Přejít na výpis diskuzí

Jak herní enginy nastartovaly zábavu

20.1.2020 18:06
Ondřej Švára   1 příspěvek

Vyrobit hru kdysi trvalo jednomu člověku pouhé týdny, někdy dokonce jenom pár dní. Nápad se cenil více než obsah, kterého se ostatně za nehet vešlo. S moderními hrami je to jiné. Kvůli jejich ohromnému rozsahu a složité technologii za nimi stojí velký kapitál, více odpovědnosti a také armády vývojářů....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • victor

    Za mne : Kex engine od Nightdive je tím co pohání hry u kterých vydržím hodiny :) Asi mám rád rok 1998 a tehdejší hratelnost skloubenou s enginem , který kouzlí a přitom není extra náročný ( Hodně srandy i na mobilní Intel bez Xe :D) 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit