Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na stránkách Battlenetu je Skill Calculator

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/

    Takže to snad konečně zavře hubu těm, co si myslí, že D3 na tom bude s tvorbou buildu než D2.

    Už jen to, že barbar má 26 skillu, každý má 6 různých kombinací pomocí run (základ + 5 run), 15 pasivních skillu, zaručuje poměrně slušnou míru customizace...

    Tím že můžete mít jen 6 aktivních a 3 pasivní, navíc má dost skillu cd, to zaručuje, že budete používat všechny, tohle podle mě zaručuje o dost lepší hratelnost něž co mělo D2.
    • Este tak vedet co to je hratelnost
  • Este by mohli udelat nejaky zebricek lidi s nej gearem at jde videt kdo do toho nacpal vic eur *11* *1*
  • matt
    Když jsem viděl jak důstojné pokračování Starcraftu Blizzard předvedl, tak se ani v nejmenším nebojim toho, že by Diablo III byl propadák.. Naopak (z gameplay videí z bety) mě fascinuje, že jen tupě nekopírují osvědčené prvky z Diabla II, ale naopak dovychytávají mouchy, které by šly Diablu II vytknout. Viz neustálé portění do města za účelem prodeje předmětů.. Na Diablo III se těším tak, jako jsem se zatím na žádnou hru netěšil a 100% ho předobjednám (jen si ještě počkám, jestli například neoznámí nějakou limitovanou edici, protože D3 za to určitě bude stát).. Každý den vyhlížím email od Blizzardu, kde bude pozvánka do Bety - dost naivní, ale třeba mi bude štěstí přát :-) A držim palce všem, kteří si též zaregistrovali do bety!
    • Portovani do mesta je zhovadilost, kterou podobnym zpusobem vyresi kdokoliv, kdo by to dostal za ukol za pet minut... nas desi spis ty staty, skilly runy atd... A jak jsem psal nize, prave nechapu proc to po tom co udelali s SC2 tady delaji diametralne jinak...
      Je mozny, ze SC2 uz byl v takove fazi, ze to ti novi nemohli zmenit... naproti tomu se Diablo prekopavalo nekolikrat a intanzivne se na nem pracuje jen chvili... urcite mnohem pozdeji nez na SC... takze tohle muze byt prvni hra, do ktere vyrazne promluvi zmeny v Blizzardu, ktere s nim udelalo WoW...
      • Preed
        SC je e-sport takeho kalibru,ze keby tam nieco skurvili(zmenili) tak na nich pride armada korejcov za to,nehovoriac o tom,ze mali takmer 100% istotu,ze sa to bude dobre predavat,pretoze na to proste prejdu(skoro)vsetci ti hraci co hrali sc1,to je ako presne co robia Valve s Dotou 2 a CS:GO,urobia absolutne rovnake hry v nejakom novom kabate s malymi zmenami a hraci im budu za to este dakovat,ze to neskurvili,na druhu stranu diablo je proste hack&slash RPG,ktore sa z nejakeho,mne neznameho dovodu,stalo kultom a robia zmeny aby prilakali novych hracov a tie zmeny,co su v tomto clanku mi pridu,ze odstranuju najotravnejsie aspekty tej hry,takze treba prestat vymyslat konspiracne teorie o blizzarde :)
        • Jn, moznost hrat singl offline je otravna *1*
          • Preed
            Tak pisal som zmeny co su v tomto clanku,ale osobne pripojenie na battlenet nepovazujem za nejaky velmi velky problem,tych par ludi co to fakt chceli hrat offline niekde mimo lutujem,ale vacsina ktorym to vadi su imho hateri,resp. ludia ktorym by to ani neprekazalo ale s principu na to picuju.
  • Snad to jednou vydají. Údajně probíhá closed beta testing, ale tomu bych moc nevěřil. Reálně to vidím tak na vánoce 2012:-((((
    • kostejnesmrtelny
      IMO na Blizzconu ohlásí release date, a na open betu se vykašlou. D3 je furt primárně PvE hra (než se začnete hádat, najděte si ve slovníku "primárně" *2*), takže nějaký masový testování kvůli balanci není nezbytný. Vsadím boty, že o vánocích je to tu. O těhlech vánocích, samozřejmě :)
      • Jj, taky pořád počítám s tím, že to za měsíc ohlásí... :) Osobně je mi nějakej "deathmatch". či co tam bude, ukradenej a zajímá mě hlavně PvE. A jelikož docela osekali levelování, tak si právě říkám, že to s tím balancem nemusí mít tak těžké...všechny skilly jsou namaxované, takže se vždy najde ta správná kombinace na poražení toho a toho bosse... A zbytek budou upravovat, podobně jako u všech svých her, s postupem času. Bohužel právě to omezený levelování je věc, která se mi zatím nelíbí nejvíc, ale holt uvidím až to vyjde... I tak si to plánuju sehnat co nejdříve :)
    • Beta testing opravdu běží. Ale je obsahově velmi omezenej. Dá se tam dostat do cca půlky prvního aktu a pak to skončí (samozřejmě můžeš začít se stejnou postavou znova, či si vyzkoušet nějakou jinou).
      Blizzard prý testuje hlavně servery apod. Na balanc se zřejmě rozhodl zaměřit sám a hráčům už pak jen předá "hotové" dílo. Každopádně i to je jeden z důvodů proč věřím, že by to možná mohli stihnout vydat do konce roku.
      A co se dívám na videa v plné kvalitě, tak se mi to zatím líbí...uvidíme hotové dílko. Kdyžtak např. http://www.youtube.com/user/VesmarEntertainment
  • Zjednodušení je snad všem jasné ne? Blizzard se nechal slyšet, že hra je dělaná i pro konzole a jak všichni víme, tak konzolisti jsou většinou lidé, co hrají aby si odpočali doma rozvalení na gauči a ne 2 hodin přemýšleli, jak a kolik bodů kam investovat a jaký talent strom si vybrat. Nehledě na to, že hra musí být přístupná co nejširší věkové skupině, tak proč by se zaobírali pár Hardcore nadšenci, že?
    • Pravdu dis...
    • ti ,,Hardcore,, nadsenci vyhodi kotel z inventare a muzou vesele portovat...jsem zvedavy kolik lidi to tak nakonec udela :D
  • Stejně to vypadá, že je tahle hra těžce inspirovaná DNF. Za pár let to možná opravdu vydají.
    • JohnyTheZik
      not really..
  • trolo
    http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=diablo_3.jpg
  • kazdopadne s tim kotlem je to dobry napad, ikdyz ne puvodni, nicmene v d2 me desne stvalo neustale portovani do mesta...v singlu to bylo jeste snesitelne, ale v MP, kdy kazdou chvili mel v parte nekdo plny inv. tak to bylo hodne otravne a narusovalo to plynulost hry
  • Takže hra bude obsahovat defakto nekonečný inventář, žádné talent stromy, žádná runová slova, randomizace prostředí značně omezené, checkpointy za každým rohem a blablabla... a přesto se na tuhle splácaninu těším víc než na cokoliv jiného... jak to jen ten blizzard dělá :D
    • SA-reg
      No... jak říkám vždy... stejně se bude prodávat kvůli jménu samotnému. I kdyby např. Torchlight 2 byl třeba 10x lepší.

      Takže je to jméno... asi jsi hrál D2 a miloval jsi ho... D3 sice dělají úplně jiní lidé v jiné době pro jinou cílovou skupinu... ale jméno je jméno.
    • Dela? Spis delal... ja se taky tesim, nebo spis doufam a chovam malinky plaminek nadeje, ze to nebude tak zpackane jak se mi to zatim jevi... Ve svetle minulych skvelych her z "preWOW" ery porad jeste doufam, i kdyz uz to neni stejny Blizzard jako kdysi...
      Na druhou stranu nechapu, proc takove kvanta zjednoduseni, a modernich zmen, kdyz si se Starcraftem 2 overili, ze vicemene staci upravit grafiku, vsechno vice nablyskat, ale zachovat zaklad jako byl kdysi a o uspech je postarano...
      • opat sa nam prejavuje kratka pamet.Nie je to tak davno co sa tu hromadne nadavalo na sc2 este pred jeho vidanim ako to blizard cele poserie a ze to cele vypada jak wow a ma to skaredu grafiku a to uz nie starcraft a podobne hesla.Nakoniec sa ukazalo ze panika bola uplne zbytocna ze sc2 sa hra rovnako dobre ak nie lepsie nez sc1 a ze dokonca aj ten graficky kabat mu nenormalne sveci.Myslim ze blizz vie velmi dobre co robi s DIII.
        • Tak samozrejme je zhovadilost to vydavat na trikrat po rasach... ale to jsem nechtel rozebirat... zakladni hratelnost je naprosto stejna jako u jednicky +-, nezjebali to te kompletnim prekopanim a konzolovyma upravama jako treba Supreme commandera 2...
          Kdyz vynecham distribucni system je SC2 vicemene SC1 v nablyskanem kabatku... a tak to ma yt... totez treba Shogun... zadne velke upravy, dramaticke zmeny... mno snad mi rozumite...
        • No tak moment. Z meho pohledu nesaha S2 prvnimu dilu ani po kotniky. Mozna az se budou prodavat vsechny planovane 3 dily v jednom,pak mozna.... Vy vsichni porad strasne zjednodusujete. 5 lidi neco napise a hned to vydavate za nazor vsech.
          • podla mna je multy dalko viac prepracovany a naskyta sa daleko viac buildov a taktik ako supera prekvapit.V s1 sa za teranov napr. najviac osvecil jeden build a ten hrali skoro vsetci to uz v s2 neplati a takttik a sviniaren co spravit je daleko viac
    • proste se zameruje na dusevne chore
      • trolo
        pobavil *1* mas +
  • Nejvetsi hovadina co mohli udelat, Zjednodusovani jak prase, kdyby tam byl aspon postih ze za to nebude stejne zlata jak u obchodnika... ztratí to kouzlo toho nechávat si v invetáři jen to nejdražší, nebo se prostě furt dokola vracet. Jak říkám, hovadina. Prosím Blizzarde, Dejte mi po nalogování Staty a postavte před Diabla. Na co se tam mordovat s potvorama je to přece jen zdržování. Mapy stačí zkrátit na 1% postavit tam jen bosse a nebo ani to ne, je to jen zdržení od Diabla... Konec.
    • Prosim? Kuzlo vracania sa do mesta? V Diable? Seriously? Kde v tom preboha bolo ake kuzlo? Ta hra je o ZABIJANI DEMONOV a LOOTOVANI ITEMOV. Nie o psychologickych rozhodnutiach ci si zoberem zo zeme zeleno-cerveny legendary sword +204 alebo radsej fialovo-zltu Crossbow of Awesomness. Pripadne zoberem jedno, portnem sa do mesta, predam/uschovam, portnem sa naspat, zoberem druhe, portnem sa do mesta, predam/uschovam, portnem sa naspat, pokracujem v zabijani. A ked mi padne nieco dalsie, tak proces opakujem. Dakujem neprosim, ta hra nie je o tom a ani nikdy nebola. Ked zapnem Diablo, tak chcem kosit demonov, nic viac, nic menej. Davaju mi tu moznost, nemusim sa zastavovat vo vrazdeni ubohych kostlivcov/demonov (s rodinami, detmi etc). A na druhu stranu, ten kotlik NEMUSIS vyuzivat, ked nechces. Koniec koncov, uz Torchlight to riesil psom, toto je podobne elegantne riesenie (o ktorom sa mimochodom vie uz dobry mesiac). Ako preboha moze niekto nadavat zrovna na toto? To uz prosimpekne nie je vobec sudne ohradzovanie sa voci principom hry, to je prachsproste kydanie na Blizzard "because I can".
      • kostejnesmrtelny
        Bi-la kaífa.

        (zrovna teď proháním svýho barbara Kurastem na nightmare, a žádný kouzlo v neustálým portování do města teda fakt neshledávám)

        Ale víte jak - kdo chce psa Blizzard bít, nějakou kravinu si vždycky najde. I když to prakticky nedává smysl *5*
        • On nebije psa,on ma jenom svuj nazor. Coz se ovsem na techto diskuzich nenosi. Vsichni museji smyslet stejne,jinak to jsou hateri a flameri. *12*
    • Lidi od Blizzardu nejsou tak hloupí, kotlík je vítaný, u obchodníka si to pak zase můžete koupit zpět. I já jako budoucí hráč to vítám, běhat pořád do města a nebo to nechávat na zemi, to je bolest.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit