Přejít na výpis diskuzí
Jak dopadl Gamescom pro World of Warcraft?
27.8.2011 | Redakce Games.cz
43 příspěvků
-
Za sebe musím říct, že se mi tutorial zdál až zbytečně podrobný. Ale když jsem k tomu posadil sestru tak kadence otázek, která mě neustále zaplavovala byla neuvěřitelná. Ne že by byla má drahá sestra nějak retardovaná, ale rypák by mohl namítnout že to byl člověk narozdíl ode mě "With real life" :) A jelikož je takovýchto lidí ve WoWku čím dál víc tak se nemáme čemu divit :)
-
Jakožto warrior z TBC musím s tvým tvrzením ohledně resilky nesouhlasit. V době TBC si pamatuju že Arc mage byl pro warriora jedna z těžších class a docela mě sralo, že si mě dává kombem dvou až tří spellů postavenou na SLOW a já jsem mohl měnit stancky o 106 a stejně si mě ještě možná vyndal. Nicméně garantuju ti, že postavit se proti mě v PVE equipu tak v lepším případě se mi zabiješ o Spell Reflect a v tom horším tě rozsápu neustále procujícím Overpowerem, jelikož bys ode mě nic jiného než crit pravděpodoně neschytal :) . Ano můžeš namítnout, že warrior se k tobě nedostane ani na míli, ikdyž alespoň ten charge a intercept má. Nicméně v aréně a v bg je situace jiná a ať tak či tak PVEčkaři a kort Clothaci padali na 2-3 pecky což se za tu chvilku co se k tobě dostanu stihnout udělit dá :)
-
Hráči, kteří nikdy v životě nehráli žádné MMORPG nebo podobný formát hry mohou mít docela velké potíže.
-
Moulo, preci jde o staty, a k cemu je jako resilience sub nebo ass rogunovi? To by me opravdu zajimalo... Radeji dalsich 250agil nez 250ress. Ale máš pravdu dnes to skoro nikdo nepoužívá, protože sehnat si PvP výbavu je tak jednoduché...
-
Kdyz uz jsme na tom severnim polu, dneska je to challenge. Ale kdyby tam vedl most na kterym jsou stanky s obcerstvenim a zima tam nebyla tak je to docela na prd. A stejny mi to pripadne s wowkem, ta nevybalancovanost a neznalost toho jak to funguje byla zajimava, ted je to vsecko stejny a nudny. Pro nekoho kdo to hraje uz x let.
-
Oni totiz jsou hraci ktery nebavi raidovat a i kdyby nemeli skill na davani HC tak to nic nemeni ze kdyz reknou ze je to nebavi protoze to a to tak je to fakt. Chtelo by to zacit myslet hlavou a ne tim kolik ma kdo bossu na HC
-
dnes nikdo nepouziva v pvp pve vybavu, mozna tak zbran nebo trinket. Ale i hc zbran ma stejny dmg jako elite pvp zbran.
-
Cata nemá naprosto nic k nabidnutí, jedná se pouze o neustálý grind, dělaní dailys/weeklys a randomy aby člověk alespoň využil trochu toho zaplaceného času. PvP je v nejhorší podobě v jaké kdy bylo, když nepočítám v jisté době uberDK šílenství. Lowlvlpvp extrémně nevybalancované, čemuž se ani nedivím když přidali XP do battlegroundu, prostě se na to vykašlali komplet. V době TBC bylo naprosto nejlepší a nejvybalancovanější 49lvl BGs, kde si člověk užil kopec srandy. Krom toho o pár lvlu dál skvělé bitvy v AV, které obyčejně trvali 6 a více hodin, kde byly skutečné massive boje a A/H se posouvala a zase ustupovala po metrech. Prostě super. Dnes? Škoda slov, 50% lidí jedou random BG kvůli achievum a dalsich 25% farmi honory AFK, a v rated BGs se zase ukazuje xtrémní nevybalancovanost class. Zbývá pak akorát arena 2vs2 a to je setsakra velká nuda...
PS: A že WoW je o raidování, nenech se vysmát. V TBC jsem raidoval jenom kvůli equipu. Protože pro arcane mága vlastnit komplet Tempest Regalia = bejt naprostej PvP bijec, překvapivě i do arény, nebyl lepší equip do PvP pro arcane maga. Raidování mě nikdy nebavilo, ale neni na tom nic těžkého, jen člověk musí znát taktiku a chce to trochu praxe, nic na tom neni. Krom toho mám nejradši ferdy, kteří píši o svejch raid schopnostech a přitom postupovali podle návodu skutečných HC guild...
Ještě když sem před pár měsíci hrál měl sem chuť zase začít opět raidovat jen z toho důvodu, že sem viděl vymakanýho nezničitelnýho ass roguna v PvE HC Raid equipu. Ale to mě rychle přešlo, při sledování jak je schopen uhealovat se sám vs 3... To by bylo stený jako mít kdysi 29lvl twink huntyho, kterýho při jisté dávce obezřetnosti, byl schopen sejmout pouze další hunta twink. Tohle člověka začne za chvíli nudit. -
Ale jdi ty brepto, WoW je porad WoW, ano nektere vecicky jsou okoukane jine zase na houby, balanc system v pvp nebyl nikdy idelani coz je prakticky doted, ale jinak Cata ma hodne co nabidnout a WoW byl predevsim o raidech a ty jsou porad na vysoke urovni oproti jinym MMO coz mohu srovnavat jelikoz jsem toho prosel vice. Obzvlaste HC mody jsou jen pro fajnsmekry a ne pro hloupe ovce co zde neustale krici jak WoW stoji za ho*no ,ale o na HC ba co vice i na normal nemaji zadny kill. A psat tady nostalgicky neco o lore , prosimte nenech se vysmat, je to jen hloupy argument
-
WoWko, miloval sem do WotLK, teď je to jen nezábavná a nudná hra na zabití času. Doteď trochu lituju koupě Cata. A skutečně by mě zajímalo co má přinést nový datadisk, tipoval bych že tak maximálně velký hnědý. Prostě kdysi to byla výborná zábavná a atmosferická hra. Jinak po lore stránce horší svět snad neexistuje, jak jinak si vysvětlit, že v době chemických zbraní, futuristických pušek, "steam" tanku a jinych high-tech robotu ála WoW se stále pouzivaji brněni, meče, luky, atd. Úlet byl v tomhle směru už TBC - kdy dranei měli holografický promítače, počítače a dokonce stázový komory a mezidimenzionální vesmírné lodě a v ruce třímali palici, ale alespoň to bylo zábavný. Knaak taktéž fůůj. Horší fantasy než WoW themed sem skutečně četl jen parkrát.
PS: Tímto chci upozornit budoucí hráče MMORPG aby se nynějšímu WoWu vyhnuli velkou oklikou. Kdysi to skutečně bylo nejlepší MMO, dnes už to zdaleka neplatí, dnes je to pouze MMO s největší populací hráčů, čímž se Blizzard stále chlubí, ale již neřekne, že min. polovina z nich jsou ferdove jeste pred pubertou, kteří svým chováním přináší jen další důvod proč to nehrát. -
jasne ze som to hral, ale je to rovnaka logika, ako si niekto moze mysliet ze zvladne presilu ked je len na prvom leveli. A ked ho to na prvykrat nenapadne tak druhykrat si snad uz da pozor
-
Nerozumíš nebo si nehrál. Nejde tu o nic červenýho, vedl tam v počáteční lokaci Q, nějaký hrozny nebo co a masky z nich brát. Jenže jich tam bylo moc a ačkoliv byli stejný lvl, tak proti třem-čtyřem neměl člověk šanci - zkušenějšího zachránil útěk, nezkušenější prostě umřel.
-
to by ale snad malo napadnut kazdeho ze ked ma moja postava level 1 a vidim nejaku nepriatelsku postavu s cervenym cislom 5 a hitpointmi asi 20x vacsimi nez su moje , ze na nu asi nezautocim ? A keby to niekhoho aj nenapadlo, tak po smrti ho snad napadne ze sa tam nema vracat a davat si pozor *8*
-
Ha mi to cenzuruje h*vno, ale prdeli prošlo. Paráda.
-
Poměrně akceptovatelný názor, nicméně přijde mi tak trochu mimo mísu vzhledem k tomu, že Blizzard nikdy úmyslně necílil na hardcore hráče a to, že hra ve vanille byla obtížnější je spíše dáno tím, že Blizz tehdy nevěděl, jak to udělat, aby se na raidy dostalo více lidí než těch pár procent jako ve vanille (a o něco víc v TBC atd.). Zkrátka mi to přijde jako si udělat výlet na severní pól a pak tvrdit, že to stálo za h*vno jenom proto, že je tam zima jak v prdeli. WoW zkrátka je masová hra cílená stěží na průměrného hráče od začátku (nebo se alespoň snažila být) a brát ji za cokoliv jiného je hovadina.
Ještě k těm jinde tebou zmíněným rozdílům mezi classama - ano, je nepochybné, že současný systém "priorit" (jak se ho Blizz honosně zve), vymazává určité rozdíly mezi classama, ale na druhou stranu - nebyly ty rozdíly částečně i v tom, že některé classy byly prostě odfláknuté a jejich mechaniky těžce nezajímavé? Ono mačkat předem dané sekvence 2 čudlíků (a když něco procne, příp. každých cca 10 sekund přimáčknout třetí), to nebyl zrovna nejzábavnější systém a po určité zkušenosti s růžnými classami v Cata musím dodat, že zde je neoddiskutovatelné zlepšení.
Ale nepochopte mě špatně, už mě to taky přešlo, jen z jiných důvodů *5* -
ja to hraju jen me mrzi ze na to abyste se dostali do molten front (to je nova lokace pro denní questy) musíte udelat vsechny questy k mount hyjal (celkem asi 80). A to se mi nechce. Molten front je zajimavy tim ze je tam plno nobu kteri delaji denni questy a daji se gankovat.
-
no vzal sis z toho co si chtel. Jde o to ze ti lidi konci proto ze wow mel upadajici tendenci a to byli lidi kdy sme v tbc jako jedni z mala dali jak karla tak vasku na serveru. Ti lide to prestavali hrat proto ze je to proste nebavilo + par si naivne myslelo ze jinde udelaji terno. Tudiz ano muze za to bliz ze se ma guilda nakonec rozpadla protoze ta hra uz ty lidi nebavila. :} Ale jako v pohode pro dobro vyvoje her je fajn kdyz to jeste nekoho bavi aspon zapalti vyvoj nejake dalsi a lepsi hry jen proste wow z tbc a vanilyy != woltk cataclysm. A to nemluvim o tom ze ti na kazde mape ukazou kde mas quest udelat atd.. To tomu taky pridava vodi te to za rucicku jak maleho debílka ktery ani neumi precist bez na sever a tam zmlat nejake moba nebo neco najdi. Ty questy byly daleko vice provazanejsi z nejakym pribehem si pamatuju s jakou radosti sem pak ve vanile dodelaval vetsinu questu. A ty q nyni_ naberu 25q obehnu mapu odevzdam a znova... A to prosim uz nemelo cenu to ani cist. Netvrdim ze muj nazor je jediny spravny ale je to nazor jaky ma mnoho dalsich. Stejne jako tvuj nazor bude sdilet urcite procento lidi.
-
tak ono je jasne ze WoWko pocase omrzi a netreba ho hrat neustale, tak ale podla mna ten Cata je dobry. Je fakt ze naj bolo TBC, ale tak to je len o tom ako koho bavi WoW
-
On tu hovadinu ještě někdo hraje?
-
Presne tak. Tiez si pamatam, ze zase az taky problem v startovacej zone zomriet nebol. Stacilo sa dostat blizko k dvom mobom a uz to islo. Nemate proste odhad, co si mozete na akych protivnikov dovolit.