad jen decko kteremu rodic to wowko nechce platit jinak to nechapu.
  • Not this game again *11*
  • Celkem rychle tenhle datadisk odsejpa, neni to ani rok a uz ma vyjit posledni raid a hura na novy datadisk? Cim dal kratsi cykly mezi datadiskama - cim dal drazsi hrani. Ach jo
  • Takze co nas ceka, vanity slot na gear, cili moznost "ukazovat" na sobe jiny hadry nez mam obleceny, po tomhle hraci volaji asi uz 5 let. Bankovitejsi banka, za goldy, dobry pro veci co schovavame z nostalgie. Pak par veci za prachy, nejakej raid, nova sezona v pvp, takze grind a grind. Cata doslo s homogenizaci class zatim nejdal, diverzita se vytraci. Nedokazu si predstavit ze by hrac co uz ma nejakej ten patek odehranej hral kvuli necemu jinymu nez parte lidi co hrajou s nim. A nejsmutnejsi je ze i pres tyhle zapory je to jedno z nejlepsich mmorpg.
    • Ta hra je lepší a lepší, questy jsou zábavnější, PVE snad pro uplně každého navíc jsou přidané všelijaké vychytávky které člověku zpříjemní hru, jen to PVP pokulháva.To že se ztrácí hrači je tím že hra je tu už 6 let takže to musí některý lidi omrzet, samotnýmu se mi to stalo ale nedávam to zavinu ňáké klesajíci kvalitě.
      • Naopak ta hra je horší a horší... A hlavně ta hra ztratila to hlavní co kdy měla. A to je "motivace na další hraní". Ty tam jsou doby vanilly a TBC....
        • jen ne z5 vanillu a tBC sice tehdy to bylo neco ale jen kvuli tomu ze to bylo nove warcraft jako mmo ted kdyby se to vratilo tak by bylo 10lidi online na realmu,masivni upadek hracu,nikoho by ted nebavilo zabijet milionu brouku na otevreni aq,zdlouhave farmeni food,potek,rotace 2tlacitkova *1*,bossove mene abilit jako ted v 5man hc *1*.
          Motivací jsou hc raidy k,kdyz chodite normaly tak se nedivim ze vam to prijde tak lehke,normaly jsou pro altruny,odmenou za hc raidy jsou pekne tituly (Dragonslayer,Firelord,..),mounti,hc gear.A to ze prislo wow o hrace to je nic,na mmo si z toho delali legraci (stejne to byli boti na goldy *1* ).
          • aha takze nejlepe vsechno hned pred kazydm bosem jen jeden mob na rozehrati raidu a jede se dale... Jiste by kazdy takovy mocny boss ze sveta wow mel pred sebou 1-5 mobu... Ty armady by byly daleko krutejsi. A co es yka otevirani AQ do ted to povazuju ze nejlepsi vec co ve wowku byla. Soupereni realmu ve sbirani nutnych predmetu atd.. Trosku na podobny zpusob fungovalo ve wolkt tocko ci jak se tomu nadavalo. A jeslti si na nejake teple tituly tak je to proste 1000 lidi 1000 chuti me ty tituly akorat stvaly hlavne pak jak jich clovek posbiral vice to byl hezkej gulash. navic v te dobe dalek mene fluktuovala komunita. Uz za woltk melo spousty guild hrozne problemy neb neustlae prichazeli novi a stari nekam mizeli at do offlinu nebo do jine guildy. Pak se tezke muzme bavit o zabave kdyz co 14 dni mate v raidu 5 novych lidi kteri sou radi ze znaji rotaci na dps a nebo vi kde je tlacitko na heal. nechci nejak pausalizovat abysme si rozumeli, jiste ze v uplnych top guildach to nejspise zabava je porad, ale drive to byla zabava i v slabsich guildach ktera nemusela byt top1 na serveru. A toto uz ve woltk nebylo...cataclysm to same. A uz jen ze rikate normaln je na alt runy. Wtf na co mit 20 postavicek? Snad hraju 1dnu a poradne ne? Sam tim rikate ze tam neni dost zabavy proto mate 10 altu z kazde clasy rasy atd... No nic preju vam hodne zabavy:}
            • no vzal sis z toho co si chtel. Jde o to ze ti lidi konci proto ze wow mel upadajici tendenci a to byli lidi kdy sme v tbc jako jedni z mala dali jak karla tak vasku na serveru. Ti lide to prestavali hrat proto ze je to proste nebavilo + par si naivne myslelo ze jinde udelaji terno. Tudiz ano muze za to bliz ze se ma guilda nakonec rozpadla protoze ta hra uz ty lidi nebavila. :} Ale jako v pohode pro dobro vyvoje her je fajn kdyz to jeste nekoho bavi aspon zapalti vyvoj nejake dalsi a lepsi hry jen proste wow z tbc a vanilyy != woltk cataclysm. A to nemluvim o tom ze ti na kazde mape ukazou kde mas quest udelat atd.. To tomu taky pridava vodi te to za rucicku jak maleho debílka ktery ani neumi precist bez na sever a tam zmlat nejake moba nebo neco najdi. Ty questy byly daleko vice provazanejsi z nejakym pribehem si pamatuju s jakou radosti sem pak ve vanile dodelaval vetsinu questu. A ty q nyni_ naberu 25q obehnu mapu odevzdam a znova... A to prosim uz nemelo cenu to ani cist. Netvrdim ze muj nazor je jediny spravny ale je to nazor jaky ma mnoho dalsich. Stejne jako tvuj nazor bude sdilet urcite procento lidi.
            • To že se ti rozpadá guilda není ale problem blizzu že?To že nabýráte do raidu nooby není taky problém blizzu, co se týka trashe-jak kde v ICC byl trash docela velkej, navíc mocnej boss nepotřebuje aby ho hlídali ňácí chudáci.
          • kostejnesmrtelny
            K tomu není co dodat. Tesat do kamene. *5*
    • vseho docasu rysuje se par moznych sesaditelu. Myslim tim samozrejme kvalitnou ne poctem accountu. Tohle bude dlouho trvat nez to nekdo prekona.
      • No, WoW už jde dolů, podle všeho. Možná se zase zvýší počet hráčů po vydání datadisku, ale myslim, že to bude mít jen krátký účinek. Už to půjde samo a přirozeně, je normální, že lidi se časem nabaží a samy odejdou a nějaký datadisky, ještě k tomu něco, jako ten poslední to už nezachrání. WoW a první datadisk, to byla kvalita, ovšem pak... Jako by to ani nedělal Blizzard.
      • Jen aby to nebyl zase Blizzard....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit