Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V HLL ten balanc Garandu vyresili trosicku jinak.

    Vsechny "zakladni" pusky jsou ve hre jednicky do torza, ale je tam magicka vzdalenost na kterou poskozeni zacne klesat. Mosin a Kar98k ji maji nastavenou trochu dal nez M1. Jestli dava jakykoliv smysl ze .30-06 klesa rychleji nez 7.62x54 nebo 8mm Mauser... No... Asi vsichni vime.

    Nicmene tohle je hra ktera ackoliv ukazuje pocet zasobniku, hraje si ve skutecnosti na pocet naboju, a novy zasobnik je vzdy plny pokud ma u sebe hrac dostatek naboju na ten zasobnik. Co se zanru tyce, tohle je nejnizsi z nejnizsich pokud jde o realismus.

    V tomhle ohledu se maloco vyrovna treti Arme s ACE, ikdyz i ta je limitovana enginem (ktery jeste neumi brat v potaz naboj v komore, napr.). A i proto se dost tesim na to jak dopadne Reforger/A4 az nekdy vyjde prvni prototyp ekvivalentu ACE.

  • vitezslav.trojan.1

    Snad jediná FPS, která ukazuje obtížnější nabíjení opakovací pušky je Red Orchestra 1 a ta je z roku 2006.

    • J.V.Stalin

      Můžeš dát prosím link na nějaký video, kde je to vidět? Díky.

      • vitezslav.trojan.1

        https://youtu.be/jCSnaYCOYv4?t=293

        • J.V.Stalin

          Dost dobrý. Hodně mě překvapilo, že je tam i zasoupená MP40 a MP41.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit