-
Mě to přijde jako hodně zbytečný brečení. Ano, tak nám toho tvůrci stále moc neřekli. Asi tak jako spousta jiných studií o spoustě jiných her. Nějak nevidím důvod tu frustraci specificky pro Hellblade konvertovat do článku.
-
-
Proč ne. Je to herní novinář a živí se psaním článků, které se týkají her.
A jestli po 4 letech vývoje jsou vývojáři schopni vypustit jenom další zbytečné video o tvůrčím procesu, tak klidně můžu napsat negativní článek. Článek sis přečetl a tudíž to splnilo účel. Nikdo tě to nenutí číst.
-
-
Ano, je to herní novinář a proto trpí profesní deformací - vnímá to prostě mnohem víc, než běžný franta gamer.
Já jsem fanda jedničky, na dvojku se rozhodně těším, ale fakt z toho nemám žádné křeče. Aktuální video vnímám tak, že Ninja Theory zrovna rozjeli video sérii Developer Diaries ke hře a vydali první díl. U první hry taky takovou video sérii měli (interval mezi videi byl klidně i týdny). Dá se tedy očekávat něco podobného. Popravdě, vůbec by to dělat nemuseli, takže proč je za to kritizovat?
A ano, před pár lety už nějaké video ukazující Island bylo, ale to bylo součásti série představující studio a projekty obecněji...
-
-
Jo, však jasně. Herní novinář to určitě vnímá trochu jinak než "běžný hráč". 😂
-
-
-
-
Co to je za módu, že co herní novinář, to pomalu fňukna...viz poslední recenze na Manda na IGN.
-
Efekt jedničky byl veliký, protože od toho nikdo nic nečekal a přišla parádně vypadající hra jako blesk z čistého nebe.
Ale co si budeme vykládat, z odstupem času už můžeme říct, že to byla prázdná, nudná, ty samé činnosti neustále dokola opakující hra.
Kromě té super grafické a hlavně zvukové kulisy to byl kýbl nudy.
-
-
Ani ne tak nuda, jako spíš otrava. Ale zasazení a celková myšlenka byly super.
U pokračování budou mít možnost ukázat co v nich opravdu je. Podruhé už jim to totiž nikdo žrát nebude...
-
-
Kdo se na Hellblade II netěší, nemá srdce. Jednička sice měla svoje mouchy, ale zároveň šlo o jednu z nikoliv nejlepších, nýbrž nejzajímavějších her roku 2017.
Autor si sám odpovídá. Zajímavé to bylo, ale zábavné moc ne. Tedy nemám srdce a na dvojku se netěším.
-
-
Hele, neber všechno zase až tak moc doslovně.
Sto lidí znamená sto různých názorů. V historii se ještě nenašla žádná událost s kterou by (ne)souhlasilo 100% lidí. Vždycky se najde někdo, komu se daná věc (ne)líbí.
-
-
Veskera komunikace vydavatele/vyvojaru smerem ven je o tom, aby se o hre vedelo, aby se o ni psalo a aby se ji prodalo co nejvice. Navzdory (ci prave diky tomu), ze se o hre toho zase tak moc nevi, o ni Adam napsal clanek a zvysil tak ni povedomi, i kdyz muze byt jeste v nedohlednu. Tedy ucel splnen, asi to vydavatel nedela zase tak blbe. ;)
-
Fantastická hra. Ty myšlenky hry jsou hodně silné, do teď ve mně rezonují.
-
Těším se na to strašně moc. Doufám v daleko zajímavější hratelnost oproti prvnímu dílu, minimálně stejně krásné prostředí a hlavně úžasný soundtrack od Heilung. Nebe by bylo kdyby do zvukového opusu přispěli také například Forndom, Kati Rán, Sólstafir nebo Grift. I tak se, ale velmi těším a zároveň mám radost že i v České kotlině vznikají tituly zabývající se mytologií...ať už severskou - titul Realms of Alterra, nebo naší slovanskou - titul Vranygrai.
-
Pravda, jednička bola predovšetkým zaujímavá niektorými naozaj originálnymi prvkami hratelnosti, no to boli zároveň aj je najhlavnejšie prednosti a hlavné dôvody, prečo si získala toľko pozornosti - ostatné aspekty hry boli prinajlepšom "iba" solídny nadpriemer. Nechcem byť príliš skeptický ale zatiaľ nič nenasvedčuje tomu, že by malo aj pokračovanie rozvíriť vody svojho žánru nejakým podobne originálnym prvkom hrateľnosti. Zrejme skôr už iba budujú na fungujúcich základoch jedničky, čo je síce v poriadku, ale bez toho vzácneho "wow" efektu hrateľnosti už dnes kvôli audiovizuálnym orgiám nikto na zadok nespadne.
-
cože
-
wtf