Přejít na výpis diskuzí

Jak modernizovat klasiku jako XCOM

18.5.2012 14:44
Adam Homola 25 příspěvků

XCOM (tehdy ještě X-COM) je jedna z těch klasik, kterou má spousta hráčů zapsaných zlatým písmem hluboko v srdci. Takže když se nedávno oznámil FPS remake s jednoduchým názvem XCOM, byli všichni fandové ve zbroji. A pak přišlo oznámení XCOM: Enemy Unknown, které bude mít ke staré klasice asi o dost...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vylepšit takové hry ? Jak už řekl Julian Golop - Líbí se mi vše , ale věděl bych kde přidat .
    Co takhle přímo ovladatelné vehikly které by vyžadovaly posádku složenou z vašich vojáků ? Vozidla co si sami poskládáte z mezikusů co vynaleznou vaši vědci a vyrobí vaši dělníci .
    Ale hlavně víc možností ! .... O možnostech a slušné AI jsou právě takové hry !
    • Are there aspects of the original game you'd like to see developed?
      Yes - procedural mission and terrain generation, which we did very simply with the original game. We designed little sections and fitted them together semi randomly to create a unique map every time. Unfortunately the UFOs themselves were all fixed, so I'd like to see something which could generate an interesting tactical mission and be different every time it generated it.

      Developing better AI would be interesting. In the original game I'd have liked to have gone more into the UFO lore which is generally known by people into UFOlogy. I'd have liked to have gone into the RPG element more, the character development. More options as to how they develop. That would be interesting.
  • ja už svého favorita na xcom pařbu mám :) http://www.xenonauts.com/
    • Výzkum tam je. Nedávno spustili kickstarter a můžeš si stáhnout i demo z tý současný alfaverze:
      http://x-com.org.uk/xenonauts/Xenonauts_Kickstarter_Demo.zip
      • Nebudu si kazit dojmy. Pokud jsem to dobre pochopil,vyjde to totiz brzy. Takze 3 kvalitni UFO hry v jeden rok? Nevynecham ani jednu *2*
        • No, brzo...do konce roku by to snad vyjít mělo:).
    • Je tam i vyzkum? O vyzkumu jsem na strankach nenasel ani slovo a tyo by me tedy dost stvalo
      • Výzkum tam samozřejmě je, jako jeden ze stavebních kamenů. Už tak půl roku hraju různé alfa verze (alpha-funding na desura) a jsou opravdu na dobré cestě k důstojnému nástupci. ;)
        • Mne uchvacuje ta grafika - zadny 3D ale krasne kreslena zalezitost *4*
      • Strategic Map: Take command of Earth's defense on the strategic map, building and managing bases across the globe. Deploy your interceptor aircraft to track and engage the alien craft as they appear, and research captured alien artifacts to unlock new battlefield technology and reveal the secrets of the alien menace!

        Já myslim že to tam bude,jinak ještě http://www.kickstarter.com/projects/69341191/xenonauts *5*


        JInak je na tam link i na alpha demo *3*
  • Odulin
    Klucí zatím vám to žeru a jelikož se jedná o opravdu hodně srdeční záležitost, tak doufám že nebudu zklamanej. Držim palce, ať se dílo daří.;)
    • Ufo Extraterrestrials 2:)
    • Jestli je to tvoje srdcovka, tak bych ti spíš doporučil upřít zrak na Xenonauts. ;)
  • Vypada to blbe, napriklad uz nepujde postavit vic zakladen, ale jen jedna. Tim se hrube zjednodusi managment zakladen a zdroju. Zmrven bude i tahovy system, takze takticke boje budou mit uplne jiny chrakater. Ve vysledku to bude uplne neco jineho a je ostuda, ze to chteji nazvat stejne, jako starou dobrou klasiku. At to udelaji s takovou jako novy dil a ne jako remake stareho.
    • sejmutí počtu základen na jednu mi vůbec nevadí, stejně člověk měl jednu hlavní a ostatní měl pouze jenom jako letiště ve který nebyl ani jeden voják...
    • rancor1223
      Já si třeba nemyslím, že by to bylo tak špatné. Taky se mi některé věci moc nelíbí (třeba zrovna omezení základen), ale ty boje vypadají stejně zábavně jako v původním Enemy Unknown, což je věc, která se žádnému "klonu/remaku" zatím v mých očích nepodařila. Jak to bude s atmosférou ještě uvidíme, ta asi bude tak slabší (pořád ne tak jako v XCOM FPS), ale věřím, že alespoň nějaká bude.
      • A co treba Ufo Extraterrestrials? Boje uplne stejne a vyborne jako v UFO. A navic ma tento rok vyjit druhy dil. Na Ufo Extraterrestrials hru se tesim mnohem vice,ale na druhou stranu rad se necham prekvapit i timhle dilkem. I kdyz zatim mu taky neverim.
        • UFO: ET je krásným příkladem toho, že když dva dělají totéž, není to totéž. Boje možná byly na úrovni klasik, ale tvůrci to přehnali s velikostmi map. Takže když se dostaví rutina, která je u X-COM her nevyhnutelná, hrát na velkých mapách je strašně úmorné.
          • Mym nej dilem serie X-com je UFO:Appocalypse,kde jsou mapy obrovske a kolikrat zabralo hledani posledniho emzaka 10 minut nudy. Takze mapy v U:E mi prisly uplne v pohode. Ale taky nemam nic proti mensim mapam.
  • Nedovedu si predstavit tezsi ukol pro vyvojare, nez zmodernizovat jednu z nejlepsich her historie. Minimalne i proto novymu Enemy Unknown drzim palce. Zatim to vypada velice dobre.
    • Taky jim držím palce, i když mám značné obavy ohledně toho, že hra je zároveň vyvíjena pro konzole a následné zjednodušení herních mechanismů.
      • EuroSamurai
        X-COM byl i na psx....
        A jedinej duvod proč sem přešel na pc verzi bylo to že na psx byly nahrávací časy naprosto příšerný.
        • Jenze to byla doba PSX kdy konzolovky nebyly zjednodusené, protoze hraní bylo furt tak trochu za nerdovskou zábavu. Dneska "konzole = zjednoduseni minus obcasna vyjimka"
          • Ja ti dam zjednoduseni. Cely den se tu trapim s jednou misi ve Valkyria Chronicles 2, jak je to tezky. Ty hre to vykladej :)
            • :) Čest vyjímkám .... co se u nás moc neprodávají .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit